Viestit - Flai

Wilson-nimen keksin jo ennen kun itse hamsteria oli hankittukaan, mutta hyvin se herralle sopii. Eipä sille sen kummempaa selitystä ole  :D Tosin Viliksi tuota tulee aika usein kutsuttua, Wilson on sen verran vaikea sanoa.
Kavereilta on kuulunut samanlaisia mietteitä kuin otsikon kysymys, enkä todellakaan voi ymmärtää, että olisin 15-vuotiaana _liian_ vanha hankkimaan hamsteria. Samoin kävi kanien kohdalla jo pari vuotta sitten. Itse pidän vain yksinkertaisesti enemmän jyrsijöistä ja kaneista kuin koirista ja kissoista, jotka niin moni luokittelee "aikuisten lemmikeiksi".
Uskon, että tulen aikuisenakin omistamaan hamsterin, sillä (luultavasti) kerrostalossa asuessa muu ei oikein tule kysymykseenkään.