Viestit - hhl

Kun on hankkinut hamsun, kuinka kauan sen pitää antaa olla rauhassa ja tutustua kotiinsa ilman että yrittää sitä kauheasti lähestyä? Pistin tässä aika alussa käteni sinne terraarioon ja hamsu tuli ja laittoin etutassunsa kädelle, ja tutkiskeli, eli ei näyttänyt pelkäävän. Myöhemmin kun äiti oli vain yksin kotona, hän oli kuulemma ettinyt että missä se hamsteri on (ei ollut pesässään) ja oli puruja siirrellyt että josko se olisi kaivautunut sinne, ja hamsu oli kuulemma alkanut rääkyä ja hyökännyt sieltä puruista. Kai se sitten reviiriään puolusti... Tai muuten vain halusi nukkua rauhassa.