Viestit - Tiipukka

Voin sihteeröidä molemmat :)

- Johanna
Mä voisin ilmoittautua lasten lemmikkiluokkaan sihteeriksi :)

- Johanna Vihavainen
Mä voisin tulla Merjan sihteeriksi. Eli Johanna Vihavainen :)
Kasvatus ja genetiikka / Vs: Kysymysliuta
09.11.13 - klo:12:34
Hamsterit.net on kyl oikea aarre :D Jopa minä ymmärrän jotain :)
Kasvatus ja genetiikka / Vs: Kysymysliuta
09.11.13 - klo:11:05
Kiitos hirmuisesti :)

Lisäkysymys: mikä on alleeli?
Juomapullon jonka voi kiinnittää terran kattoon, keraamisen ruokakupin ja herkkutangon :)
Kasvatus ja genetiikka / Kysymysliuta
08.11.13 - klo:12:43
Tässä olisi pari "tyhmää" kysymystä, joihin toivoisin saavani mahdollisimman yksinkertaisen vastauksen. En ymmärrä genetiikasta oikein mitään, joten Tietopussissa olleet artikkelit olivat minulle aivan hepreaa :D

1. Mitä tarkoittaa jos eläin "kantaa" jotain väriä tai ominaisuutta?
2. Mistä eläimestä tietää että se kantaa, vaikka jos on creme ms hamsu, ja se kantaa ps (voiko niin edes olla?), niin mistä sen tietää?
3. Miten selittäisitte helposti mitä tarkoittavat käsitteet resessiivinen ja dominoiva?
4. Pitääkö kasvattamista varten tietää kaikkien värien periytymiset ja "koodit" (esim. creme ee)?

Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa selventää :) Mulla on hirmuisesti opiskeltavaa, ja olen kyllä todella tiedonjanoinen, olisi hienoa oppia ymmärtämään näitä juttuja.
Onko lemmikkiluokan sihteerin paikka vielä vapaa? :)