Viestit - Heli Noponen

Cetä Censuuri
Oulu 29.11.08: L1, S1, SERT, BIS6
Täällä kans meni hienosti, Cetä Censuuri ulkomuotoluokassa talvikoiden Rop1, SERT ja BIS6. :)
Hieman yllätystä, ensimmäinen virallinen näyttely hamsun kanssa. :)
Meillä meni myös hyvin, niin gerbujen kuin hamsunkin kanssa.
Talvikkoni sai erinomainen ja sijoittui toiseksi.
Möhkömammutti, gerbiili sijoittui Rop1 Bis2.

Ei huono, sillä ilmoitin vain nuo näytille.
29.09.08 - klo:17:34
Hamsuni on uros. Voinko tästä vetää jothopäätöksen, että jos antaisin hamsuni käyttöön, se olisi paras tehdä hamsun ollessa lähemmäs vuoden ikäinen?
28.09.08 - klo:20:07
No voikos tälle minun hamsterille jossain vaiheessa teettää poikasia (mikäli haluaisin tätä käyttää), vai miten näihin suhtaudutaan?

Onko ns. tiettyä takarajaa mihin mennessä sokeritaudin olisi pitänyt puhjeta, jos se niikseen meinaa?
28.09.08 - klo:18:21
Minulla on Satumetsan Villeroin jälkeläinen.
Poju on syntynyt 29.4, juomisessa ei mitään outoa. Millä tavalla tämä sitten periytyy? Miten opin tunnistamaan sokeritauden oireet.
Nyt sitten saapui tästä näysttelystä kauan odotettu ensimmäinen hamsteri herra vkh tv helmiäisnormaali herra Cetä Censuuri.  :lov

Näyttelyssä itsessään pyörin gerbiili puolella.  ;)
Hui mitä söpöläisiä!
Mulla on iskenyt hirvee hamsukuume. :o Olen tässä vähän katellu että mistä sais vkh tv helmiäisnormaali värisen hamsuttimen..  :lov