• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Eve87

#60
^ miten kauan eläinlääkärit ohjeistivat odottamaan?
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Nape

#61
18:sta vuorokausi kuulemma normaalia vielä. Ja jos hamsulla ei hätää niin pidempäänki. Mähän sit varasin ajan kun mitään ei tapahtunu vaikka Ulla oli iha normi.

Anonymous

#62
Voi että olen niin rakastunut Annabellen kahteen vaaviin. Just tultiin kotia niin lks kyyhkis tytteli kipitteli pesän ulkopuolella  :lov

Vevve

#63
Meidän F-roboissa on näköjään jälleen yksi yllätyshusky!  :sydan

Marla

#64
Mulla on yhden syrkin tiineys mennyt 18. päivälle, synnytti onneksi ongelmitta kuitenkin poikasensa.

Toivottavasti Carousel synnyttäisi omatoimisesti poikasensa. Toivotaan parasta!

PiiaL

#65
Nyt musta taas tuntuu että mitään poikasia ei olekaan, maha tuntuu pehmeämmältä kuin aamulla ja tuolla se Carousel touhuileepi normaalisti omiaan. Kai sillä oli vaan vähä maha kovana aamulla :D Mutta siis ei tunnu myöskään siltä että sieltä olisi mitään ulos tullutkaan, ei ole sen kummemmin kyljet kuopalla ja pesäkin edelleen puhdas, paino kyllä muutaman gramman taas laskenut, mutta pieni vaihtelu lienee niilläkin normaalia vuorokauden aikana. Jospa oli siis väärä hälytys. Näitten kanssa kyllä saapi melkein ennustaja olla, kun tekevät noita pieniä poikueita, niin eivät kasvata mitään kunnon mahoja. Ei sillä, että niitä jättipoikueita toivoisinkaan. Mutta pitänee alkaa taas etsimään kiimoja sitten, harmi että tässä on kiimojaan pidätellyt pari viikkoa turhaan. Mutta hyvä kuitenkin näin, että ei mitään surullista liene odotettavissa. :)

KaisaM.

#66
Meille syntyi viime yönä juhannuslapsia, pesässä pötköttää reippaat 7 vauvaa, joista 6 mustasilmäistä ja 1 punasilmäinen. Vanhemmat siis pk ky-hu ja pk hopeamu-ke  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#67
Onnea Kaisa Jussi-lapsista  :lov

jensku

#68
Onnea Kaisalle ja Uni mammalle.  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Eve87

#69
Meillä ohjeistettiin olemaan huoletta 4vuorokautta yliaikaa... onneksi syntyivät kuitenkin.

..Ja onneksi täälläkin päin on nykyään hyvä eläinklinikka, missä hoidetaan myös jyrsijöitä.

Ja onnea vauvvoista Kaisaille! :)

edit// ja mullahan oli tosiaan ennen tuota hyvän eläinklinikan valmistumista kansiossa tulostettuna vanhasta poskipussista se synnytysongelmia-artikkeli. Vastaus kun eläinlääkäriltä oli:"Kun ei me olla täällä hamstereiden synnytyksiä kyllä hoidettu."
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

#70
Mulla on kauheita ongelmia itseni kanssa, ei hamsterien.  :D  Tytöiltä löytyy kiimoja, mutta mä en osaa päättää uroksia! Onneksi osa noista on vielä liian nuoria...

Ostajaehdokkaat kyllä pommittaa sähköposteja, mulla taitaa yhteen suklaa-yhdistelmään olla alustavia varauksia jo 8, ja enempää en ole edes ottanut.  :shock:  Kaikki vaan kovasti haluaisi jalostukseen poikasta, mutta mä olen kai kauhea ilonpilaaja kun en haluaisi myydä noita jalostukseen. Olen maailman huonoin yhteistyökumppani, kun haluaisin käyttää vaan omaani jalostukseen.  XD  No ei nyt sentään, en vain näe itselleni (tai muillekaan) minkäänlaista hyötyä siitä, että myisin vaikkapa 8 poikasta jalostukseen samasta poikueesta. Saisin vain nokkiini siitä myöhemmin, kun yrittäin etsiä jatkojalostusta varten erisukuisia hamstereita.  :roll:  Jostain syystä kaikki ostajaehdokkaat vain ei tunnu ymmärtävän ajastustani taustalla, kun sen verran tulikivenkatkuista vastausta tulee takaisin.  :kieli
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eve87

#71
^ onko miten paljon tullut tapauksia, joissa ensin on kyselty jalostuskäyttöön ja et ole myöntynyt, niin ovat ostaneet lemmikiksi tai sitten ostaneet suoraan lemmikiksi ja sitten putkahteleekin poikueita sieltä sun täältä?
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

#72
On ollut näitäkin riemuidiootteja, tosin niistä on onneksi jo aikaa.  :D  Mä en vain kykene ymmärtämään miksi pitää huijata sillä tavalla, tai jos vaikka mielensä muuttaakin (esim. ostaa lemmikiksi mutta haluaa sittenkin poikasia), niin kuinka vaikeaa on mailata kasvattajalle ja kysellä asiasta?
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eve87

#73
^ no on kyllä ihmeellistä touhua tuollainen, ymmärrän kyllä hyvin ettei ole mitään järkeä myydä jalostukseen tyyliin sitä koko poikuetta, niinkuin aijemmin sanoitkin.. kyllä minäkin haluaisin tietää jos joku teettää muksuja mun kasvateilla vaikka lemmikiksi on menneet... :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

#74
Ja minä olen edelleen vastarannankiiski ja myyn kyllä vaikka kaikki kasvattini kasvattajille jos vaan kysyntää on. Ei ole vielä tullut ongelmaa että ei löytäis eri sukua. Ehkä ongelma olisi jos kasvattais jotain harvinaisempaa väriä kuin nämä creme/luonnonvalkoinen....

Meillä tänään 8 päivää astutuksesta, toivottavasti ei oo Juutilla kiimaa... Yli vuosi edellisistä muksuista, johan tuo ois aika saada pentuja taloon  :lov