Viestit - nepis76

Lainaus käyttäjältä: "nepis76"Mun edesmennyt kääpiöhamsteri Timon eli 3 vuotta ja 7 kk. Taisi olla talvikko. Ainakin noista talvikko-kuvista tunnistin Timpan kyllä. Se oli sellainen vaaleanharmaa. Valitettavasti mulla ei enää ole koneella siitä yhtään kuvaa. :(
Tällä hetkellä mulla on roborovski-sisarukset Tiivi ja Taavi, joilla on ikää jo 2 vuotta ja 5 kk.
Ikäviä uutisia robo-rintamalta. 31.3. olin varannut eläinlääkäriltä ajan Taaville, koska se oli jo niin heikossa kunnossa. Kun tulin töistä kotiin, laitoin Taavin kuljetusboksiin ja ajattelin vielä tarkistaa samalla Tiivin kunnon. Päivällä oli Tiivi kuollut pesämökkiinsä ja Taavi nukutettiin sitten illalla eläinlääkäriasemalla ikiuneen. Yhdessä syntyivät, elivät ja kuolivat. :cry: