Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - marihippi

Mitä eroa dunissa ja gabbereissa on  :c8
Itse en kyllä alkaisi mitään agilitya hamsuliinin kanssa harrastamaan. Tai kyllähän sitä voisi kokeilla, mutta enemmänhän siitäkin harrastuksesta on iloa omistajalle kuin hamsulle. Faunattaressa oli myytävänä sellainen muovinen erivärinen keinulauta, se keinuva osa oli siis sellainen putkimainen, kannataisiko ostaa/kokeilla? :S
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Eli tämän tyyppinen olisi varmaan parempi?

Olen saanut sen käsityksen että noihin yksinapaisiin kiertyy karva helpommin.

Hipillä on tuollanen! Ei oo pitäny mitään ääntä ihan hiljanen! Hippi on kin lyhytkarvainen, mutta kaverini PK uroshamsullakaan ei jää tuossa pyörässä karvoja kiinni! Tosi mainio juoksupyörä :lov ! SUOSITTELEN!  :p
Mulla on nyt vanhin 4kk! :mrgreen:  Eihän mulla oikeestaan koskaan ennen ole ollutkaan hamsteria. Hippi siis on eka ja iältään 4kk  xD
Tosi ihania! (siis noi asunnot) Mäkii haluun hipille dunan! Ne näyttää jotenkin niin isoilta ja kivoilta! Mutten en saa :kieli  No nyt Hipillä on tollanen omatekonen häkki, ihan hyvän kokoinen sekin mutta, dunat NÄYTTÄÄ pikkasen isommalta :shock:  Kuinka isoja dunat on? mitoiltaan? :D