Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Veda

Meillä kuullostaa olevan pitkästä aikaa kinkkilapsia laikkuvanhemmista  :loov:

jjenni

Robovaavit 9vrk :loov: Lähipäivinä rupean sukupuolia katselemaan, pidän sormet ja varpaat ristissä ettei kaikki olisi uroksia! Hamsulassa on kova pula naaraista...

MUOKS// Olipa hauska yllätys kun kerrankin katsoin pesän hyvin läpi, poikasia onkin kuuden sijasta seitsemän! Kaikki laikullisia :icon_smile:
Hamstereita joka puolella

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 15.09.13 - klo:21:08
Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 15.09.13 - klo:20:55
GAAAAH!
Meillä ei lisäännytä! Ei ei ei millään! En tykkää yhtään! Olen kriisissä. Ainakin vähäsen. Mä olen tämän viikonlopun aikana myynyt peräti kaksi aikuista, hienoa hamsteria uusiin ja todella hyviin koteihin, ja se on todella hienoa, mutta ne jättävät isot aukot paitsi sydämeen, myös konkreettisesti mun hamsuhyllyyn. Meidän hamsula on HILJENTYMÄSSÄ GAAAAH! Ja kun poikasia ei näy eikä kuulu, se hiljentyminen on ihan totaalista. Olen laskeskellut, että jos en halua yrittää kaupata poikasia pahimmassa vaihtoonlähtöpaniikissa, viimeisten poikasten tulisi syntyä lokakuussa tai ihan korkeintaan marraskuun alussa. Eli multa loppuu niin oma aika kuin naaraideni hedelmällisyysaikakin.  :hyper:  Ja kun mä tuun takaisin Englannista, mulla on vain pari vanhaa urosta mua odottamassa.  :itqvinq:

Okei okei, tää on kyllä katastrofiajattelua ja mitään ei ole vielä menetetty, ehkä se vaan ottaa aikansa ja ehkä niitä vielä syntyy ja blaa blaa blaa, mutta silti... Mä olen huolissani. Hyvin, hyvin huolissani. Eihän tää nyt voi vain näin päättyä. Eihän? Kyllähän niitä vielä syntyy, kyllähän?

Mulla on Regalis Harbingerin helmiäistenavia, niistä jää minulle normaali naaras ja äidilleni sijoitukseen helmiäisnormaali naaras. Pidetään sun linjat tallessa  :icon_e_wink:

Kiitti, Vevve! Puuh. Ehkä tää tästä.  :juuu: Odotellaan, odotellaan...
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Eve87

Hulinaa pukkaa  :hyper:

Syrkkien P-poikue 3vko. Hirmuisen ihania kilttejä lapsukaisia ja kahdelle vielä koti hakusessa. Robojen E-poikueen lapsosetkin lähtevät pian uusiin koteihin  :mhappy:

Kinkit ovat himpun päälle viikon ja siellähän oli kivasti jakaumaa, yhteensä 7kpl pikkukinkkejä: 2 normaalia naarasta ja yksi laikukas. Yksi normaali uros ja loput kolme laikukkaita  :sydan:

Kinkeistä tulee tietenkin hieman taukoa, kun tästä poikueesta jää naaras kasvamaan ja odottelemaan jalostusikää, uros tosin onkin jo valmiina  :mhappy:

Astutin myös Q-poikueen alkuun yhdistelmästä Wonderland's Iron Fist x Wonderland's L'or Du Soleil. Nyt sormet ja varpit ristiin kaikki, että tämä poikue onnistuu. Sen verran on odotettu  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 24.09.13 - klo:06:18

:peukku: (Ei nyt ollut sellaista "sormeet ja varpaat"-hymiötä  :icon_smile:)

jjenni

Ensimmäinen robopoikue 10vrk! Sukupuolissa olen alustavasti tullut siihen tulokseen, että pesässä olisi 2 urosta ja 5 naarasta. Tarkoitus olisi jättää pesueesta kotiin 1 uros ja 2 naarasta kaveriksi muille, hamsulassa kun melkein jokainen robo asuu syystä tai toisesta yksinään :icon_e_sad:
Hamstereita joka puolella

zazo

Oi voi kun pikkuiset kasvavat nopeasti. Täällä pesässä möngertää 4x laikkua ja yksi norre robo :loov: Ruokaa on jo innolla ruveltu maistelemaan. Tänään tulee 9vrk täyteen ja innolla odottelen että kohta pikkuisia pääsee käsittelemään  :icon_e_biggrin:

MK

Voipi olla, että tännekin on tulossa pikkunakeroita pitkähkön tauon jälkeen. :loov: Typykkä treffasi melko onnistuneen näköisesti nuoren sulhasensa tänään. Samalla kyseessä olis aluevaltaus keltaisensukuisten maailmaan. Nyt vain kuumeista odottelua, onko siellä pullat uunissa vai ei. :icon_smile:

Alkemistin

Meidän kaksitoista pikkuista tohottaa ja vilistää nyt ympäri terraa. Niiden edesottamuksia on kyllä suloista seurata.  :loov:  Varauksiakin on tullut sen verran tasaiseen tahtiin, etten enää pelkää mulle jäävän kymmenen mukeloa. :hauskaa:

Tuo ainoa sininen on tietenkin se pahnanpohjimmainen pikkurääpiskä. Se ei edes ole niin kiinnostunut ruuasta kuin muut, vaikka onkin muuten reipas. Saisi ymmärtää kasvaa! :nuts:

Pakko laittaa vielä tilannekuva, kun Aaria-raukka yrittää levätä vessan takana piilossa ja silti pari poikasta on heti löytänyt sen. :puna:
// edit. kuva siirretty sopivampaa paikkaan: http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=10153.msg190224#msg190224

Sintturainen

Meillä on 14 mukeloa kahdesta lk - pk yhdistelmästä. Niin näyttäs siltä että noissa on yhteensä neljä lyhkistä ja kymmenen pitkistä  :icon_e_biggrin: Niin kumpi olikaan se dominoiva  :icon_twisted: Jännä miten hoksaa eron noissa pennuissa, pari päivää ikäeroa, niin ihan tosi iso kokoero, toiset on hitaammin kehittyviä..

MK

Voihan nyt sentään. Olen odotellut kovasti vauvamasun näkymistä tuolla naaraalla, kun en ole siltä enää kiimojakaan löytänyt, mutta ei siinä ole mitään eroa vielä(kään) havaittavissa. :icon_confused: 11.10. olis laskettu aika. Täytyy toivoa, että siellä olis vain sitten pari poikasta edes tuloillaan, jolloin masua ei näkyisi. Sen verran solakka neito kyseessä, ettei pitäis massaan hukkua.

Unipallo

Taitaa meillä Roudan Sarcastic saada sittenkin babyja lähiaikoina.  :sydan:

Eve87

^ onks isukki mun kasvatti?  :jiihaa:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Unipallo

^ Ei  :icon_cry: vaik yritetty kyl on. Ei auttanu ees se puhelinluettelo. :icon_cheesygrin: Poikaa ei hirveesti ne puuhat kiinnostanu ei sitte millään. Toinen uros ei kyl sitten paljon aikaillut.  :icon_cool: No, kyllä se sunkin poju saa vielä tilaisuutensa tulevien ladyjen kanssa.

Sintturainen

Uijui, vauvamasu bongattu! Tää on kyllä niin odotettu yhdistelmä, emänä on oma lk creme kasvatti jo viidennessä polvessa  :sydan:
Yhistelmä on i. Picus Peer Gynt (lk p.s luonnonvalkoinen) e. Sateenkaaren MissSuomi (lk creme). Odotettavissa luonnonvalkoisia ja creme muksuja lyhkiksinä. Molempia myös mahd. punasilmäisinä kun Missi kantaa peeässää :)