• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Ely

#105
Lomake toimii edelleen niinkuin se oli alunperin tarkoitettu, vahvistukset ym. lisäykset tuli viime hetkellä joten bugeja saattaa ilmetä. Eli vaikkei vahvistusta tule niin kyllä ilmoittautumiset perille menee.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Veda

#106
Neljä kiinaria tuli ilmoitettua ja vahvistukset tuli melkein heti perään kaikista  :) Enkä löytänyt nopeasti katsottuna yhtään omaa kämmiäkään sieltä mut katotaas uudelleen nyt paremmalla ajalla  :D

lentsu

#107
No ne vahvistukset tuli, eka eläin meni tuplana. Ongelma oli mulla siinä, että kun lomake ei reagoinut mitenkään lähetä-käskyyn, luulin, että se ei lähetä mitään. Tosin eka menikin ohi, koska ehdin hakata sen ekan eläimen sinne triplasti, mutta sain vahvarin vain tuplasti.  :D

AnsaLucia

#108
hih..amatöörejä  xD  Veikkaan että mulle lankeaa kuitenkin GG11 Mokaaja-titteli... eikös vaan..Minna? Saana?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

jonna

#109
Mulla se lomake ei suostu toimimaan ollenkaan. Sama homma oli viimeksi, joten nyt en sen enempää jaksanut "tapella" vaan laitoin sitten sähköpostilla ilmot.

Minnaw

#110
Olen nyt käynyt kaikki 120 sähköpostia läpi.
Eniten työtä teetti lähinnä puutteelliset tiedot mm. väreissä ja turkinpituuksissa, mutta nyt pitäis raakileversio luettelosta olla valmiina.

Alustavat eläinmäärät:

Lyhytkarvaiset syyrialaiset 44kpl
Pitkäkarvaiset syyrialaiset 80kpl
Talvikot 36kpl
Roborovskit 20kpl
Campbellit 23kpl
Kiinankääpiöt 20kpl

Lemmikkisyrkkiurokset 35kpl
Lemmikkisyrkkinaaraat 47kpl
Lemmikkikääpiöt 17kpl
Lasten lemmikki 14kpl


Saattaa tosiaan vielä muutoksia tulla, mutta näin vähän alustavasti suuntaa-antava sentään!



Ja niin, saisiko sen ilmokaavakkeen nyt suljettua kun ilmoaika meni jo?
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Vevve

#111
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Saattaa tosiaan vielä muutoksia tulla, mutta näin vähän alustavasti suuntaa-antava sentään!



Ja niin, saisiko sen ilmokaavakkeen nyt suljettua kun ilmoaika meni jo?

Mulla on vielä muutama posti-ilmo, lähettelen ne sunnuntaina.

Minnaw

#112
Alustava versio luettelosta on nyt yhdistyksen sähköpostin luonnoksissa, josta ainakin hallituslaiset voivat käydä tarkistelemassa eläimensä  :)

Ensi viikon alusta sitten laitan koko paketin kasaan niin luettelo voi lähteä painoon.
Muutamiin puutteellisiin ilmoihin oon lähettäny mailia, ja odotellaan josko korjauksia tulisi  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Anonymous

#113
Kiva määrä syrkkejä ilmottu varsinki pk:ta :lol:

spellcaster

#114
Voi ei mikä määrä pitkiksiä!  :D  Sen kerran kun minäkin uskaltauduin ulkkikseen yhden ilmoittamaan...  xD  Nooh, onneksi on lyhyt kotimatka niin ei haittaa vaikka päivä venyykin :)

Unipallo

#115
Wohou, onpas pitkiksiä.  :shock: No, Hyvinkää on ihan kiva kaupunki.  xD

PiiaL

#116
Onko noissa lyhkiksissä ja pitkiksissä ei-standut mukaan laskettuna?

wiidii

#117
Ei-standut näköjään puuttuvat listasta, ovat varmaan sekoittuneet tuonne muiden joukkoon?
Ps. Minna, saitko viestiä jossa kysyin tuliko erään pk suklaa naaraan näyttelyilmo perille?
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

helmi2011

#118
huh, mikä määrä pitkiksiä! Meiltäkin siinä kaksi mukana + yksi lk. Kolmen syrkkityttösen voimin ollaan siis mukana. Onneksi Hyvinkää on sen verran lähellä, et pääsee vaikka kotiin käymään välissä  :)
Syyrialaiset:
London Lutuinen 02/11, pks hopeanharmaa umborous
Lavender's Delightful 03/11, pks creme
Yam Yam's Banana Bomb 07/12, pk hopeanharmaa umborous
Tom Thumb 8/12, lk kyyhkynharmaa
As Long As It's Not About Love 11/12, pk hopeanharmaa
Talvikko:
Lumi 8/12, helmiäsinormaali

Anonymous

#119
Otetaanko mihkään syrkki luokkaan jälkiilmoja??