Viestit - Vimma

Meidän pojan kämppä... Akvaario 70cm x 35cm. Kansi vielä tekemisen alla, nyt päällä häkin puolikas ja muovikansi (ei kuvassa).

Muutama tyhmä(?) kysymys...

Pojat haluisivat ilmoittaa hamsterimme näyttelyyn (kun koiratkin käy, miksei heidän hamsterinsa sitten  :P ), mutta emme tiedä hamsterin ikää, se on hankittu eläinkaupasta... Miten tämmöisessä tilanteessa toimitaan?

Hamsteri on kiltti ja hyvin käsiteltävä, mutta  käsissä olessa tekee yhtäkkisiä pomppuja ja ryntäyksiä, vaikka olisi juuri ollut ihan rauhallisesti... Voiko tämmöistä kaveria viedä?
Kasvatus ja genetiikka / Re: Mikä väri?
26.09.08 - klo:23:12
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Antakaa tollon keltanokan yrittää vähän :mrgreen:

Satiini juu ja yksivärinen.
Onko hamsu naaras? Pitkäkarvaiselta näyttää, minkä ikäinen?
Onko tietoa vanhempien väreistä?

Hamsteri on uros (en ole itse tarkastanut vielä  :roll: , eläinkaupasta myytiin uroksena). Vanhemmista tai iästä ei tietoa (iän kyllä soitan ja kysyn liikkeestä). Samassa terraariossa on toinen samanlainen sekä normaalinvärisiä, en tiedä olivatko samaa poikuetta, mutta ainakin samaa kokoa.
Kasvatus ja genetiikka / Re: Mikä väri?
26.09.08 - klo:22:53
Minkähän värinen hamsterimme on? Ilmeisesti ainakin satiini ja kuulemma saattaisi tulla pitkäkarvaiseksikin.
Tänään tullut meille Järvenpään Faunattaresta
Kuvat on vähän huonoja, kun pääkamera on huollossa.