• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Lakupekka

#570
Joku vois keksiä sillai grammojen siirtäjän, millä sais toisesta hamsusta toiseen siirrettyä grammoja.. :D Meillä jatkuu sama homma, mä en millään saa Eveä lihomaan yhtään ja Malva taas ei tahdo päästää grammoistaan millään irti, vaikka kuinka ruoat säännöstelisin ja asettelisin piiloon ympäri mökkiä ja rasvoja kyttäisin.. :nihkee:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

jensku

#571
Päätin näin pyhäinpäivänä laittaa rakkaan edesmenneen Catching The Butterfly "Leevi" syrkkini. Uurnan paikalle kaksi ledikynttilää.  :sydan

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nabbi

#572
Vinkki:
Hamsun takakynnet voi leikata helposti silleen, et pistää sen nenän eteen jyviä, ja sit ottaa hellästi kiinni takajalasta ja napasasee kynnet;) Aisha-pallero ei ainakaan huomannu mitään  :sydan Etukynnet ainakin meillä kuluu hyvin itsestään!
Aisha>3 Syrkki

Yadell

#573
Ei kyllä meillä ainakaan onnistuisi, parhaiten onnistuu kun joku toinen pitää hamsteria kädessä selällään ja itse leikkaan.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Anzukka

#574
Meillä nämä Lahdesta kotiutuneet ovat todella erikokoisia. Piialta tuli pk soopeli valkotäpläinen naaras joka on hirmu iso ja kaunis tässä vaiheessa ja toinen pari viikkoa vanhempi naaras pk ruoste (valkotäpläinen?) on pieni ja hoikka. Kyllä huomaa miten eri linjoista tulevat hamsterit kasvaa eri tahtiin. Omat kotona olevat tyttö ja poika ovat niin tasaisia kun vaan voi olla, aika hitaasti ovat kasvaneet toisaalta mutta ei nyt mitenkään erityisen hitaasti. :) Selvä selitys tuli tässä mutta voi olla että kellonaika vaikuttaa tähänkin :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

MortimerRiddle

#575
Hamsujen häkit putsattu ja ötökät karkoitettu! Joudun kyllä harmi vaan heittämään ison kasan ruokaa pois kun tiedän ettei ne mustat kuole pakastuksellakaan.  :roll: Peetulla oli toinen silmä muurautunut umpeen ja Timpalla taas märkää selässä... vanhuus ei tule yksin.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

spellcaster

#576
Mulla kävi äsken ihana hamsterinostaja, äiti tyttärensä kanssa tuli hamsteria noutamaan, ja tyttö oli itse säästänyt rahat hamsteriin. Sain kourallisen euron kolikoita siis  xD  Aika herttaista!

Ken_G

#577
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Mulla kävi äsken ihana hamsterinostaja, äiti tyttärensä kanssa tuli hamsteria noutamaan, ja tyttö oli itse säästänyt rahat hamsteriin. Sain kourallisen euron kolikoita siis  xD  Aika herttaista!

No onpa lutuista kyllä  :)  Varmaan on tyttö kovasti odottanut lemmikkiä, lieneeköhän jopa ensimmäinen. Minkä ikäinen tyttö oli?

Lakupekka

#578
Mulla onkin tänä iltana lyhyempi ruokakierros kun Evelyn oli aamulla siirtynyt vihreämmille niityille..  :cry:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

spellcaster

#579
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Mulla kävi äsken ihana hamsterinostaja, äiti tyttärensä kanssa tuli hamsteria noutamaan, ja tyttö oli itse säästänyt rahat hamsteriin. Sain kourallisen euron kolikoita siis  xD  Aika herttaista!

No onpa lutuista kyllä  :)  Varmaan on tyttö kovasti odottanut lemmikkiä, lieneeköhän jopa ensimmäinen. Minkä ikäinen tyttö oli?

Tyttö oli muistaakseni 8 tai 9, ja taisi olla hänelle eka hamsteri, äidillä on kuulemma ollut aikaisemmin jokunen...  :)

Marla

#580
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Mulla kävi äsken ihana hamsterinostaja, äiti tyttärensä kanssa tuli hamsteria noutamaan, ja tyttö oli itse säästänyt rahat hamsteriin. Sain kourallisen euron kolikoita siis  xD  Aika herttaista!
Ihania tuollaiset. :sydan Mulle tuli joskus lapsi äitinsä kanssa hamsteria hakemaan - poika kaivoi kassistaan lasipurkin, jonne oli kerännyt rahaa hamsteriin. :) Sinne jäikin vielä herkkuja varten rahaa.

spellcaster

#581
^ Ihana!  xD

Lakupekka

#582
Löysin äsken Malvankin kuolleena.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Markka

#583
^Osanotot :( .
Varmasti kamalaa, kun kaksi lähtee näin lyhyen ajan sisällä.
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Humselo

#584
Täällä foorumilla on joskus ollut juttua siitä, mihin hamsut tekevät pesänsä... Mun oli ihan pakko ikuistaa yksi todistusaineisto siitä, että pesä todellakin löytyy juuri sieltä mistä hamsu itse haluaa :D

Eli saanko esitellä, tässä Pesosen vessa   :woot:



Tämä on itseasiassa oikea taideteos, yhdessä kulmassa on ruokavarasto, toisessa pissapaikka ja takakulmassa on todella taidokkaasti tehty pesä.

Tää kuva on otettu meijän lomareissun jälkeen, jonka aikana naapuri oli käynyt vain ruuat ja juomat hoitamassa. Yleensä ei ihan näin muhkeaksi pesä ehdi kehittymään, kun putsaan vessan parin päivän välein.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki