Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Sintturainen

^Onko jo nimet mietittynä?

Äsken kävin kurkkaan niin Pilvi oli imettämässä muksuja pesässä  :)

Eve87

^ on juu. :) Naaraat: Madonna,Janis Lyn Joplin ja Pink Floyd. Urokset: Kurt Cobain,Jim Morrison ja Sid Vicious.

Meillä on yritetty nyt kovasti saada sinisenkantajia ulos, eli Henniä olen astuttanut kaksi kertaa Denillä, tänään pitäisi olla sitten kiima, jos ei ole tullut tiineeksi.  :roll:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

Pidetäänpä peukkuja että ois onnistunut. Meillä astutettiin eilen kolmannen kerran pikkusiskon hamsu Vanilla. Joka kerta ollut eri uros, että siitä ei luulis olevan kyse. Nyt jos ei tärppää niin saa ollakin.

Pilvi oli sitten muuttanut kuitenkin pesän ja pennut pesämökkiin toiselle puolelle dunaa...

Unipallo

Meillä ollaan jo isoja ja kovia syömään. Viikonloppuna lähteekin 4 uusiin koteihin, että vähän helpottaa emolla.  :)

jensku

Huomenna saa nähä onko meijän Saagalla nakkeja pesässä.  :)  Isoa kööriä ei ole luultavasti tulossa, mahan koosta päätellen.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Saana

Wiii! Pitkästä aikaa kuuluu sirkutusta. :sydan Marras ja Möykky (norreroboja) pyöräyttivät 3 kakrua. Olin jo erottanut aiemmin ne, koska suunnittelin vaihtavani Marrakselle miestä, mutta käyhän se näinkin. :)

Maiju*

Meillä lähtee näiden lasten ensimmäinen uuteen kotiin tiistaina. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Veda

Mä näin viime yönä vilahdukselta yhden kinkkivaavin, ikää 8 päivää :lov Mamma oli sukimassa itseään pesän edessä ja kun tulin paikalle se sai jalat alleen ja kääntyi noukkimaan vaavin mukaansa pesään  :sydan Kohta nähdään mitä siellä on jahka jalkautuvat kunnolla  :)

Unipallo

Eilen lähti 5/8 poikasista maailmalle ja tulipa hiljaista. Kyllä tuli pikkasen ikäväkin vilistäviä karvapalloja, ovat jotenkin niin repanoita vielä, kun juuri luovutusiässä lähtevät. No onneksi yksi jää mamia (siis minua  :lov ) ilahduttamaan kotiinkin. Se onkin semmonen söpöläinen hopsusoopeli ettei oo tosi, oikea hattarapallo, jolla mustat nuppineulanpääsilmät.  xD

jensku

Saaga jäi sit tyhjäks, kaamee kiiman löyhkä eile. :D Koitan astutusta uusiks seuraavasta kiimasta.  :)  Jos jää uudestaa tyhjäks nii en koita kolmatta kertaa.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

Anzukka

^Noista kiimoista ja "kiimoista" Meillä on pari kertaa käynyt niin että astutettu eläin on 4 päivän päästä astutuksesta haissut kiimalle ja siitä 12 päivää eteenpäin on pyöräyttänyt nakit. Eli tästä päättelen että on ihan mahdollista että hamsulla(kin) on mahdollista olla joku kiiman tapainen vaikka olisi tiineenä, joku "valekiima" tms. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

sarsu

Täällä mennään jo tuhatta ja sataa ympäri asumusta ja söivät eilen pienen lautasellisen pilttiä, pikkuisilla ikää tänään tasan 14vrk.  :lov  Parilla jo silmät avautuneet, kohta pääsee siis siirtämään tuohon maxi dunaan koko poppoon.
Mietin että uskaltaiskohan ne siirtää jo tänään jos ei kaikilla ole silmät auenneet? Emo ei kauheasti enää jaksa pikkuisia noukkia pesään takaisin kun sieltä tulee juuri kannettu ulos samalla kun emo lähtee uutta hakemaan.  xD  On näitä vaan niin ihana seurailla...
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Sintturainen

^^ On samantapaisia kokemuksia. Joskus menneinä vuosina oon yhden naaraan astuttanutkiin 8 vrk päästä astutuksesta, ja siitä 8vrk niin pyöräytti pennut.

Kovin tummalta näyttää Pilven pennut, eli oisko hopsua ja normaalia  :kieli  Ja minä kun ootin niitä luonnonvalkoisia.... Jospa siellä ison kasan pohjalla ois ees yks valkoinen jota en oo huomannut  :D

wiidii

Jassojaa, meidän Mei onkin näköjään maailman huonoin ruoste umborous, kun en sitä itse ole huomannut eikä useampi eri tuomarikaan ole huomannut.  xD  No, joka tapauksessa, ainakin kaksi noista meidän lapsosista näköjään on umborouksia. Eli tämänhetkinen värijakauma onkin sitten 2 x normaali laikukas (joista toinen saattaa olla umborous, odotan innolla että pääse tutkimaan merkkejä tarkemmin), 2 x normaali umborous ja 1 x normaali. Hauskinta on se, että vaikuttaa siltä että molemmat laikukkaat ovat naaraita ja loput kolme uroksia. Jännästi jakautunut taas noi värit täällä suunnassa.  :)

Puhdas normaali näyttää äärimmäisen lupaavalta ja tumman väriseltä, ja tikkaustakin löytyy melkoisesti ja vielä mustana. Tämän poitsun(?) kehitystä odotan kyllä erityisen innokkaasti..
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sahapukki

Jos eilinen astutus onnistui, on meilläkin n. 2-viikon päästä hamsteri vauvoja. ? Tiedättekö mistä voisi löytää suht. halpoja käytettyjä asumuksia ? Tori.fi:ssä ei tällä hetkellä ole kuin 40-50 terroja, mutta tällä kertaa vara-asumukseksi mieluiten duna. Ei haittaa, vaikka olisi miniduna myynnissä, koska robot voin asuttaa siihen vähäksi aikaa! :---)
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)