• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 09.06.12 - klo:09:03
Kiitos Eve! :icon_e_biggrin:

Tulipa tässä vielä hoksattua, että nyt meillä on syyrialaista lukuunottamatta "korkattu" kaikki hamsterilajit. Pitääkö tässä nyt sitten ihan tilastojen vuoksi ryhtyä syrkkejäkin väsäämään  :nuija:

Mä voin lainaa sulle jonkun parin niin voit testailla  :tongu:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ely

Ei vaan mä dumppaan kaikki ylimääräiset syrkit Veeralle ku se kerran on lähempänäkin!  :icon_lol:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

taruloru

Meilläkin on kevätpoikue nyt luovutusiässä! Vielä etsii koteja muutama syrkkimuksu yhdistelmästä Yökypelin Rullaatirullaa x GG11 Vivaldine's Kosminen Lohikäärme*
Kotisivuja ei ole, mutta tänne päivittyy silloin tällöin poikueen kuulumisia: vivaldines.blogspot.com

AnsaLucia

Meilläkin alkavat viimeisimmän syrkkipoikueen lapset, yhtä lukuunottamatta, olla löytäneet kodit.  Hieman jänskätti yhdessä vaiheessa kun tuntui että kaikilla on hamsulapsia myymättä ja kesän alku ei ole paras aika hamsuja myydä. Erityisesti hieman huoletti nuo 5 mustaa urosta, niiden kysyntä kun ainakin meilläpäin on ollut lähes olematonta. Mutta poikasten ollessa nyt noin viisiviikkoisia enää yksi mustista lyhkispojista on varaamatta.
Tällä kertaa teenkin poikkeuksen kotiinjäävän osalta; kotiin jää lyhytkarvainen satiini normaali tyttö, joka on lumonnut minut täysin  :loov:. Katsotaan miten tytteli ajan mittaan kasvaa ja kehittyy  :yes:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

PiiaL

Pamelalla ja Yökyöpelillä oli rakkautta ensisilmäyksellä ja sen rakkauden tuloksia odotamme maailmaan tuleviksi tänään :loov: Jännä päivä. Mahasta odottelen jotain ehkä kymmentä muksua. Jospa syntyisi cremen ja soopelin lisäksi niitä punasilmäisiäkin versioita, Yökyöpeli on kantaja ja Pamelakin toivottavasti (isovanhemmissa punasilmäisiä).

Sahapukki

^^ Meilläkin tupsahti viime vuonna hieman huonoon aikaan syrkkilapsoset. Joulun alla, 9.11 - jonka takia oli kyllä poikasten kodin saanti hieman vaikeaa. Mutta ylihuomenna siis ois Siiri-tytön laskettu aika  :loov:
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

GaneshaX

Meillä olisi tänään laskettuaika  :icon_cheesygrin:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sazki

Meillä synty n. 15 lasta 14.06. yhdistelmästä pk hopeakyyhkynharmaa ja lks kyyhkynharmaa vn   :sydan:  :loov:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Veda

Muutama ilta sitten toisensa saivat Yökyöpelin Xx (2v5kk) ja Posliinilintu  :sydan:

PiiaL

Meillä on Pamelalla 10 nakkia. Punasilmiä ei sitten syntynyt, mutta cremeä ja soopelia näyttäisi siellä pötköttelevän. Cremevoittoinen sakki. :icon_smile:

Eve87

Eilen varmistui että pitäisi olla tulossa hopeisia lapsosia yhdistelmästä Wonderland's Eemil-Eripura (lk hopsu) - Sateenkaaren Copy-Paste (pk lv)  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

KaisaM.

Ei vaan mene poikaset kaupaksi, että niin kauan on mun kasvatus jäissä, että saa hamsumäärän taas kohtuulliseksi... 6 pk mustaa urosta, 1 lk musta vt uros, 1 lk kyyhkis uros ja 1 pk musta naaras kotia vailla, 7-8-viikkoisia...  :eijei:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

^ Oletko harkinnut tarjota niitä eläinkauppaan? Itse samanlaisessa tilanteessa kääntyisin jonkin mukavanoloisen kaupan puoleen...  :icon_e_wink:

Minnaw

Kesä on vähän hiljaista aikaa hamsumarkkinoilla...
Ite ottaisin vaikka samantien pk mustan jos tilaa olisi  :icon_neutral:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

KaisaM.

^^Olen ajatellut, mutta en ole tarjonnut. Tuttu sanoi että yhdessä Lahden eläinkaupassa ainakaan ottaneet vastaan. Ja en myy edes suoraan kenelle tahansa, niin eläinkauppaan kun veisi, niin ei yhtään tiedä mihin joutuisivat... Ehkä olen liian tarkka, mutta tossa noi nyt saa pyöriä, ehkä ne pikkuhiljaa. Tyttö sai just kodin, että 8 poikaa vapaana.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.