Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Hah hah, minulla on pikkusormessa kohta kolme vuotta vanha arpi (jos oikein tarkkaan katsoo), joka tuli siitä kun panin käteni harkitsemattomasti Katariina-syrkin ja sen jyrsimän oven väliin. Katariinaa ei enää ole, mutta rakkaat muistot ovat vielä tallella  xD

Mulla on nimettömässä muistona puolen sormen levyinen arpi, jonka edesmennyt Jingtai-syrkki tekaisi eräänä vappuaattona. Viisi tikkiä ommeltiin.

Marin

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Viisi tikkiä ommeltiin.
Viisi tikkiä OMG - ei ollut sitten mikään pikku näykkäisy :shock:

Ken_G

No se jotenkin kilahti ja roikkui kiinni ainakin viisi sekuntia ja repi haavaa isommaksi. Itse ei voinut tehdä muuta kuin olla liikkumatta ja toivoa että hamsu päästäisi irti.

spellcaster

Mulla kerran talvikko otti eläinlääkärin niin tiukasti hammasotteeseensa että se piti irrottaa sormesta pihdeillä  :D

Monsterhamster

En olekaan täällä pitkään aikaan kirjoitellut. Hamsterimäärä on harventunut, enää yksi ainokainen gabberi löytyy asukkinaan hybridiuros Seniori-Hippa (2v 10kk). Kovasti on poika vanhentunut mutta pirteä on edelleen, toivottavasti tuollaisena pysyykin.
Katsotaan nyt mitä hamsteriharrastukselleni tapahtuu, se kasvattaminen on edelleen suunnitelmissa/haaveissa mutta kouluun menee nyt niin paljon aikaa ja nyt keskityn enemmän tuohon koiraharrastukseen. Katsotaan nyt jos jossainvaiheessa sellainen pallerosyrkki meille lällytettäväksi eksyisi, ehkä :)
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Hamsu-hullu

Mä saan pk uros syrkin kuukauden päästä. Ihan intona nyt jo ostelen kaikkee mahollista virikettä yms. Häkkikin on jo pöydällä  xD  :lov
Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras

lentsu

isabella

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Kunpa hamsterit saisivat vain yhden poikasen kerralla, ettei tarttis ikinä myydä yhtään pois. Kasvattaminen on ihanaa, mutta mä olen tosi väsynyt poikasten myymiseen ja siihen, että vaikka 95 % kaikki menee hyvin, vähän väliä on harmia, joku väittää rekattuja rekkaamattomiks vaikka kuinka on leimannut ja maksanut, toinen jättää maksamatta hamsterit kokonaan, kolmas haukkuu mut pystyyn siitä ennen jouluaatonaattona vastaa tekstiviesteihin asiassa, joka ei ole oikeasti yhtään kiireellinen, neljäs haluaa luopua roboista kun ne ovat alkaneet tapella, viides on harmissaan kun robot ei tuotakaan lapselle tarpeeksi iloa (tää oli melkein paras  :roll: ). Musta ei olis koirankasvattajaksi, kun kaikki tää kertautuis kymmenellä ja kestäis kymmenen vuotta.  :huh
Tuosta rekisteröinti asiasta.Eihän sitä  "tavis harrastaja" voi tietää,että hamsu on rekisteröity automaattisesti ilman näyttelykäyntiä,kun ei ole mistään siitä lukenut.Ja btw;hyvinhän ne kaupat meni.

Marla

^  Näkeehän sen rekkaamisen siitä, että hamsterin papereissa on yhdistyksen leima ja rekisterinumero. :) Yhdistyksen sivuiltakin löytyy ajantasaista tietoa rekisteröintikäytännöstä: http://www.hamsteriyhdistys.fi/yhdistys ... sterointi/ .

Ely

...Varsinkin kun rekisteripapereiden alalaidassa lukee "Rekisteritodistus on virallinen vasta kun siinä on Suomen Hamsteriyhdistys ry:n leima sekä rekisterinumero. Sitä ennen todistus toimii hamsterin tietolomakkeena."
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

lentsu

Joo Isabella, varmasti otin tästä yksittäisestä asiasta vauhtia turhankin paljon, mulla on mun temperamentti, anteeksi!  :) Syy siihen, että tuollaset asiat harmittavat, ei ole siinä, että yksittäisen hamsterin rekkaamattomuus tai rekisteröinti sinänsä olisi niin suuri asia, mutta kun mä aina sanon että rekkaan kaikki, mun joka ilmossa lukee, että ne myydään rekisteröitynä, ja mun kotisivuillakin lukee, että ne on rekisteröity, ni sit kun näkee paikassa, jonne ei pysty edes kommentoimaan, väitteen että Colbronde's sillä ja sillä on paprut muttei sit oo rekattu, tulee sama olo kuin joku kirjoittais että kattokaas se valehtelee. En sano, että se olisi sama, mutta TUNNE on sama.

Tosiaan onhan niissä papereissa leima, siitä näkee, ja numero. Ja olen myydessäni sanonut että se on rekattu. Mutta on kyllä ihan psykologisesti totta, että jos vahvasti olettaa jotain, muu informaatio voi siinä mennä ohi, kuten nyt Isabella oli vahvasti olettanut ettei hamsterin poikanen voi teoriassakaan olla rekattu.

Multa on lähtenyt yksi robo maailmalle rekkaamattomana, muilla on leimat papruissa. Jos ei ole ollut luovutettaessa, on tullut postitse jälkikäteen.

Ja todellakaan Isabellan kanssa ei muuta ongelmaa ole ollut, nää mun valitukset isommista harmeista on muista ihan tähän asiaan liittymättömistä ihmisistä. Joskus sitä on vaan väsynyt ja ärtynyt ja leimahtaa turhankin pienestä.

Ken_G

Näenkö unta..? Mikä tämä uusi foorumin ulkoasuhirvitys on vai onkohan koneeni sekoamassa. Ihan puskista tuli. Pitää katsoa kotona uudelleen, josko se vanha olisikin edelleen tallella. Huh huh.

Humselo

Valitettavasti se näyttää olevan totta. Itsekin aamulla toivoin koneessani olevan vikaa, mutta sisäänkirjautumisessa on seuraava teksti:

"Uutiset:

Foorumi muuttui softan vaihtumisen myötä ja tietokantakonvertoinnin tuloksena osa allekirjoituksista, viesteistä ja tunnuksista saattaa näkyä väärin. Käänny tunnuksiin liittyvissä ongelmissa ylläpidon puoleen."

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Henni

Itse kanssa järkytyin aamulla pahan kerran kun tulin foorumille käymään. :icon_confused: Tuo sininenkin, mikä tulee kun menee foorumille olisi parempi kuin tämä millaiseksi se muuttuu kun kirjautuu sisään.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Marla

Profiili --> Muokkaa profiilia --> Keskustelualueen asetukset

Sieltä saa vaihdettua huomattavasti esteettisemmän Curve -teeman itselleen.