• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Eve87

#75
Minä kuvittelisin törmääväni ainakin täällä paljolti sitten samansukuisiin, kun en pääse oikein matkustelemaan minnekkään :/

^toivottavasti tulis niitä vauvvoja teille, mulle ois siellä yks vauva ? :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

PiiaL

#76
Carousel sai lempeä tänään toista kertaa ja toivotaan, että toinen kerta toden sanoo :)

Anonymous

#77
Toivottavasti Juuti ois nyt tiine  :)

Vevve

#78
Näyttää noi saksalaiset talvikot kumpikin olevan kovin pihejä lisääntymään. Ei oo uros eikä naaras pykännyt poikasia parinsa kanssa.  :S

Nape

#79
Saa nähdä onko Lissu tiine vai ei. Eilen se naksutteli hampaitaan ku ruokin mut vaikea sanoa. Sillä jäi tuosta aiemmasta tiineyshommelista vähän röllykkää mahan seudulle nii ei huomaa oikein.

Sintturainen

#80
Juutilla ei ollut eilen kiimaa ja selvä vauvamasu bongattu! Jännä että nois selvästi jo näkyi vaikka Juuti on iso naaras muutenkin. Onkohan sieltä paaaljon vauvoja tulossa  :lov

Nape

#81
Oi ku ihanaa  :lov  Juutimamma  :lov

Anonymous

#82
^^Miellenkiinnolla kasvattajana täällä odotan et meneekö kaikki hyvin ja montako tulee, kun mulla on täällä Juutin sisko kotona odottamassa vielä astutusta joka on kyllä siskoaan pienempi +lk.

KaisaM.

#83
Meidän seitoset on suloisia ja hiljaisia, tyytyväisinä pötköttävät pesässä ja näyttävät kaikki hyvinsyöneiltä ja tasakokoisilta.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#84
^Oi ihanaa  :lov

Vevve

#85
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Näyttää noi saksalaiset talvikot kumpikin olevan kovin pihejä lisääntymään. Ei oo uros eikä naaras pykännyt poikasia parinsa kanssa.  :S

Oma vastaus omaan tuumaan: pitäisköhän testata laittaa ne oikein isoon terraarioon, jos sitte tekis. Nyt ne asuvat minidunan kokoisissa. Ehkä ramppikuumeeseen auttais semmonen hehtaaritila jossa ne on kasvaneet Saksassa.
... kumma kyllä kumpikaan niistä ei vaikuta millään lailla stressaavan asumuksestaan.

mirauh

#86
Teeppä tuollainen testi, olisi hauskaa ihan mielenkiinnosta nähdä vaikuttaako asiaan. Kerrottiinko Saksassa millä tavalla heillä hamsterit on yhdistetty tai että poikkeaako mitenkään suomen tyylistä?  :pihalla:
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#87
^ No ne on ihan hysteerisiä tappelun suhteen, robotkin asuu sen takia melkein kaikki yksin eikä edes kokeilla kaveria. En ole tarkemmin kysynyt, mutta mitäpä kovin erilaista siinä voisi olla, kun kiimaa ei voi kääpiöltä nähdä.

mirauh

#88
^ Ai siis senkö takia Saksassa lähes kaikki asuu yksin? Monet kerrat ihmetellyt sitä, kun olen katsellut saksalaisten hamsterikasvattajien sivuja :o
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Eve87

#89
^ no on jo kyllä melkoista hysteriaa asuttaa laumaeläimet yksin ihmisen pelon vuoksi. Ymmärrän ne robot, jotka eivät vain tule toimeen, mutta sitä en ymmärrä että niitä huvikseen asutetaan yksin.

Mitkälie turvatoimet ne syrkkien kanssa sitten kehittelee? ;)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani