• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Saana

#180
Luettelon teko on vielä totaalisen kesken, mutta tiedän, että haluatte tietää eläinmääriä. Muutaman ilmot on vielä luetteloimatta eli älkää nyt vielä hätäilkö, jos omat eläimet eivät näy luettelossa. Mm. pari eniten ilmoittanutta puuttuu vielä kokonaan laskuista. Katotaan, jos huomenna jaksetaan taas tehdä Marlan kanssa tuota luetteloa.

pk 23
lk 23
ei-stand 2

tv 12
cb 5
rb 23, ei-stand 6
kkh 8

lemm.syyr. 43
lemm.kääp. 20

Vevve

#181
Roboja on pikkasen  :D  :D Multa tulee 11 tsipaletta.

Anonymous

#182
Oho kkh vaan 8
Ja ei-stand syrkkejä 2?

Mukavasti on lemmikki syrkkejä ilmottu =)

TiBe

#183
Toivottavasti noita talvikoita tulee lisää ettei mun ilmoamat 12 ole "ainoat", no tuskin pakko niitä on enemmän olla :D
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Saana

#184
Heräsin sitten tuossa eikä tullut uni niin tein luettelon suunnilleen valmiiksi.

Eläinmäärät:

lk 24
pk 28
ei-standut 3
vkh tv 36
vkh cb 5
vkh rb 29
ei-standut 16
kkh 10
lemmikkisyrkit 49
lemmikkikääpiöt 22

Eli huhheijaa kääpiöiden määrää. 96kpl. Jälkkäreitä ei oteta ulkomuotokääpiöihin! Tuomarille tulee hirmuinen urakka eli päivä voipi venyä. Ehdotan muille hallituslaisille, että ulkomuotokääpiöiden perumisista saisi rahat takaisin, jos se tapahtuu ennen kuin luettelo menee painoon. Eli jos haluaa perua jonkun niin pikaisesti yhteyttä mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com.

Muihin luokkiin (paitsi ulkomuotokääpiöt) otetaan jälki-ilmoittautumisia.

yennni-

#185
hyvää päivää mulle ulkomuotokääpiöiden assarina :DD ei se mitään, kiva että on ihmiset liikkeellä hamstereitten kanssa :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

sarsu

#186
Syrkeillähän on 30x20x20cm vähimmäismitat boksiin, haitanneeko kun mulla olis yks 39x25x16,5cm boksi, eli korkeutta 3,5cm liian vähän?  ;)  Hirveesti tulossa tavaraa multa myyntiin, toivottavasti saa kaikki pois viemästä tilaa.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

sarsu

#187
Niin ja sitä vielä piti kysyä, kun mulla on kaikki kuusi kaveria menossa sekä ulkomuotoon että lemmikkiin, niin viedäänhän ne ulkomuotopöytään? Pitääkö jollekkin informoida tästä vielä paikan päällä? Hirveästi kysymyksiä kun on ekat näyttelyt.  :P
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

#188
^ Boxi käy. Ulkomuotopöytään, mutta ei tarvitse sanoa kellekään.

yennni-

#189
mites muuten et meneekö noi ulkomuotokääpiöt yhdelle vai kahdelle tuomarille ? kun on noin paljon, eiks siitä ollu joku määrä minkä jälkeen menee toiselle tuomarille vai muistanko väärin  :pihalla:
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Marla

#190
Nyt on laiteltu vähän kattavampaa infoa kaikille ilmoittautuneille! :) Mahdollisissa epäselvyyksissä laitelkaahan s.postia minulle osoitteeseen marla.holma91(at)gmail.com.

Saana

#191
Lainaus käyttäjältä: "yennni-"mites muuten et meneekö noi ulkomuotokääpiöt yhdelle vai kahdelle tuomarille ? kun on noin paljon, eiks siitä ollu joku määrä minkä jälkeen menee toiselle tuomarille vai muistanko väärin  :pihalla:
Lemmikeissä on ne maksimimäärät. Toista ulkomuototuomaria ei nyt valitettavasti saatu.

Nyt tarvittaisiin vielä 2 sihteeriä. Satulle mielellään edes hieman kokemusta omaava, vaikkakin Satu varmasti osaa opastaakin sihteeriä. Jonkinlainen käsitys uusista tuulista kuitenkin pitäisi olla tiedossa. Lotan sihteerin tarvitsisi osata puhua joko auttavaa englantia tai ruotsia. Hamsterisanakirja järjestyy. Lotta puhuu hyvää englantia. Sihteerin tarvitsisi myös olla perillä näyttelykäytännöstä Suomessa, jotta pahimmilta sekaannuksilta vältyttäisiin. Voimme Marjutin kanssa sihteeröidä osan aikaa Lotalle, mutta Marjut on kiinni ulkomuotosyyrialaisten harjoitusarvostelussa ja mä teen kinkeille ja roboille koearvostelua. Jos tulee käännösongelmia niin meitä on koko sali, jolta voi kysellä apuja!

Aika moni meistä aktiiveista tekee tosiaan tässä näyttelyssä harjoitus- tai koearvostelua, joten nyt olisi aika aktivoitua muidenkin. Muistattehan, että arvostelut käynnistyvät vasta, kun tuomareilla on sihteerit paikalla.

Sitten vieno kuulutus vielä: Mä tarvisin myös sihteeriä/assaria koearvosteluun roboille ja kiinareille. Ei tarvitse olla hienoa käsialaa tai edes minkäänlaista kokemusta. Paperit ovat vain minun ja tuomarin nähtävissä.

jonna

#192
Jos jompi kumpi huolii niin voin tulla raapustamaan koearvosteluita  :D
En vielä lupaudu kirjoittamaan uml/lemmikkiarvosteluita ettei käy möhliä palkinnoissa tms.

Marla

#193
Jatkan infoamista. :D
Eli nyt kaikki toimihenkilöt (sihteerit, assistentit, tuomarit...) huomio! Näillä näkymin toimihenkilöiden ruoka on lakto-ovovegetaarinen (laktoositon) makaronilaatikko, joten mikäli tuo ei sovi, laitahan minulle pikapikaa yksityisviestiä tai sähköpostia os: mailto:marla.holma91@gmail.com">marla.holma91@gmail.com, jotta saadaan jokaiselle toimihenkilölle sopiva ruoka. :)

Saana

#194
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Jos jompi kumpi huolii niin voin tulla raapustamaan koearvosteluita  :D
En vielä lupaudu kirjoittamaan uml/lemmikkiarvosteluita ettei käy möhliä palkinnoissa tms.
Mää otan si sut sihteeriks! :) Marjut tekee vasta harkkaria eli ei tarvi vielä apureita.