• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Miamaa

#105
Mä voin olla sokea, tai en huomaa jotain, mutta eikö standardiväriä tule mhinkään?  :pihalla:
Koitin klikkailla, mutta en ainakaan saa mitään valikkoakaan esiin? Ja viivalla lukee ei-standardiväri?
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Saana

#106
Standuvärit on valikossa. Mikäli hamsterín väri on ei-standu niin se tarvii kirjotella erikseen. Ihan ekana tarvii kuitenkin valita laji.

Miamaa

#107
^ vaikka mä kuinka valitsen lajin, niin en näe mitään värivalikkoa? En syrkeille, enkä muillekaan... mitähän mä teen väärin?
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Ely

#108
Onko javascript pois päältä? Selain?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Miamaa

#109
^tää on Explorer, en tiedä onko javascript pois päältä, mutta en varmaan saisikaan muutettua, kun olen nyt töissä, ja noi suojaukset/muutokset on tiukat. Kokeilenpa siis kotona uudestaan :)
ja kiitos avusta, epäilen jo silmiäni täällä  :c8
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Mianna

#110
Mullakin on täällä samanlaisia ongelmia.  :| En kyl osaa sanoa, et onko java päällä tai jotain.. Ja mullakin Explorer. Toimiiko muilla nuo värit ? Ja missä pitäisi lukea näyttelyn päivämäärä ja paikka ?  :huh

spellcaster

#111
Mulla toimii värit sun muut, mutta tosiaan mihin ois pitänyt laittaa mihin näyttelyyn osallistuu?  :huh  Laitoin ilmot menemään mutta en saanut vahvistusta sähköpostiin niinkuin ennen, mistä voin tietää meneekö ilmo perille ja ylipäätään oikeeseen näyttelyyn vai laitanko suosiolla menemään vielä postilla?

Saana

#112
Toi ilmokaavake on päällä vain näyttelyiden alla. Eli sillä voi ilmoittautua tällä hetkellä vain tähän Jyväskylän näyttelyyn. Mulla toimii hyvin toi Safarilla ja Firefoxilla. IE:llä ei toimi värivalikko mullakaan.

Mianna

#113
^Okkei, kiitti tiedosta.
Pitääkin kokeilla jollakin toisella koneella jos onnistuisi. Onhan tässä onneksi vielä ilmopäiviä jäljellä.  ;)

spellcaster

#114
Mutta tuleeko vahvistusta sähköpostiin niinkuin ennen, että ilmo on mennyt perille?  :)

mirauh

#115
Hiphei Kiitos Ely suuresti helpotit mun elämää niin paljon kun oon jo kauan kotona panikoinu postitse ilmottautumista. Mitenkäs se näissä toimikaan, jos haluaa näyttelyluettelon ruksii vain yhden hamsterin ilmottautumiseen sen?

Mä tykkään tästä  :sydan
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#116
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Mutta tuleeko vahvistusta sähköpostiin niinkuin ennen, että ilmo on mennyt perille?  :)
Ely yrittää saada sähköpostivahvistuksen lisättyä kaavakkeeseen. Toistaiseksi sellaista ei ole. Ilmoitellaan täällä heti, jos se ominaisuus alkaa toimia. Sitä ennen mietimme, miten ilmoitella ilmoittauneille, että ilmot on perillä. :)

jeebu

#117
Rekisterinumerohan ei oo pakollinen, voiko kohdan jättää siis tyhjäksi tai viivata? :)
lk normaali vn Poutapilvi "Pipa" s. 10.09.2010
~ Syyrialainen rakkauspakkaus <3 ~

Saana

#118
^Jätä tyhjäksi

Vevve

#119
Kaikki kynnelle kykenevät muuten osallistumaan kasvattaja- ja sukupolviluokkaan! Meinaan itse osallistua kasvattajaluokkaan, joten haluan hieman kilpakumppaneita  :)

Ryhmäluokka – Kasvattajaluokka
Kasvattajaluokkaan osallistuu vähintään kolme (3) hamsteria saman kasvattajan kahdesta tai useammasta yhdistelmästä. Eläinten tulee edustaa vähintään samaa perusväriä. Kaikkien eläinten tulee osallistua kyseisen näyttelyn johonkin kilpailuluokkaan. Luokkaan osallistuminen ei edellytä kasvattajanimeä ja osallistuminen on maksutonta.

Ryhmäluokka – Sukupolviluokka
Sukupolviluokkaan osallistuu vähintään kolme (3) hamsteria, jotka edustavat kolmea peräkkäistä sukupolvea (eli ovat keskenään sukua suoraan alenevassa polvessa). Osallistuvien hamsterien tulee edustaa vähintään samaa perusväriä. Kaikkien hamsterien tulee osallistua kyseisen näyttelyn johonkin kilpailuluokkaan. Luokkaan osallistuminen ei edellytä kasvattajanimeä ja osallistuminen on maksutonta.

Luokkiin ilmoittaudutaan näyttelypaikalla.