Viestit - Lolasiili

26.06.09 - klo:22:15
No meillä on ainakin lähimmän kauppakeskuksen eläinkaupassa noita myynnissä, eikä sellanen talvikolle sopiva koko ollu ku vähän päälle 8e. Eiköhän noita sais jos pyytää tilaamaan. Ja nettikauopoista voi aina katsella. :)
Mulla olis yksi kysymys tähän liittyen:

Siis otatteko hamsunne yleensä käteen vai tuleeko se johonkin tiettyyn paikkaan oottamaan, että pääsee?

Meillä tultiin ennen aina oottamaan puusillan päälle, että joku ottais sykkyyn, mutta ei enää... :(  Vitsi kun ei tiiä, mikä sillä on.  Sitä ei vaan jostain syystä kiinnosta.
17.06.09 - klo:09:36
Eiks ookki? Meijän -tavallisesti-niin-vilkkaalle hamsulle ihan sopiva toimintapala. Nyt tosin valo ja kuumuus vaikuttaa vilkkauteen, että ei niin paljon juoksentele.
Tuli heti sykkyyn, kun laittoi käden aitaukseen :lov
Joo, yritin kans luokassa selittää, että hamsteri, mut "sehän on ihan sama asia kun marsu"... :roll:
16.06.09 - klo:13:13
Haluaisin kysyä näistä "Build'n Bites" koottavista 'hökkeleistä'. Siis niistä värillisistä puupaloista, mitä hamsuille myydään eläinkaupoissa. Ostettiin tommonen "small" koko eilen ja laitoin sen hamsulleni, jota se ei kyllä kiinnostanut pätkän vertaa. :S  Onko kokemuksia? Tiedättekö värjäyksestä? Netissä luki vain että "Vegetable Based"...  : :pihalla:   enpä tiedä. Ainakin eläinkaupassa niitä oli rottien ja muitten jyrsijöiden häkeissä.