• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

lentsu

#600
Mulla oli 1990-luvulla talvikoita ja ne robot 2 kpl ja kerran 2 campsyäkin eri aikoina häkissä. Yksi ainoa talvikkolapsi karkasi. Tuo kuvan häkkihirvitys oli kääppäreille siitä hyvä, että kun siinä ei ollut lainkaan luukkuja, ei ollut sitten leveämpiä kohtia pinnoissakaan, kun tosiaan koko katto oli vain sellainen muovinen sileä läpinäkyvä kansi, joka laskettiin siihen päälle.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että mikään ei enää sais mua laittamaan kääppäriä häkkiin. Ei se että se siitä kärsisi, mutta hitsit sitä leviävää purua.  :P Ihan riittävää, kun robot tyrkkivät purua noista modattujen boxien sivuverkotuksista läpi.

anskuxxx

#601
Pertti pörö taitaa saada uuden nimen->nukkumatti ! Nyt on yritetty heräillä aiemmin kuin 01.30, olen kuunnellut että on hereillä ja ottanut mökistä pois 22-23 aikoihin ja vien huoneeseen juoksentelemaan vapaaksi. No, Pertti vähän hiippailee ja kipuaa sohvan alle nukkumaan  :<  Luulisi että olisi kiva päästä juoksentelemaan ja paikkoja tutkimaan. Ohessa tyytyväinen hamsu mökkinsä alla nukkumassa  :)
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Meven

#602
^ Minkäs teet, jos väsyttää. :D

Mä taas löysin jotain hienoa netin syövereistä (kuvaton.comista).. Lyhyt video hamsterista.

Veikkaan kyllä, ettei ole aito, mutta oli vähän "öööh" -fiilis silti. :D Jos on ihan aito, niin sitten kyllä vähän hirvittää, mistä se tuon "silmämunan" on suuhunsa saanut..

anskuxxx

#603
^Niin,silloinhan se on nukuttava kun väsyttää  :)  Meillä täällä maalla on niin super netti ettei pysty videoita ees kattoo  :c8
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Vevve

#604
Lainaus käyttäjältä: "Meven"^ Minkäs teet, jos väsyttää. :D

Mä taas löysin jotain hienoa netin syövereistä (kuvaton.comista).. Lyhyt video hamsterista.

Veikkaan kyllä, ettei ole aito, mutta oli vähän "öööh" -fiilis silti. :D Jos on ihan aito, niin sitten kyllä vähän hirvittää, mistä se tuon "silmämunan" on suuhunsa saanut..

Tuo on aika selkeästi muokattu video.  ;)

Sintturainen

#605
Miten mä vasta nyt keksin että sairaaloissa..ym. hoitolaitoksissa käytettävien hanskojen laatikko on ihan täydellinen hamsulle. Ei tarvi ees reikää tehä kun siinä on se reikä päällä mistä niitä hanskoja otetaan. Nimim. just nyt yövuorossa duunailen hamsuille mökkejä hanskalaatikoista  :D Voi olla työkaverin aamulla ihmeissään kun mä niitä kuskaan kotiin...

Minttu

#606
^ katsos kun en ite oo tajunnu tuota. Täytyykin sanoa työkavreille, että ei heitä tyhjiä pois :D

Meillä vaan ei niin hirveen usein tyhjene kun päiväkodissa olen eikä niitä tarvi kun muutaman parin päivässä. :p

Janzu

#607
Nuo tyhjät laatikot olisivat kyllä ihan jees pesämökeiksi, jos niitä jostain löytyisi. Mistä muut ovat yleensä hakeneet laatikoita?
Pitääpä mennä tästä sairaalalle kärkkymään hansikaslaatikoiden toivossa, kjeh.   ;)

jensku

#608
Ihanaaa, meille muuttaa huomenna pk soopeli tyttö. En malta odottaa.  :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

EmmaTi

#609
Lainaus käyttäjältä: "Janzuu"Nuo tyhjät laatikot olisivat kyllä ihan jees pesämökeiksi, jos niitä jostain löytyisi. Mistä muut ovat yleensä hakeneet laatikoita?
Pitääpä mennä tästä sairaalalle kärkkymään hansikaslaatikoiden toivossa, kjeh.   ;)

Kaupan karkkihyllystä löytyy hyviä, ainakin Marabou-suklaalevyjen laatikot on kivoja nurinpäin käännettynä.
(Joku aina vähä kyylää ku mä järkkäilen niitä hyllyjä että saisin laatikoita mutta siinäpä kyylää  :D  )

Minnaw

#610
Mäkin olen havainnu, että noi tyhjät patukkalaatikot kaupoissa on kyllä ehdottomasti parhaita asumuksia! Niitä vielä yleensä saa isoimmista kaupoista (esim. halpahalleista) suht helpostikin.
Oon luopunu jo kokonaan noista puuhärpäkkeistä, koska niihin imeyty aina pissat ja hamsut yleensä nakerteli ne kamalan näköisiksi. Pienet pahvilaatikot siis tulee halvemmaksi ja ekologisemmaksi, koska ne voi sitten käytön jälkeen laittaa vielä pahvinkeräykseen.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ken_G

#611
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Oon luopunu jo kokonaan noista puuhärpäkkeistä, koska niihin imeyty aina pissat ja hamsut yleensä nakerteli ne kamalan näköisiksi. Pienet pahvilaatikot siis tulee halvemmaksi ja ekologisemmaksi, koska ne voi sitten käytön jälkeen laittaa vielä pahvinkeräykseen.

Sama täällä. Tosin pahvilaatikoista ei jää juuri mitään keräykseen, kun ne yleensä silputaan parin millin kokoisiksi suikaleiksi.  xD

Anzukka

#612
Minäkin rakastan noita patukkalaatikoita mökkeinä. On niin helppoa vain polttaa tms. käytön jälkeen ja paljon eri värivaihtoehtoja :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

p@llero

#613
Itekki olen alkanu kattella niitä laatikoita kaupas ; D Tosin en oo löytäny viel yhtäkään, ku tuntuu että kaikki on vaan siellä ilman laatikkoa >.< Mutta isä on tosin lääkäri et niitä haskalaatikkoja vois kysellä  :yea:
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

anskuxxx

#614
Toivottelemme Pertin kanssa teille kaikille oikein Hyvää Joulua! En ole ehtinyt ja jaksanutkaan täällä käydä, kun koiramme sairastui pahasti. Aika mennyt kuin unessa.  :(  Mutta toipumaan päin.
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~