Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Molla

Tuli sekin tässä koettua. Ensimmäiseksi asuinpaikaksi hommasin 31l Smart boxin. Nyt tytön kasvettua ostettiin paikallisesta sekatavarakaupasta silmiä särkevät värikäs avaruusalukselta näyttävä duna varusteltuna paaaljolla putkia. Laatuhan ei todellakaan ollut taattu. Tytön ollessa yksin kotona dunan ulkopuolella kulkeva putki oli hajonnut. Liitosrengas oli yksin kertaisesti haljennut. Pudotusta oli reilu metri ja vanhassa omakotitalossa neliöitä reilu sata. Meillä oli pari käärmeen karkaamista varten olevaa vinkkiä. Toinen on, että laittaa pakastepusseja seinänvieriin ja kuuntelee missä kahisee ja rapisee. Toinen taas, että kylvää perunajauhoja. Päädyttiin laittamaan kolmeen huoneeseen ruokaa lattialle ja perunajauhoja ringiksi ympärille. Mietittiin huoneet sen perusteella, että "jos minä olisin pieni ja isot ja aukeat paikat pelottaisivat niin minne päätyisin seinänviertä kulkien". Lopksi vielä avokki laittoi dunan yläosan lattialle luukku auki. Ja sen avulla tyttö lopulta löytyi samana iltana. Se oli mönkinyt sinne sisälle, koska seinämässä on sen juoksupyörä. Tyytyväisenä juoksi pyörä vinkuen.  :P  :sydan  En olisi uskonut että siitäkin meluhaitasta tulee olemaan hyötyä. Vahingosta viisastuneina vahvistamme kaiken tarpeellisen jesarilla. Ei tiedä kuinka monta päivää se oli ollut reissullansa meidän viettäessä kolmen päivän lomaa.
Itse olen kanssa tuskaillut omani kanssa samalla lailla. Tyttö on käsikesy mutta itse poksista pois saanti on ollut hankalaa. Vaikka olen tahdonvoimalla yrittänyt nitistää itseäni niin silti säpsähtelen ja nyin kun toinen maistelee kättä. Tänään tapahtui todella paljon edistystä.  :lov  Tyttö on erittäin perso maapähkinöille joten koulutan sitä niillä. Ojennan pähkinää että toinen saa rauhassa haistella, sitten laitan pähkinän kämmenelle ja käden poksin pohjalle.  :)

Kyllä se siitä!
No niin, elämäni ensimmäinen hamsteri kotiutui lauantaina.  :lov
Pikkuinen tuli kasvattajalta ja oli valmiiksi käsikesy. Ongelma vain on että minä olen niin arka ja kokematon vaan "nappaamaan" talvikkoa muoviterraariosta. Suoraan kämmenelle tuleminen ei vielä luonnistu. Ajattelin seuraavaksi testata lautasella nostamista ja täten rauhoittaa tytön oman reviirin. Olen vaan niin malttamaton!  xD Tyttö on nukkunut suurimman osan näistä päivistä eikä ole hirveästi näyttäytynyt pesän ulkopuolella. Pitää yrittää nyt rauhoitella tätä omaa tohinaa.  :)
Itsehän olen parikymppinen ja olen hommaamassa elämäni ensimmäistä lemmikkiä eli talvikkoa.  :D
Päädyin pieneen pörröiseen jyrsijään sen kaikkien hyvien ominaisuuksien puolesta. Tärkeimpinä ettei se kaipaa runsaasti aikaa omistajaltaan ja sen rajattu asuinalue omassa poksissa. Opiskelijana saatan viettää koulussa + koulumatkoilla pisimpinä päivinä 11 tuntia. En voisi kuvitellakaan tässä elämäntilanteessa esim. koiraa.
Tiedän tulevista silmän muljahduksista, mutta so what. Se on minun tuleva rakas mupeltaja.  :lov