Viestit - ZiiCan.

Wihii, nyt kesällä kun hoidan pikkusiskoa aina päivisin neljä viikkoo, kun äiti on töissä, niin äiti lupasi mulle 100€!! Jeee, hamsu rahaa..... :haha
Lainaus käyttäjältä: "Pummi"
Voi herranen aika mikä moikkaus!
15.03.10 - klo:14:17
^Ookkei. Nyt sitten tiedän senkin.  :D
15.03.10 - klo:14:09
Lainaus käyttäjältä: "ZiiCan."Joo, oon ehkä kysynyt tän aikasemminkin, mutta miten te kiinnitätte juomapullon terraan tai dunaan?  :pihalla:

Ja muuten, eihän pihka vaarallista ole, saattaa vaan sotkea.. :)
1. Mitä lajia olisit? - Vkh tv
2. Minkä värinen olisit? - Helm.safiiri tai helm.norm.
3. Millainen olisit luonteeltasi? - Energiapakkaus, niinkuin ihmisenäkin.. :D
4. Mikä olisi lempipuuhaasi? - Luultavasti kaivaminen... ;)
5. Mikä olisi lempiruokasi? - Herkut.. ;)
6. Millaisessa asumuksessa asuisit mieluiten? terra/duna/häkki
Lainaus käyttäjältä: "Puikula"En tiedä muuten kuuluuko tänne mutta mietinpähän vaan että mistä te löydätte käytettynä dunia?
Itse olen nähnyt kirppareilla, lähinnä minidunia kylläkin, mutta kirppareilta, Huuto.net:istä, Keltaisesta Pörssistä, ym..
^^Voi herran pieksut mikä sykerö.. :lov

Viimeinen kuvakin aika hauska.  :)
Ääh, kun olen vasta 11, niin vanhempani luulevat etten osaisi/jaksaisi hoitaa hamsua 24/7, joka tietysti on ihan ymmärrettävä pelko, mutta kun en voi mitenkään yrittää vakuuttaa heitä, että osaisin, ja ottaisin vastuuta.. :(
14.03.10 - klo:08:56
Niin tota, kun monet käyttää noita säilytyslaatikoita, niin onko niitä jotain sellasia, mistä näkee läpi mahd. hyvin. Kun monet tuppaa olemaan tooosi sameita.. :pihalla:
Onnea hirveesti kaikille!  :)

Njääh, tää on ihan epäreilua... :S Mää en varmaan ikinä hamia, mutta oon jo hyväksyny sen..tai sitten en.. :cry:

Edit: äiti alkaa jo vähän taipua, kun sanoin että kerrankin olis jotain järkevää tekemistä (siis muutakin kun koneella istumista.. :D ) iltaisin. Se sano että; ''jos saat isäs puhuttua ympäri nii voit vaikka hankkia kokonaisen eläintarhan tonne huoneesees''.. ;)

Eli toivoa on..En vaan oo uskaltanu iskälle ees puhua, vielä siitä..
11.03.10 - klo:17:40
Jos tuun nyt koskaan ikinä saamaan kääppistä, niin saa ehdottomasti tämmösen:

http://www.zooplus.com/shop/rodents/acc ... ins/126844
Ääh, tässä alkaa tulla epätoivoiseksi. Sitä yrittää vihjailla sillon tällön, ja näin mutta äitin pää ei käänny, saati sitten iskän. Iskä suorastaan vihaa kaikkia eläimiä.

Tää on kyllä ihan sietämätöntä, vielä kun olen näin kärsimätön ihminen. Ja oonhan mä sitä kinunnut jo kaks vuotta.. Ei taida olla kyllä mitää enää tehtävissä..No ei siihen täysi-ikään ole enää kun..6 vuotta.. :<
Upeita asumuksia olette rakennelleet.. :sydan
Juu, siis kysymys;