• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#195
Taidan tuoda jotain rompetta myyntiin ja voi olla et nyt en kerkee tehä palkinnoksi mitään materiaalin puutteen takia.

Vevve

#196
Näin yöaikaan on hyvä alkaa kattelemaan boxeja valmiiksi, kun tehtävää on niin maan perhanasti ja lähtö tosiaan jo perjantaina aamupäivällä.  :)

Katitar

#197
mä intoilen niin paljon tätä näyttelyä et laitoin kanssa eilen bokseja jo valmiiksi vaikka näyttelypaikalle on matkaa noin vartin ajomatkan verran.  :D

asiaa vielä sivuten - kuinka aikaisin sinne näyttelypaikalle toivotaan tulevan jos haluaa olla auttelemassa paikan valmiiksilaittamisessa? vai laitetaanko kaikki valmiiksi jo edellisenä iltana? ite oon töissä illassa sillon perjantaina niin sillon tuleminen on vähän nihkeetä.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Heli

#198
Oliks vielä mitään tietoa siitä mihin aikaan nuo lemmikkikääppäreiden arvostelut alkavat? Mietin vaan että kun oon vissiin tenavan kanssa tulossa sihteerin homman suorittamaan niin en viitsi tulla kovin montaa tuntia etuajassa paikalla kun tuosta nappulasta ei ikinä tiedä kauanko se jaksaa käyttäytyä.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Saana

#199
^Varmaan siinä kympin jäljestä alkaapi lemmikkikääpiöiden arvostelu. Voit toki sopia Pian kanssa tarkemmin siitä. :)

Paikkaa aletaan laittaa kasaan jo edellisenä iltana näillä näkymin. Tosin aamullakin on varmasti vielä puuhaa! Olkaa yhteydessä Vevveen asian tiimoilta.

Henni

#200
Saattaisin sittenkin päästä tulemaan. Onko se siis varma että ulkomuoto- ja lemmikkisyrkkeihin pääsee jälki-ilmoina? Eli otetaanko jälki-ilmoja niin paljon kuin niitä tulee? En näin kaukaa haluaisi ajaa jos ei ole varma että pääsee. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

PiiaL

#201
Minä voisin olla Sadulle sihteerinä, mutta en ole siis koskaan ollut. Nopeasti kuitenkin oppiva. :) Jollei sitten löydy ketään muuta halukasta ja kokenutta.

jonna

#202
Kelpaako lahjoituspalkinnot jos keksin jotain pientä ja kivaa  :)

Vevve

#203
^ Todellakin kelpaa! :)

Saana

#204
Piia, olet ny sihteerinä Satulle! Ja Jonna, paremmin ku hyvin kelpaa! :) Ja ihan kaikki saa tuoda lahjotuspalkintoja, jos tahtoopi! :)

hobitti

#205
Lainaus käyttäjältä: "Henni"Saattaisin sittenkin päästä tulemaan. Onko se siis varma että ulkomuoto- ja lemmikkisyrkkeihin pääsee jälki-ilmoina? Eli otetaanko jälki-ilmoja niin paljon kuin niitä tulee? En näin kaukaa haluaisi ajaa jos ei ole varma että pääsee. :)
Muakin kiinostaisi tietää! En ole vielä varma raahaudunko tuon yhden kanssa paikalle.  :)
Roboveljekset Timon & Pumba 13.11.2011 ?
Nasu, pk keltainen-musta 10.5.2011 - 18.12.2012 ?
Waldo, lk soopeli vn laikukas 12.5.2009 - 1.5.2011 ?

Saana

#206
^Eiköhän niitä oteta. Harvemmin niitä ihan miljaardeja on jälkkärinä tullu. Jos haluatte niin voitte laittaa tiedot eläimistä maililla mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com vaikka tänään klo 18 mennessä niin sumplitaan niille jälkkärilaput valmiiksi jo etukäteen. Tietty mitä aiemmin niin sitä parempi. Ilmoittakaa vaan varmat tulijat, ettei tehdä turhaa työtä, kun tänään on todella kiirus päivä meillä molemmilla.

Henni

#207
^Jos nyt pistän sähköpostilla tiedot niin kuuluko mun maksaa se nyt tilille vai sitten aamulla? (maksan tietinkin jälki-ilmohinnan) Mulla oli aikomus ostaa aamulla luettelo niin mainitsenko siitä sähköpostissa? :)

EDIT: Pistin tiedot tulemaan kahdentoista maissa. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Mianna

#208
Huihui tämähän on jo huomenna ! Yleensä ootan näyttelyitä monta viikkoa etuajassa, mutta nyt en oo hoksannu et täähän tulee äkkiä.  :D No on mulla jo boksit valmiina, mutta kuitenkin on vielä juttuja tekemättä ja jonku lahj.palkinnonkin voisin ehkä keksiä.  ;)

nuhainen

#209
Nyt pikana kysymys ennen huomista, että voipiko sinne kuljetusboxiin laittaa vessapaperin sijaan rutirexiä (samanlaista vissiinkin kun se ekokuitu)?
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira