• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#225
^Ite oon kuivannu ensin vähän aikaa talouspaperien välissä, ja sen jälkeen oon laittanu uuniin kiertoilmalle. Ihan hyviä on tullut :)

Saana

#226
Meillä kuivaa voikukat hyvin ihan vaan robojen dunien ritilöiden päällä. :)

Markka

#227
Mä keräsin lehdet, pesin ja annoin olla 2-3päivää. Nyt näyttää ihan kivoilta :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Nape

#228
Mä oon syöttäny voikukat ihan sellaisenaan. Talven varalle ajattelin sit kuivata niitä isomman satsin.

Saana

#229
Joo, siis toki meilläkin syödään niitä ihan sellaisenaan. Osa pitää kuivattaa, kun tulee aina napattua isompi erä, kun jonnekin syrjemmälle pääsee niitä hakemaan.

Nape

#230
^Jeps :)
Mä ostin sellaisen pussukan talvella eläinkaupasta jossa oli kuivattua voikukkaa ja se oli hamsujen erikoisherkkua, samaten kuivattu rucola ja tomaatinvarret/lehdet.

wiidii

#231
Meillä on ollut nyt useamman päivän testissä hamsteriduna + kaksikerroksinen häkki yhdistelmä eräällä tuholaishamsulla. Ei tuota kyllä toivottua tulosta, kaltereita pureskelee edelleen todella paljon.  :roll:  Mutta viihtyy hyvin tuolla häkkiosiossa, niin ei tuota raaski poiskaan purkaa. Iso purukerros sillä on dunassa, sinne se sitten joskus aamumyöhäsellä sujahtaa nukkumaan. Pöljä hamsteri.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

spellcaster

#232
Meilläkin Chili alkaa taas hermoilemaan kun ei ole juoksupyörääkään... (se meni rikki). Pitää varmaan lainata Balin pyörää välillä, jahka pääsen ostamaan uusia.

Mitähän noihin dunan päissä oleviin kiinnittimiin, tarkemmin ottaen niiden koloihin siinä dunan sisäpuolella voisi tuunata jottei hamsteri pääsisi jyrsimään sitä koloa? Toimiskohan pilttipurkin kansi? Kokeilin jo yhtä muovikantta mutta sehän nyt oli ihan virhe  :D

HamsterSailor

#233
^^Mulla toi duna+häkki on toiminut Pepin kanssa, kaltereiden pureminen on vähentynyt ainakin puolella :) Ja Kusti ja Peppi molemmat tykkää kiivetä sinne ihan vaan tutkailemaan elämää häkin ulkopuolella. Sieltä toki näkee paremmin kuin dunasta.

Haen tänään vielä nokkostakin ja kuivaan myös sen :)

Takku-Turkki

#234
Ihanaa tänään pääsee mökille rakentelemaan uusia virikkeitä hamsuille, sekä tietenkin keräämään luonnon antimia  ;)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

kiivi112112

#235
Noniin ;)
Käytiin tänään kattoon hamsuja eläinliikkeestä ja yksi poikahan sieltä osui silmään. Nimeksi tuli Rico

Mandi

#236
"Leiri" on nyt selvä: meille saapui kinkki <3

HAMSUH

#237
heei mitähä ihmettä teen ku hamsu jää huomiseks yksi ku ei olla koton et sehä läkähtyy :o Ku enny tiä voiks ikkunaa auki jättää ja vettähän ei voi vaihtaa huome!! eikai se voi kuolla? :/ pullot ei varmaa viilentäs ku se asuu isossa lasiterrassa. No mut se on kokonaa avonaine ettei siis oo kantta (ei kuitekaa vaaraa kiivetä yli) nii eikös se tuuleta ainki vähä. Ja kui kylmäks vesi pitäs jättää?
Pieni sydän, iso sielu?

Nape

#238
no laita jäisiä kylmäkalleja aamulla ennen lähtöä terran seinien ulkopuolelle.

kiivi112112

#239
:ylos:  :ylos:  Laita kiviä pakastimeen ja niitä siten hamsun terraan :)