Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Eve87

Hei Spellcasterille paljon onnea ekoista muksuista! :)

Meilläkin on tuo mamma niin pyöreä, että muksuja on pakko olla tulossa, toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin! :) Laaja väriskaala on mahdollisuuksia. Toivon vain sieltä hopsu vn tai luonnonvalkoinen vn. Jos sinne hopeaminkki sattuu putkahtamaan, niin sekin ois jees  :haha

Sintturainen

Meillä muksut täyttää tiistaina 3 viikkoa ja oon pikkuhiljaa aloitellut käsittelyä. Voi mahdoton mitä saippuoita  :D

Jos kaikki menee hyvin meille ois vielä loppuvuonna tulossa kaks poikuetta, lk hopeanharmaa - pk hopeamusta vn, ja lk creme - pk hopeanharmaa...

Anonymous

Meillä kans noi hiukka yli 2viikkoset on liukkaita ku tänään otin niit hetkeks boxiin kuvattavaks, pari otti ja pissas käteen  xD

Maiju*

Meidän tuplissa näkyis olevan 6 safiiria ja 1 helmiäissafiiri.
Pitääpi tänään kurkata sukupuolet, alustavan vilkaisun tuloksena näyttäisivät aika miesvoittoiselta sakilta.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sintturainen

Meillä taas oli aika naarasvoittoinen poikue, äkkiä vilkaistuna 2 urosta ja 7 naarasta... Ompahan itellä vara valita kun naaras ois jäämässä kotiin.

Maiju*

Mulla on vielä miettiminen mitä jää kotiin, poikue kun ei todellakaan ollut suunniteltu niin ei tullut etukäteen "tilattua" itselle mitään.
Toi helmiäinen mua vähän houkuttaa, mutta jo siitä ensimmäisestä poikueesta jäi helmiäissafiiri naaras kotiin kasvamaan. Blaah.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Anzukka

Tänään lähtee toiseksi viimeinen poikanen uuteen kotiin :( Yksi naaras on vielä myymättä mutta jos alkaa näyttää siltä että ei mene 8 viikkoiseksi mennessä niin taitaapi jäädä kotiin kasvamaan. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

PiiaL

Meillä on kotona enää yksi O-uros uuteen kotiin lähtöä odottamassa. Mukavastihan nuo kotinsa ovat löytäneet, kun niitä oli kuitenkin 11 ja nyt ikää on 5,5vk ja tämä on tilanne. :) Tuo viimeinenkin myytävänä oleva uros saattaa lähteä piakoin, siitä on otettu jo yhteyttä. Kotiin jätin pk minkki uroksen, mutta tuo toinenkin pk soopeli valkotäpläinen uros on kyllä yhtä komeaksi kasvanut. Ois vaan voinut olla olematta valkotäpläinen :kieli  :) Mutta toisaalta nyt mun ei välttämättä siksi tarvitse sortua jättämään kotiin liikaa muksuja..

Tässä välissä jätän Suomen pariksi viikoksi ja reissailen tuolla maailman toisella puolen, mutta kun palajan, niin meillä on ilmassa taas (toivottavasti) hamsurakkautta yhdistelmästä Balandine's Mystique pk tk valkoinen (myös ee) - Casimir Chaim pk creme. :lov

spellcaster

Meidän vaavit huomenna 5 pv ja tänään näkyi tarkemmalla tarkastelulla ainakin 5 jo mustaksi muuttunutta pikkumönkijää  :lov

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Eve87"No nyt voi virallisesti tulla iloitsemaan tänään tapahtuneesta perheenlisäyksestä! Maleenan masun alla on nyt kasa nakkeja!  :pileet:

Oi, oonkin odotellu uutisia! Onneksi olkoon pikku-Ateista ja pikku-Maleenoista!!

Eve87

^ kiitos! :D täällä on kyllä nyt niin helpottuneet fiilikset. Nyt vaan jännänä odottelemaan värejä  :haha

Anonymous

^Onnea viel tätäkin kautta  :sydan

spellcaster

Onnittelut myös Evelle!

Minä laskin eilen poikaset ja niitä on kuusi, ihan niinkuin lottosinkin  xD  Eilen kaksi rohkeinta pikkumustaa oli jo ulkoilemassa, mutta Hiili kiikutti ne myöhemmin takaisin pesän suojiin  :lov

sarsu

Täällä tulossa meikäläisen toinen poikue, ensimmäisen pyöräyttänyt saa lapsenlapsia.  :D  Neidillä kivasti maha pyöristynyt, keskiviikkona laskettuaika. Yhdistelmä LK ms valkoinen x LK ms valkoinen.  :lov
Viikon päästä sunnuntaina pitäis syntyä myös poikasia yhdistelmästä PK hopeanharmaa vn x PK hopeanharmaa.

Harmittaa hieman kun näin päällekäin tulee kaksi poikuetta, mutten millään meinannut löytää sopivaa sulhoa jälkimmäiselle ja alkoi iän puolesta jo tulla kiire, niin piti nyt sitten kokeilla miten sujuu kahden poikueen kanssa, mutta ei toiste enää näin. Onhan noille poikasille onneksi varattuna 20 asumusta, jos ei heti löydy koteja ja pitää ruveta erottelemaan yksin.  ;)

Ovat sitten kaikki hieman ennen GG:tä luovutusikäisiä.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s