Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

lentsu

Roboja ei ole kamalasti, jos tuo on lopullinen luku. Otetaanko niihin jälki-ilmoja?

mirauh

Voisin olla avustavana assarina jollekkin (ensikertalaiselle?) vaikka lemmikkisyrkeille tms, mutta saatan joutua lähtemään hieman ennen näyttelyn loppua. Taikka toimia ihan muuten vaan juoksupoikana, en halua kuitenkaan kokopäivää seistä tyhjäntoimittajana :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

delfi76

Tänään laitoin viestii, että oon ilmonnu kolme hamsuu (Nöpön, Marjapussin ja Bambin ) näyttelyyn ja kyselin josko ne saisi arvosteluun alkupäässä kun joudun lähteen töihin kesken päivän.... no Bambii ei kuulemma löydy luettelosta vaikka oon sähköpostiini saanu vahvistuksen  XD

Saana

Ai että mä tiedän, että tuutte tykkäämään tästä, mutta tuomarikuvioihin tulee vielä viime hetken muutoksia. Ruotsista tulee kolmas tuomari ja hän tuomaroi jotain (riippuen oikeuksista). Mahdollisesti kuitenkin lemmikkisyrkkiuroksia, lemmikkikääpiöitä ja/tai ei-standusyrkkejä. Ilmoilen tuomareille henkilökohtaisesti vielä mahdollisista muutoksista sekä sitten tänne heti kun tiedän!

Ja siis erittäin tietoisia ollaan, että tää tuomarisäätö on rasittavaa, mutta tämä johtuu ihan tuomareiden vähyydestä. Ne otetaan, keitä saadaan. Luokat ovat viime vuosina paisuneet paisumistaan eikä uusia tuomareita ole kouluttautunut samaa tahtia ja osa vanhoistakin on jäänyt pois. Mutta ensi vuodelle on ilmottautunut jo kasa tuomareita tuomaroimaan, että ehkä silloin päästään helpommalla näiden kanssa. :)

Minnaw

Lainaus käyttäjältä: "delfi76"no Bambii ei kuulemma löydy luettelosta vaikka oon sähköpostiini saanu vahvistuksen  XD
Mä vahvistin tän sulle, että löytyy!
Jotenkin ikävää tämmöinen huutelu yleisillä palstoilla, kun asiat voisi selvittää ihan henkilökohtaisestikin.
Oxalis - talvikkokasvatus

delfi76

Enhän mä millään pahalla Minna. Rapatessa roiskuu ja silleen, ja muuten mulle ei oo tullu viestii, että Bambi löytyy, mutta kiva että löytyi   :)   Eipä toi ois niin kamalaa ollu oisin sit ilmonnu jälki-ilmona. Ja eihän se tosiaan oo mikään salaisuus, ettei noi sähköset ilmot vielä pelaa niinkuin pitää :c8

Kaikki kunnia teille, jotka puurratte ilmaiseksi yhdistyksen eteen :) Mutta kaikki sanottu ei ole ilkeetä, Mullakin oli viestin perässä XD Hymiö

Asiasta kukkaruukkuun olen käytettävissä assariksi aamusta kello kahteen asti, jos on tarvis ja minulle on ihan sama ketä assaroin   :P

Saana

Uusimmat (ja toivottavasti viimeisimmät) tuomaritiedot päivitetty kutsuun. Eli saamme Ruotsista kolmannenkin tuomarin. Pernilla Rehnqvist tuomaroi ei-standusyrkit sekä lemmikkisyyrialaisurokset. [Jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi tuomarivaihdoksen vuoksi, ota yhteyttä osoitteeseen saana.kankare@gmail.com). Voisiko joku tehdä ruoan? (Laktoositon kasvismakaronilaatikko tms. Vegaanit toimihenkilöt ilmoittautukoot mulle.) Myös infoon kaipaillaan henkilökuntaa esim. rekisteröimään hamstereita. Toimihenkilöksi voi ryhtyä vaikka ensikertalainen. Assistenttien homma lienee helpoimmasta päästä. Assarit siis järjestävät eläimiä numerojärjestykseen pöydillä ja kuljettavat eläimet boxeissa tuomaripöydille sihteerin ohjeistuksen mukaisesti. Assareiden työ helpottuu, kun jokainen näytteilleasettaja laittaa eläimensä jo valmiiksi omalle paikalleen eli omaa numeroa lähellä olevien numeroiden lähelle.

Jännittävää näyttelypäivää sekä reipasta mieltä kaikille! Tarvitsemme jokaisen panostusta tähän näyttelyyn, jotta päivästä tulee mahdollisimman mukava! :)

jensku

Uih, kolmas ruotsalainen tuomari.  :)  Kyllä jo jännitää hirveästi näin varhain keskiviikko aamusta.  :haha
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

tilhi

Mää voisin olla assarina Lemmikkisyrkkinaaraille tai kääppäreille. :)
Rakkaudella, meitsin hamsterilauma. ]

mirauh

^Mä voisin olla Tilhin avustavana assarina tai no laittakaa mut vaan jollekkin assariks. Joudun kyllä poistuun paikalta joskus neljän aikoihin
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Humselo

Mihin luokkiin otetaan jälki-ilmottautumisia?

Ja kuinka se käytännössä hoituu? Samat tiedot pitää olla mukana kuin normi-ilmossakin, mut maksetaanko sitten käteisellä vai ennakkoon tilille?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

MirkkuH

Arvoisa näyttelyväki :)  Ottakaa kolikoita mukaan, jos löytyy ja tarkoituksena ostaa buffetista syötävää&juotavaa, niin ei lopu kassasta vaihtorahat ihan heti, kiiiitos :yes:

yennni-

pystyy olemaan hukassa, mutta en olevinaan löydä mistään (?) niin monelta nyt sitten tämä näyttely alkaa ? :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Humselo

^^Buffetista puheen ollen...
tein juuri ostoslistaa kauppaan, meinaten leipoa buffettiin pari kääretorttua.

Mut tulikin nyt mieleen tarkistaa, et onko niille tarvetta? :)

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve