• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet 2

Aloittaja Vevve, 23.07.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

p@llero

#90
Siis tuo 007 norsuputki on jotain niin suloista!!!  :lov
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

7

#91
Kiitos sinulle p@llero kehuista! :mrgreen:
Kotona venäjänkääpiöhamsteri talvikko Maxi.

Lillugga

#92
Ostin eilen Vilperille pari uutta virikettä.
Believing Love - Vilperi -   30.06.2011-10.02.2013 <3

Tiu

#93
Meillä on tulevan pojan häkissä:
-heinätunneli
-3talouspaperirullaa
-keraaminen kurpitsa
-pesä ,jonka katolla on myös silta
-2 tikkaat
-pajunsilta
-heinäpallo jonne voi piiloutua
-2 kukkaruukkua
-erilaisia pahviputkia
-erilaisia pahvilaatikoita, jonne on leikattu erimuotoisia koloja
-2isoa kiveä(ihan turvallisia, ei mitään pyöreitä)
ja
-mansikka (sellane pesä)

Sellaista...   :D
Ehkä leikkaan tuollaisesta isosta pahvilaatikosta vielä jotain...  :D
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Tiu

#94
Jos on pringles-purkki ja siitä ottais sen hopean sisuksen pois nii kävisikö se silloin hamsterille??
 :D
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Katitar

#95
^ käy vallan mainiosti.

tuollaisia isompia (syrkki kokoisia) putkia voi käydä kysymässä esimerkiksi videovuokraamoista (elokuvajulisteet tulevat tällaisissa pötilöissä) tai vaikkapa kangaskaupoista. yleensä niistä ei tarvi pulittaakkaan mitään, kunhan vie vain pois jaloista pyörimästä.  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Tiu

#96
^Okei kiitti  :)
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

metsku

#97
Mä olen pitänyt syrkeillä myös ihan noita kaupan hamsterihäkkien mukana tulevia putkia eikä ne jää niihin jumiin. Osaavat myös taitavasti peruuttaa niissä. Fopin putket on kaikkein ahtaimpia ja ferplastin on jo suht tilavia mutta kaikista ne on menneet.

Anzukka

#98
^Iso syrkki voi jäädä jumiin ainakin niihin ahtaimpiin, itse en laittaisi syrkille, kääpiölle ehkä, hiirille kyllä :)

Meillä saavat illalla heinäkasat ja paperisilppua ja kaikille väsään varmaan "ylläriboksit" ja laitan sisälle porkkanaa!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

metsku

#99
Kaikenkokoiset syrkit ovat mahtuneet. Sieltä mistä menee pää menee muukin kroppa- sääntö pätee hyvin. Kyllähän se koko putki täyttyy syrkillä jos on iso syrkki kyseessä mutta silti sinne on aina ängettävä. Vissiin turvallinen olo siellä sit.  :c8

Anzukka

#100
Jos pää mahtuu niin ainakin johonkin koloon voi jäädä esim. lonkasta kiinni. Ystäväni hamsu oli jyrsinyt reijän dunaan ja jäänyt siihen lonkasta kiinni siten että oli joutunut dunan halkaisemaan saadakseen hamsun irti. Eli en itse ainakaan luota siihen että jos pää menee niin menisi loputkin hamsusta. Meni hiukka ot.ksi mutta itse en laittaisi mitään muita putkia syrkille kun vessapaperihylsyn ja jos on kyseessä iso eläin joka tykkää ängetä joka paikkaan niin leikkaan rullan saksilla halki, ettei tarvi pelätä että jää jumiin.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ken_G

#101
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"Jos pää mahtuu niin ainakin johonkin koloon voi jäädä esim. lonkasta kiinni. Ystäväni hamsu oli jyrsinyt reijän dunaan ja jäänyt siihen lonkasta kiinni siten että oli joutunut dunan halkaisemaan saadakseen hamsun irti. Eli en itse ainakaan luota siihen että jos pää menee niin menisi loputkin hamsusta.

Juuri näin on asia. Oma syrkki on juuttunut lonkastaan reikään, jonka oli jyrsinyt pahvilaatikkoon. Ei päässyt irti omin avuin, mutta onneksi oli vain pahvilaatikko.

metsku

#102
Niin mut eihän niissä putkissa ole mitään rosoisia reunoja tms. mihin vois jäädä jumiin samoin kuin vaikka syötyyn reikään.

_nasu22

#103
Haittaaks hamsteria mullanhaju? Ku pesin just yhen multasen kukkaruukun ja aattelin laittaa sen hamsulleni virikkeeks mut se haisee ihan mullalta...

Hamsu-hullu

#104
Mitähän tonne mun häkkiin voi laittaa, se on nyt sellai noin 60x32x50 (pituus x leveys x korkeus). Ylätasos on paperi-iglu, 2ruokakuppia ja 2 pahviputkea, keskitasol on pelkkä pahvimökki ja purutasol on... Itse asiassa ei mitää, mut sinne tulee vessa, yks mökki ja virikkeitä. Keksiiks kukaa mitää kivaa? :) mulla ei vielä oo hamsteria, muutamanmviikon päästä muuttaa sinne.
Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras