• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

kiivi112112

#270
Eilen tullet hamsteri Rico on varsinainen rymyreetta xD
Koko yön kolisteli häkkiä ja puruja lensi ympäriinsä :roll:
Piti mennä alakertaan nukkumaan mut ensi yönä laitan viereiseen huoneeseen ja ovet kiinni :D
Mutta kyllä se vain on niin mukava :oops:  Puolivuotias eläinkaupasta ostettu hamsu herra joka on kyllä vielä vähän arka mutta kesytys jatkuu :P

Ninde

#271
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"nimi: Ruusutarhan Pirkko Pullero
Sori, mut tää oli se minkä nimestä vääntyi jostain syystä "Purkka Pallero" :lol: oisko ollu jotain luetteloa tehdessä tms...  :D

Mustikkamaan

#272
Muaha  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#273
^^^Toi on just sama tyyli millä mäkin olen tehnyt kannet ja jos on pitkä niin olen laittannut välipuun keskelle.
^Oho onnea :grin

Ansku C:

#274
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"
Lainaus käyttäjältä: "Ansku C:"Jejj!! Sain eile sen mun hamsun.. :) Sen 'pohjaväri' on musta, ja siin on vaaleit laikkui :D Mut sil on lasiterraario, ja yritää kiivetä pois, ja se o iha sairaan vilkas, nii onks se normii?  :< Ja se oli viel 8.15 ammul hereil onks se normii..? ;O Mut se on khyl supersöpö  :lov  :mrgreen:  :sydan  Oisko Wilma/Vilma hyvä nimi? :O

Asumus on hamsterille uusi, menee oma aikansa että se tottuu uuteen kotiin. Myös virikkeiden määrä voi vaikuttaa käyttäytymiseen, jos terrassa ei ole riittävästi "tekemistä", hamsteri voi turhautua ja siksi yrittää kiipeillä pois. On myös hamstereita jotka runsaastakin virikevalikoimasta huolimatta terrorisoivat terrassaan ja yrittävät kiivetä pois. Paljon vaan käsittelyä ja yhdessäoloa niin hamsterikin voi rauhoittua.

Ja kyllä on ihan normaalia jos hamsteria näkee vielä aamullakin. Se löytää kyllä oman päivärytminsä jahka tottuu uuteen kotiin. Hamsterithan voivat liikkua myös päivällä esim. syömässä ja käyvät pissalla.


Kävin ostaa tnä sille uuden mökin, ja sit sellasel ''kiipeilytelineen'' :)

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

Yadell

#275
Lainaus käyttäjältä: "Ansku C:"
Lainaus käyttäjältä: "Yadell"Siin on jo ; )

Aijaa, jotenkin sain viestistäsi käsityksen ettei siinä olisi, mutta hyvä juttu !
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Ansku C:

#276
Lainaus käyttäjältä: "Yadell"
Lainaus käyttäjältä: "Ansku C:"
Lainaus käyttäjältä: "Yadell"Siin on jo ; )

Aijaa, jotenkin sain viestistäsi käsityksen ettei siinä olisi, mutta hyvä juttu !




Aa.. Sry..  ;)

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

Anonymous

#277
sain eilen illalla kunnon säikähdyksen kun olin menossa vessaan niin katoin käytävälle et hitto kukas syrkki se siellä tepastelee tulla vastaan  :mrgreen:  Meijän kohta 2v pappa Nalle se siellä oli omatoimisesti lähtennyt iltalenkille. Likka oli illalla laittannut papan terraan tekemäni kiipelytornin niin sepäs oli sitä pitkin sitten päässyt pois XD

Ansku C:

#278
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"sain eilen illalla kunnon säikähdyksen kun olin menossa vessaan niin katoin käytävälle et hitto kukas syrkki se siellä tepastelee tulla vastaan  :mrgreen:  Meijän kohta 2v pappa Nalle se siellä oli omatoimisesti lähtennyt iltalenkille. Likka oli illalla laittannut papan terraan tekemäni kiipelytornin niin sepäs oli sitä pitkin sitten päässyt pois XD



Mä oisin varmaa pyörtyny jos Vilma ois tullu mua vastaa tollee  :shock:

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

spellcaster

#279
Kaikenlaista sitä tekeekin haluamansa hamsterin eteen. Mut leikattiin toissapäivänä ja mulla ois nyt periaatteessa istumiskielto (enkä kyllä kunnolla pysty istumaankaan, selässä tikkejä), mutta niin vaan uhmasin terveyttäni ja ajoin kaks tuntia eestaas hakemaan yhtä elikkoa  :roll:
Joo, olihan se vähän typerää, mutta en viitsinyt enää perua kun hamsterin nouto ois muuten siirtynyt taas jonnekin hamaan tulevaisuuteen, enkä saanut mistään kuskiakaan tähän hätään.
Hyvin meni lopulta ja niin minä kuin hamsterikin ollaan ehjinä kotona  xD

jensku

#280
Voi nenä oon ihan kokonaan unohtanu mainita täällä. :D  Toi meijän Viivi neiti täytti perjantaina 1v.  :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Markka

#281
^Onnea Viiville :)
Bellakin täyttää jo muutaman kuukauden päästä vuoden :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Meven

#282
Mä oon pohtinu juttuja tässä, ku on muutto edessä kesän lopulla. :D

Talvikkovauva täyttää jo vuoden ja saattaa hyvinkin elää vielä toisenkin, mutta oon kuitenki miettiny ottavani sen jälkeen kaks roboa. Mietin vaan taloudellista tilannetta, ku oon muuttamassa yksin asumaan. Vuokraan menee koko opintotuki ja säästöistä en viitsisi ottaa yhtään enempää kuin on pakko (esim. ruoka, laskut..) Joten, kysymys kuuluukin, paljonko enemmän menee rahaa kahteen roboon kuin yhteen talvikkoon? Pitääkö esim. purut vaihtaa paljonkin useammin tai meneekö ruokaa paljon enemmän? Noin niinku yleensä..

Nykysin ainoa rahareikä taitaa olla purut, koska ruokaa on riittämiin ja kaikki tarvikkeet on hommattu. Vihannekset ym. menee omista syömisistä siinä sivussa.

Ansku C:

#283
Wuuuuiii.. Vilma sai tänää ekaa kertaa jauhelihaa  :lov  Se tunki kaikki poskipusseihi, ja sen poskipussit oli iha kovat, ku testasin..  :oops:   :mrgreen:   :lov   :sydan   :oops:   :mrgreen:   :lov   :sydan

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

Ansku C:

#284
Lainaus käyttäjältä: "Skars"Mä oon pohtinu juttuja tässä, ku on muutto edessä kesän lopulla. :D

Talvikkovauva täyttää jo vuoden ja saattaa hyvinkin elää vielä toisenkin, mutta oon kuitenki miettiny ottavani sen jälkeen kaks roboa. Mietin vaan taloudellista tilannetta, ku oon muuttamassa yksin asumaan. Vuokraan menee koko opintotuki ja säästöistä en viitsisi ottaa yhtään enempää kuin on pakko (esim. ruoka, laskut..) Joten, kysymys kuuluukin, paljonko enemmän menee rahaa kahteen roboon kuin yhteen talvikkoon? Pitääkö esim. purut vaihtaa paljonkin useammin tai meneekö ruokaa paljon enemmän? Noin niinku yleensä..

Nykysin ainoa rahareikä taitaa olla purut, koska ruokaa on riittämiin ja kaikki tarvikkeet on hommattu. Vihannekset ym. menee omista syömisistä siinä sivussa.



Mua ainaki pelottas, et toine ois hirvee ahne, ja sit se toine ei sais yhtää ruokaa  :pihalla:  :(

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011