Viestit - Bobo

Onko jokaisessa kuvassa tarkoituksella joko Koda vai Yufu?
Koda on ensimmäisessä ruokakupissa, toisessa edelleen ruokakupissa ja Yufu sillan alla. :)
Ok. Jollain on nimittäin ongelma on syrkkinsä kanssa kun puree itsensä joka yö dunasta läpi.
Onkos tää se sama kaveri josta puhuit tuola Syyrispuolen kysymysketjussa?
Lainaus käyttäjältä: "Juha"
Lainaus käyttäjältä: "alyanome"No minäpä suttasin tänään uuden sarjiksenpätkän, kun idea iski. Tässä on kaksi osaa, joten laitan linkit niihin.

Osa 1.
Osa 2.
Nauroin ihan vedet silmissä. Noi ilmeet on jotenkin niin osuvia, tosi hyvin ja hauskasti piirretty!

Jään odottelemaan seuraavaa.. :haha

Onko mulla huono huumorintaju tai jotain, koska mua ei naurattanut, ei ees hymyilyttäny yhtään noi sarjakuvat?
Minun oma syrkkini oppi pissalaatikolle heti. Kun huomasin sen pissinurkan niin pissaisia puruja ja wc-hiekkaa vessalaatikkoon niin hetihän se pikkuinen sinne meni.  :lov  :sydan