Viestit - kaochu

Hmm.. Olisikos täällä nyt jotain neuvojatyyppiä  :grin

Eli, olisin saamassa serkultani aika hyvänkokoisen liukuovellisen terraarion. Mutta se pohja on jossain vaiheessa rikkoutunut, ja setäni on askarrellut puusta siihen ihan samaa asiaa ajavan pohjan. Serkullani terraario on ollut liskoilla käytössä, joten ei mitään ongelmaa, mutta itselläni olisi varmaan jonkunmoinen päällystys edessä, hamsuni ei taida pissa-astian käyttöä ;)

Itselläni nyt ferplastin 70-cm pitkä duna, ja mielelläni terraarion ottaisin (vielä ilmaiseksi) käyttöön kun kokoakin on sillä hieman enemmän, mutta muodostuukohan tuosta puupohjasta liian suuri ongelma? Serkkuni ei tarkemmin tiennyt tosin mitä puuta siinä oli käytetty, sanoi vain että 3cm paksua.
Normaalin lk, nyt lk hopeanharmaa vn: )
Aa no siitä kellertävyys, kiitos paljon tästä! : )
Ui, tänne muutti tänään uusi syrkki  :lov  ,edellinen oli normaali väritykseltään mutta tämä tyttö on hyvin jännä,pitääkai laittaa tänne sitten kuvaa kuhan ehtii! Saisivat kokeneemmat kertoa mikä olisi tämä tapaus ;)
valkonauhainen ainakin näyttäisi olevan,mustaa poskissa ja korvienpäissä ja sitten vaaleaa harmaata muuten,ehkä hopeanharmaa?

Älyttömän suloinen ja utelias tapaus :sydan

Päätin nyt tännekkin pitkän stalkkailun jälkeen rekisteröityä ,viimein :D

edit//  no toivottavasti kuva puhuu enemmän!

kuvissa pää näyttää aavistuksen cremeltä :S  ei näy niin paljon luonnossa, ensimmäisestä kuvasta näkee ehkä kaikkein parhaiten miltä näyttää. Okei ,ehkä jätän tämän väriosuuden paremmin tietäville :D

Edit. Kuva ei näkynyt, koska kyseisestä paikasta ei saa suoralinkittää, joten muutin kuvan linkiksi :) Edit2. Näköjään kuva ei näy linkkinäkään ainakaan minulla, saisitko kuvan ladattua johonkin muualle nettiin ?
-Minski-

No nyt pitäisi näkyä: )! toivotaan