Viestit - toffee

Itelläni hamsuni on karkaillut muutamia kertoja, mutta ei ole koskaan ehtiny kauas  :)  (onneksi) Mutta kerran kun olin enoni luona näyttämässä uutta hamsteriani, niin tapahtui jotain kamalaa!
Hamsuni juoksi lattialla ja yhtäkkiä hävisi jonnekkin seinän rakoon!  :shock:
Sitten enoni jotenkin sitten sai revittyä listat auki ja rupesimme etsimään hamsuani. Kului varmaan tunti ennen kuin me löydettiin hamsuni. Se oli siis viemärin puolella!!! Olin niiiiiiiiiin onnellinen kun näin hamsterini taas kädessäni!
Nykyään olen todella tarkka kun päästän hamsuni vapaaksi  xD
Elikkä mulla on n. 1 vuotias roborovski. Ongelmanani on että hamsterini ei tule käteen. Hamsterini on todella arka ja juoksee niin nopeasti etten ehdi ottamaan sitä käteen.  :c8  Kun olen lukenut täällä muiden roboista niin kaikki tulee käteen yms. Joten kuuluuko robojen olla sellaisia ei niin ihmis ystäviä vai minkälaisia? Koska olen lukenut että robojen kuuluu olla sellaisia että ne ei tule käteen ja sillä lailla. Mutta pyydän vaan vastauksen kysymykseen. :)  Ja miten te olette saaneet robonne "kesytettyä"?  :mrgreen:

Kiitos jo etukäteen!  :D