Viestit - anna

Nuo "mä näytän tyhmältä" - syyt on ihan oma (omituinen) juttunsa ( xD ), mutta on ihmisiä jotka eivät joko jossain tietyissä yhteyksissä tai kenties yleensäkään halua kuviansa esiin nettiin. Syyt voivat olla esim. ammattiin liittyviä tms. Tällöin toki on asiallista esim. näyttelyissä etukäteen ilmoittaa, että ei halua kuvaansa näkyville - tämänhän voi sanoa kuvaajalle jos tietty henkilö yleensä kuvaa tapahtumissa, tai ilmoittaa esim. näin palstalla toivomuksena etukäteen (ajattelen tässä esim. tuomareita, assareita ja muuta järjestävää porukkaa, yleisöotokset tietysti oma juttunsa). Mutta siis oikeasti voi olla hyviä syitä miksi ei kuvaansa halua nettiin tunnistettavaksi; silloin kyllä tosiaan kannattaa se etukäteen selvästi ilmaista.
^^ihania iloisia ilmeitä kukkaruukussa! xD