• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

mirauh

#165
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Mä en enää tiiä kehtaanko näyttää naamaanikaan koko näyttelyssä, kun oon onnistunu sähläämään noiden ilmojen kanssa ihan urakalla. Voidaan järjestää pihalle ohjelmanumero, jossa mua voi heitellä mädillä tomaateilla rangaistukseksi :P
Kauheeta  xD Onneksi kaikki ymmärtää että sulla riittää hommaa niiden kanssa ja että et tahallasi niiden kanssa ole sählännyt.  Laitoin sulle sähköpostia eilen, tai toissapäivänä tai ainakin luulin laittaneeni :) (Meni osoitteeseen hamsterinayttelyyn@...)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Minnaw

#166
^Joo, en oo enää ehtiny käymään siellä sähköpostissa lukemassa uusimpia maileja. Toivotaan, ettei siellä nyt oo mitään ihan ihmeellisiä... Selvitellään sitten näyttelyaamuna (taas) :P
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

AnsaLucia

#167
Kuule Minna, ollaan sitten yhdessä siellä pihalla tomaattien kohteina...mulla on edelleen elävästi mielessä omien eläimieni ilmoittautumishässäkkä... Mutta siitä lähdetään että jos mitään ei tee, ei tee virheitäkään! Jotta häntä pystyyn vaan huomiselle!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Vevve

#168
Onnea näyttelypäivään kaikille osallistujille!

Tällaiset toimihenkilöpestit vielä vapaana:
Pitkäkarvaiset syyrialaiset
Tuomari: Lotta Ling, Ruotsi
Sihteeri: Jonna Tikka (aamupäivä), iltapäiväksi haussa sihteeri
Assari: Annika Sailio (aamupäivä), iltapäiväksi haussa assari

Itse kotiuduin juuri kaupasta ja tuomarien kanssa hengailemasta, kohta pistän buffaruuat valmiiksi ja alan katselemaan omia eläimiäni.

mirauh

#169
Täällä ollaan nyt boksien kanssa valmiina ja jänskätetään huomista!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

delfi76

#170
Täälläkin boksit eläimiä vaille valmiina ja tuoreet jääkaapissa kipossa pilkottuna xD   Nythän sitä voikin sit lähtä töihin ja kun tuun aamulla kolmen jälkeen kotiin niin aamulla kahdeksan aikaan on hyvä kiiruhtaa näytsi paikalle :)

jonna

#171
Täälläkin suunnilleen valmiina.

Mulla on tuossa pussukka lahjoituspalkintoja tulossa, pitää vaan muistaa ottaa mukaan  xD

Harmo

#172
Täällä makaronilaatikot jäähtymässä,samoiten mokkapalat.Nyt ansaittu kahvitauko ja sit eläinten kimppuun.Niin ja vihannekset pitää muistaa laittaa likoon.Huhhei.Saako jo mennä nukkumaan? :)

Lakupekka

#173
Voi jännitys sentään. :D

Onko tämä muuten se paikka missä on sellainen iso maalaus seinällä kahdesta tanssivasta tyypistä ja isot ikkunat? Ulkoa katsottuna oli tuttu rakennus, mutta en yhtään muista millasta sisällä.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

jonna

#174
Voi per.... honen.
Maksan ilmoja, ja tulostin sanoo rumpsrumpstöks. Voi elämän kuustoista jos se nyt laukesi  :shock:

Noh, kuka käski jättää maksut illan viimeiseen tuntiin...  :nuija:

wiidii

#175
^Aijoo, joku näyttelymaksukin pitää maksaa.  :D  Mä otan yleensä kännykällä kuvan kuitista jossa näkyy summa hyvin kun tulostimesta on tälläkin hetkellä muste loppu..

Pitkän työpäivän päätteeksi on nyt laitettu boksit kondikseen ja aamulla sitten köröttelemään kohti Hyvinkäätä. Tulee pitkä päivä koearvostelun lomassa.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

spellcaster

#176
Mun piti käydä töihin mennessä hakemassa pitkätukkapojille mörttiä boxeihin, mutta paikallisesta kaupasta juuri mörtti oli loppu  :pihalla:  Joudun siis aamulla kaivamaan terroista mörtit (oisin muutenkin tarvinnut kun ovat jo aika vähissä...) :P
Lisäksi tajusin että olin unohtanut lisätä tilaamani näytskäluettelon hinnan kun maksoin ilmot. Saanhan maksaa sen aamulla infoon, saanhan?  :angel

Saana

#177
Tää tuli Hyvinkäälle tuossa äsken.

Tulkaa sitten ihmiset hyvissä ajoissa näyttelypaikalle niin pääsette auttamaan paikan kuntoon laittamisessa. Olen siellä nimittäin yksin tököttämässä klo 7:30.

Harmo

#178
Voidaan Spellcaster katsoa samasta luettolasta/voin lahjoittaa omani sulle. :)

laurs

#179
Nyt on laitettu boksi valmiiksi ja parsakaalit + kurkut vesipurkkiin! itse olen aamulla paikalla 9 jälkeen ja menen suoraan jälki-ilmoamaan!

Onko jälki-ilmoittautumispaikka merkitty suht selvästi? että tietää mihin menee  :pihalla:


pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3