• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista 2

Aloittaja Vevve, 17.07.11 - klo:02:19

« edellinen - seuraava »

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Alkemistin


gimlixx


Alkemistin

^ Oi että, mitä pallopäitä :sydan:  Täytyy lopettaa täällä käppäripuolella vierailu, ettei meillä ole kohta niitäkin...

Ana

Voi eii laikkukiinareita ja isabellahusky roboja <3 Vaarallinen palsta tämä!

Katitar

robotenavakuvapläjäysvaroitus! tässä niitä olis:

urokset:











naaraat:




pikkuhuomio - onkohan toi vasemmassa yläkulmassa oleva typykkä sittenkään robo.. vai onkohan se joku minilapiokouraeläin?  :icon_cheesygrin:





Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

Robovauvoja siellä, robovauvoja täällä, robovauvoja kaikkialla  :msilly:

(Jos ihmettelet tuota punasilmäistä, lue lisää tuolta: http://veeranhamsterit.blogspot.fi/2013/01/punasilmainen-creme-laikukas-roborovski.html )

Q-poikue



R-poikue



Alkemistin

Jännä tuon Vevven punasimmu! Molemmat poikueet ovat valloittavia, roboilla on niin kauniit silmät. :puna:
Harkitsisin vakavasti roboleita, jos en olisi joutunut jahtamaan haavi kädessä ympäri kämppää meillä hoidossa ollutta robolasta. :prll:

Katitar

viidakko -poikue tänään 9vrk.  :sydan:
tämmöistä sakkia meillä olis siis tällä kertaa:






koko sakki















Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

Meillä on varmaan koko kasvatusaikani isoin poikasbuumi... 14 poikuetta varttumassa, joista nuorimmat päivän ikäisiä ja vanhimmat viisiviikkoisia. Yllättävän hyvin olen tosin pysynyt kärryillä, viime kevään 10 poikasen buumissa menin ihan sekaisin mikä poikue syntyi milloinkin ja mitä tapahtuu  :icon_mrgreen:






Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 09.03.13 - klo:22:25
Meillä on varmaan koko kasvatusaikani isoin poikasbuumi... 14 poikuetta varttumassa, joista nuorimmat päivän ikäisiä ja vanhimmat viisiviikkoisia. Yllättävän hyvin olen tosin pysynyt kärryillä, viime kevään 10 poikasen buumissa menin ihan sekaisin mikä poikue syntyi milloinkin ja mitä tapahtuu  :icon_mrgreen:







Kokemus tekee mestarin. :icon_cheesygrin:
Onko noi oikeat kuvat? Korjasin polut samalla, kun jäljitin ne. :icon_e_wink:

Vevve

Ohops. Mulle ne näky, mutta näemmä koska olin galleriaani sisäänkirjautuneena... Sähellystä  :nuija:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 11.03.13 - klo:18:12
Ohops. Mulle ne näky, mutta näemmä koska olin galleriaani sisäänkirjautuneena... Sähellystä  :nuija:

Sulla taitaa olla sama ongelma muutamassa muussakin viimeaikaisessa kuvassa, ainakin siinä myynti-ilmossa (johon en voinut kommentoida) :woot:

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 11.03.13 - klo:20:45
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 11.03.13 - klo:18:12
Ohops. Mulle ne näky, mutta näemmä koska olin galleriaani sisäänkirjautuneena... Sähellystä  :nuija:

Sulla taitaa olla sama ongelma muutamassa muussakin viimeaikaisessa kuvassa, ainakin siinä myynti-ilmossa (johon en voinut kommentoida) :woot:

Myynti-ilmoihin ei voi kommentoida nykyään, kun alkoi käydä ongelmalliseksi että ihmiset vastailivat niihin sen sijaan että ottaisivat myyjiin sähköpostitse tms yhteyttä.

Alkemistin

^ Juu, se on ihan järkevää näin.