Viestit - D1NG13

Talvikolla eka poikue, ja olen 100% varma että se on sukurutsaus poikue...8poikasta

vähän jänskättää kun häkki meillä olohuoneessa ja "urpo" tehnyt poikaset häkinpohjalle pahnoille eikä koppiin :S heitin nyt ensihätään päälle pyyhkeen et "poika" saa olla rauhassa.

Tällaisena tietämättömänä kysyisin, milloin olisi sopiva lähestyä ja kosketella taas emoa? Ettei vaan rupea stressaamaan. -Kiitos-
jaa no en näköjään osaa edes laittaa kuvaa tänne, mutta löytyy alhaalla olevasta osoitteesta

http://irc-galleria.net/view.php?nick=D ... =104010915

Edit: Taitaapi kyseessä olla talvikko, ainakin selässä kulkee pikimusta juova :=)  Mitä tossa sivusilmällä pystyin laskemaan niin poikasia on 8kpl :shock:
Hei, asumme perheeni kanssa singaporessa ja saimme hamsterin paikallisesta eläinkaupasta(olisi muuten tapettu). Rehellisesti sanottuna en edes tiedä minkä rotuinen "Urpo" on....no kuitenkin kävi niin, että tänä aamuna kotiin tullessani häkissä odotti pieniä vaaleanpunaisia yllätyksiä :D urpo oli kääntänyt takin ja alkanut neidiksi :P Rehellisesti sanottuna luulen, että kyseessä ON sukurutsaus pentue!

Kaipaan nyt kovasti vinkkejä poikasten suhteen, esim..milloin ne pitää erottaa ettei tapahdu lisää rutsauksia. Voiko heissä nyt olla jotain "vikaa" jos todella on kyse rutsauksesta jne.

Gerbiileitä ja rottia minulla on ollut, mutta tämä urpo on ensimmäinen hamsterini ja aivan valloittava :lov  Eikä tällaista ole koskaan sattunut kohdalleni (poikasia).

Ja jos joku voisi kertoa minulle mitähän rotua tämä mahtaa edustaa :) lisään tänne kuvan hetken kuluttua.

Thx: Sanna