Viestit - empe222

:) Teillä on ihania hamstereita! Kun ne kiipeilevät kädelle. Oma hamsuni vähät välittää kädestäni....yleensä se vaan vilkaisee kaukaa kättäni ja jatkaa omaa puuhaansa. Ei sitä voi pakottaakkaan kiipeämään, jos se ei sitä tahdo. Taitaa olla hieman etääntynyt minusta.... :cry:
Meidän octaviuksella on paljon lempinimiä...

Vius, pallero, pampula, Pöpsyli, pullukka, Vius-herra, arvon herra, majesteetti, nappisilmä, kultsi, makkara, pötkylä, söpö, ihuna, pömpylä, pöppeli...mm
Mistä mä noita ees keksin XD
En jaksanut ruveta selaamaan tätä ketjua joten kysyn nyt:

1. Kuinka suuri terran tai dunan pitää vähintään olla kahdelle robolle?

2. Pitääkö kummallekkin robolle olla oma koppi, jossa nukkua, vai voivatko ne nukkua samassa??

3. Pitääkö olla omat vesipullot ja kupit?

4.Miten robot eroaa syrkeistä?

5. Kestävätkö robot kolmen tunnin ajomatkaa?

Haluaisin ostaa kaksi roboa, mutta vielä syrkki valloittaa terraa.
 :)  Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa... :grin
 :p
Eli jos sinä olisit hamsteri:
1. Mitä lajia olisit?
Mä olisin syyrialainen(oman linnansa kuningatar :D )
2. Minkä värinen olisit?
Olisin ihan normaali
3. Millainen olisit luonteeltasi?
Olisin virkeä ja paljon touhuava.
4. Mikä olisi lempi puuhaasi?
Tykkäisin kaivella paljon ja mennä putkissa. Ehdottomasti tykkäisin juosta juoksupyörässä(uskon että se on hauskaa, olis kiva joskus kokeilla) :P
5. Mikä olisi lempi ruokasi?
Omena ja juusto
6. Millaisessa asumuksessa asuisit mieluiten? terra/duna/häkki
Isossa suuressa terraariossa!  :pilvi:  :pilvi:
06.07.09 - klo:22:10
"^Itse ainakin käytän tiivispakattua syysheinää joka ei ole terävää, joten hamsu ei siihen voi itseään satuttaa."

Mistähän tuollaista heinää saa?
Okej, kävin tuolla just. Maksaako se jotain? :pihalla:
05.07.09 - klo:19:10
En nyt tiedä mutta kun luen mitä kaikkea teillä on hamsujen asumuksissa, niin silmiini pistää, että melkein kaikilla on hamsun kopissa heinää. Olen saanut eläinkaupan myyjältä tällaisen käsityksen, että hamsuille ei saisi antaa heinää, jos ne hamstraavat sen poskipusseihinsa ja heinä tulee poskesta läpi. Heinähän on terävää. Valaiskaa minua, olenko oikeassa?
Meillä nukutaan...yllättävää
Täytyis ostaa
-kuljetusboksi
-hedelmiä
-uusia virikkeitä
niin ja kaikkeahan sitä pitäis ostaa, mut ei nyt tule mieleen ;)   :grin
meidän uutta hamsua kutsutaan marsuksi ja hilleriksi! Ja mun mummu kysyy että kannanko mä sitä marsua käsilaukussa mukana joka paikkaan.... :pihalla:
Octavius on meidän hamsun virallinen nimi, mutta sitä kutsutaan viukseksi.
Näin kauheeta painajaista!!! Mä olin oikeessa elämässä saanut just hamsun..ja tää uni tuli seuraavana yönä..

olin ostanut hamsterilleni dunan ja unohdin sen talviseen metsään. siis sen dunan ja hamsterin myös siellä sisällä. menin sisälle ja ihmettelin missä hamsuni on ja sit muistin, menin ulos sinne metsään ja näin dunan. se oli ilmi liekeissä! heitin dunan päälle kasan lunta ja tuli sammui, avasin luukun ja etsin hamsuani. se oli ollut pesäkopissaan nukkumassa ja se oli jäätynyt kovaksi koppuraksi ja kärvähtänyt! Otin sen käteeni ja se oli ihan kylmä ja kova...

heräsin sit yöllä oikeessa elämässä ja meni varmistamaan että hamsuni oli turvassa...olihan se. katsoi minua hölmistyneenä juoksupyörästään.
14.03.09 - klo:21:51
Meillä Octaviuksen dunassa on pesämökki, juoksupyörä, vessa (jota käytetään kaivamiseen ;) ) Ruokakupit, juomapullo, oksia, keksipaketti, jyvätanko, kivi sekä putkiloita. Joskus sillä on ollut keinulauta mutta se ei ymmärrä sen päälle yhtikäs mitään!  :D   Mikä on muuten teidän hamsujen lempi virike??  :huh    Meidän on juoksupyörä...ja varmaan vessa  xD  :D  :p  XD  :P  :lol:  :mrgreen:  :sydan  :sydan
Taitaapi se hamsterivauva nukkua... :D
Siivosin häkin sekä pidin päiväpeitolla...tänään tulossa kavereita katsomaan uutta tulokasta.  :D Pitää vaan herättää Vius vähän aikasemmin, ettei nukkuisi yömyöhään.. :P