Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nirppu

joo kutterinpuru on tietty hyvää, mutta epäilyttää mahtaako se kuinka pölistä etenkin vaihdettaessa. mulla on tuo parempi puolisko tosi herkkänenäinen kaikkeen tuommoseen  :)
no onpas ikävä asenne sun anopilla! pisti kiehuttamaan tääläki!  :x
minä oon haaveillu kiinankääpiöstä jo kauan aikaa, mutta nyt kun viimein lähenee muutto opiskeluista takaisin kotiin miehen kanssa saman katon alle, oon ihan tosissani nyt alkanut suunnitella. mies ei kyllä vielä tiedä tästä mitään  xD vastaanhan se kumminkin panee, mutta mulla on mietittynä hyvät argumentit  ;)
olen opiskellut hamsterinhoitoa täällä foorumilla ahkerasti ja luin, että kiinankääpiö tykkää kaivelusta, kun taas mörttiröpö ei kaiveluun oikein kai sovellu? mikä olisi kiinankääpiölle hyvä kuivike, kun pitäisi olla mieluiten mahdollisimman pölyämätöntä sorttia? nettikaupoissa olen nähnyt jos jonkinmoista haketta ja kuiviketta, jostain täältä luin myös ruti-rexistä... vähemmästäkin sitä menee pää pyörälle!  :c8
mun pitäis keksiä, kuinka suostutella mies hamsterin adoptoimiseen  :)