• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Anzukka

#435
Meillä ollaan iloisesti reilu kolmiviikkoisia ja aivan ihania vaaveja. kuvia löytyy myyntiketjusta ja laitan varmaan hamsulapsiketjuun. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Rose

#436
Caressalle syntyi tänään mun laskujen mukaan 11 nakkia   :sydan

Eve87

#437
Tuota noin. Äsken sattui kummallinen astutustilanne. Olin astuttamassa Elyseetä Wiljolla. Selkeytetään hieman että Wiljo on jättänyt tyhjäksi Marlalla naaraan,tai teki yhdet poikaset mutta ne söi emo.

Nyt se on useista astutusyrityksistä huolimatta jättänyt tuon minun naaraan tyhjäksi. Tässä äsken sitten koetin uudelleen astuttaa Elyseetä, niin mitä näinkään, vai näinkö? Wiljo tälläytyi Elyseen eteen sahapukkiasentoon. Olin varma että näin väärin, mutta sitten silitin Wiljon selkää ja se meni taas sahapukkiasentoon, saman tein monet kerrat ennenkuin uskoin.

Mitä ihmettä, olen kyllä lievästi...pihalla  XD
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anzukka

#438
^ Poika haluaa olla tyttö!

Se voi olla että se on nähnyt naaraan sahapukkiasennon niin monesti että muisti että: "tämä on se tilanne missä tehdään näin!" :) En ole kyllä koskaan nähnyt/kuullut vastaavaa :D Se on vain yksi teoria.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

#439
Sini oli joskus jonkun enlantilaisen tuomarin kans jutellut (luotettava lähde, eikö  XD ) että jotkut urokset on muuttuneet naarasmaisiksi. Esim. tästä ois kyse kun pitkis uroksella on naarasmainen turkki (=pelkät tupsut...). Ihan mielenkiinnosta, onko Even uros muuten naarasmainen?

Saana

#440
^Enkkulaiset btw sano että tupsut naarailla johtuu mieshormoneista. Mut jos uroksella on pelkät tupsut ni onks se si narttuhormonien tulosta?

Eve87

#441
Sillähän ei ole laahuksia, pikku pepputupsut vain, mutta muuten urosmainen kaveri. Jos se on katsonut mallia sitten, oli vain aika mielenkiintoinen tilanne todella  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#442
Tasa-arvo on tullut myös syyrialaisten valtakuntaan  :D

MirkkuH

#443
Sunnuntaina oli ilmestynyt 7 kääpiötä robomuori Oh My:n ja iskä Crasshopperin pesään, iskää en kerennyt ottamaan pois, joten olkoon nyt siellä kun niin nätisti niitä yhdessä lämmittävät ja äiskä ei tykkää huonoa.

Unipallo

#444
Ihanaa, tänään kuului meidän Lillin pesästä piipitystä.  :) Kerkesin jo ajatella ettei poikueesta tullutkaan mitään. Mutta taitaa sittenkin tulla pk hopsuleita.  :lov

Eve87

#445
Mä en kirjoita tänne enää mitään, ennenkuin kuuluu piipitystä pesästä  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

karov

#446
Meillä on syrkkivaaveja kuus kappaletta (: Täyttivät tänään 4 vuorokautta, näytti ihan siltä että siellä ois aika sekalainen seurakunta, löytyy niin punasilmästä, valkonauhasta kuin nauhatontakin, pitkä- ja lyhytkarvastakin on odotettavissa että innolla odottelen. Pääasiallisesti odottelen kyllä hopsua väreissä kun on vanhemmatkin hopsuleita. Emo on ollut tosi huolellinen äiti ja ruoka maittanut, lähinnä onkin saanut jyväsekotuksen lisäksi kasviksia omalta pihalta (+ kukka- ja parsakaali).

... mut voi pikkusia  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Janika S.

#447
Meille pyörähti sitten tuplat!
Nyt on siis 4 robopenskaa lisää  :sydan
Ei ollut ihan suunnitelmissa nuo tuplat, ja erotin kyllä uroksen heti kun huomasin edelliset penskat, mutta en sitten tarpeeksi ajoissa.

Onneksi kaikki on sujunut hyvin ainakin tähän asti ja äiskä on pirteä  ;)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Veda

#448
Lauantaina toisensa saivat kiinarit Helmeri  :sydan Sleeping Beauty. Neidillä sattuikin olemaan kiima kun ne yhdistin ja homma alkoi lähes välittömästi etenemään  xD Edelleen asustelevat sopuisasti yhdessä josko saataisi kiinarivauvoja aikaiseksi  :lov

Sintturainen

#449
Lainaus käyttäjältä: "Veda"Lauantaina toisensa saivat kiinarit Helmeri  :sydan Sleeping Beauty. Neidillä sattuikin olemaan kiima kun ne yhdistin ja homma alkoi lähes välittömästi etenemään  xD Edelleen asustelevat sopuisasti yhdessä josko saataisi kiinarivauvoja aikaiseksi  :lov

*Tykkää*

Meillä on pennut lähteneet liikenteeseen. Possu on ihanan rento äippä, ei tarvi pelätä että stressin takia ainakaan söis kakrujaan. Mulla on muutama mamma tässä ollut sellasia stressaajia, tosi hermostuneen oloisia. Onneksi tämä siis ei.

Pentuja on 9 kpl, väreissä 1 suklaa, 1 kyyhkis, 1 normaali/ruoste ja 6 kpl creme/p.s creme/karamelli. Voi kun tulee vaikeeta päättää kuka jää kotiin  :lov