Viestit - Sonia

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Hei robotyypit! Mulla (ja tänään näytskässä myös tuomarilla) on pistäny mun roboissa silmään semmonen, että mahanaluset, eritoten rinnukset, ovat kovastikin uroksilla olleet viime aikoina paljaita. Meillä siis aiemmin vanhemmilla uroksilla ollut tuota, mutta nyt myös jo nuoremmilla. Tuhdeilla roboilla ehkä hoikempia enemmän. Onkos teillä muilla mimmosta kokemusta asiasta?

Toisella robopojallani (myönnetään, hiukan liian hyvin syönyt  :oops: ) on myös paljas kaula, kuten Minski sanoikin, sellainen kaulapussi. Toisella, hoikemmalla robollani taas ei ole mitään. Meillä ei ole kuin puolivuotias tämä "kaljuuntuja".
^ Voi miten suloisia vauvoja  :lov
^ Vähimmäiskoko kahdelle robolle on 55x39. (minidunan kokoinen) Pienempään ei kannata näitä kavereita asuttaa, senverran vikkeliä ovat ;) Ja häkkiin ei roboja saa laittaa, änkevät päänsä raoista ja saattavat loukkaantua/karata.
Nipsu terrorisoi vessalaatikkoa, Räpsy nukkuu  :D
^^^ Voi miten ihania <3 Suloisia vaaveja, vois meillekin tommosen ottaa, jos vanhemmat ei tulis vastaan  :<

^^ Tuo yksi poikanen on mutkalla, joten näyttää että niitä olisi kaksi päällekäin  xD
^^ Voi herranjestas miten kauniita, ja pieniä <3 Ihana tuo toinen kuva, pikkuinen on ihan sekaisin kaikesta ruuasta  :lov
^ Meillä ei ainakaan mitään iloa ollut, yrittivät juosta molemmat erisuuntiin ja siitä alkoivat sitten tapella, juoksupyörän pois ottamisenkin jälkeen tappelivat joten oli pakko erottaa  :( Ja juoksevat kyllä yhdessä, joten pareittain olevat eivät tarvitse pyörää.
Olisin mielelläni tulossa robojeni kanssa, mutta vanhempia ei taida kiinnostaa kuskata jyväskylään asti, eivätkä päästä vieraiden kyytiin  :kieli