Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Vevve

^ Voi harmi  :|

Heheh, minä tein hamsulallemme oman facebook-sivun.  :oops: Alkoi nimittäin ei-eläinharrastajakaverit pitämään mua sen sortin hörhönä kun kirjoittelin pelkkiä eläinjuttuja, että päätin siirtää ne omalle sivulleen.  :D ...Saa käydä tykkäämässä: //http://www.facebook.com/pages/Goldilocks-hamstery/251852078184791

Marla

Eiköhän tämä nyt tästä vähitellen, kun loishäätö on annettu eli hamsut luultavasti pärjäävät - eri asia on saada nuo otukset kokonaan pois.
Mä vähän tulin myös siihen tulokseen, että mun hamsuilut ovat tässä. Ei enää nappaa yhtään, ihan liikaa harmia ja murhetta, eikä motivaatio oikein riitä. Sitä en tiedä, osaanko kaikkien hamsullisten vuosien jälkeen vallan olla ilman - enköhän mä pidä yhden tai kaksi hamsutinta aina vuorollaan lemmikkinä. Tai sijoituksessa. :)

EmmaTi

^Älä viitti Marla! Sulla on vaan nyt aallonpohja, suunta on vain ylöspäin  :)

Marla

^ Mietin tuota jo ennen tätä loisepisodia, ja nyt vain tuntuu siltä, ettei tosiaan jaksa. Onhan mulla nuo jalostuseläimet uroksia, eli ehdin vielä muuttaa mieltäni jos jossain vaiheessa tuleekin eri fiilis. :)

lentsu

Nyt on käynyt hullusti. Niin paljon kuin multa on syrkkilapsosia kyseltykin, ja niin hienot naaraat kuin tuossa odottaisi astuttamista, ei huvittaisi pätkääkään teettää just nyt yhtään syrkkipoikuetta.  :shock: Voi olla että jää tekemättä. Tai jos tuon yhden edes yrittäis ennen joulua astuttaa. Mutta mä olen nyt vain innostunut roboista, roboista ja roboista. Haluaisin kasvattaa vain valtavasti roboja. Olen jopa alkanut ajatella, että syrkkien asumukset vie tilaa roboilta. Olen mä hulluksi tullut.  :huh

GaneshaX

^ Se on sitä robohulluutta, mulla se meni ohi pienellä kuumeella  :mrgreen:

Täällä taas menee syrkit todella huonosti kaupaksi, en voi ymmärtää. Tuntuvat jäävän järjestään käsiin.

Raumalla ei ollut samanlaista, vaikka kyllähän sekin on keskellä ei mitään.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anzukka

^Mullakin tuntuu jäävän luonnonvalkoinen valkotäpläinen naaras käsiin.

Mun tekee mieli roboja. Tilat on tulossa hamsuille "kellariin" johon järkätään optimaaliset tilat, valaistus, mahd. UV-lamppu, lämmitys. Tulee halvemmaksi pitää alakertaa lämpimänä kuin yläkertaa, kun sähkö on niin hirvittävän kallista. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

greenmint

No niin, nyt on saatu vihdoin jotain aikaan.
Roboni saapivat huomenna  :sydan
Lilli & Lotta, ylisöpöt roboni

Lakupekka

^^ Olen kuolaillut sitä sulla myynnissä olevaa syrkki tyttöä, mutta yritän itselleni hokea, että kaksikin saa tarpeeksi meteliä aikaan  :mrgreen: Houkutus on kova.

Tänne tuli pari tuntia sitten kaksi kiinari poikaa,  :sydan odottelen ihan täpinöissä, että tulisi jo ilta, että näkisi heitä vähän. Että, että.  :D
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Ken_G

Minkki tyttö Iines tikkasi mua peukaloon illalla ja verta tirahti  :<  Mistähän lie äksyyntynyt  :pihalla:

Hamsufani<33

miksi tyttö kääpiöhamsterini haisee? onko se vaarallista?
Se on kohta 2 v.
Se ei oo koskaan enne haissut noin pahalle mitähän se vois olla?
HELP!
ONKS KELLÄÄN TIETOO MIKÄ SIL ON?  :cry:  :cry:  :cry:

qqwwwwwwwwqc

wiidii

Huhhuh minkä homma on yksien kotisivujen päivittämisessä. :D Nyt on taas kaikki poikueet ja eläimet ylhäällä ja toivottavasti vielä ihan oikeilla tiedoillakin, eli en ehkä pistänyt sertejä väärille eläimille tai sekoillut vanhempien kanssa.

Lisäksi pitäisi kuvia napsia meidän Aatoksesta, jätkä on kasvattanut niin mahtavan turkin etät tuota voisi jo sanoa ihan pk-standardinkin mukaiseksi. Ihana äijä.  :sydan  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Moi  :haha
Ette arvaa kuinka säikähin:
Aamulla aloin siivoamaan kääpiöhamsterini Lissun häkkiä ja laitoin Lissun kuljetus boxiin.
Kun olin siivonnut häkin menin katsomaan Lissua. Etsin Lissua pesästä ja vaikka mistä mitä kuljetus laatikossa(boxissa) oli, en löytänyt Lissua.  Säikähdin ihan kamalasti ja tutkin purut , en löytänyt :cry:
Olin hädissäni oliko se karannut? Katselin ympärilleni ja alkoi kuulua purujen kohinaa ja huomasin kuin Lissun pää pilkisti kuljetus boxin puruista. Mikä helpotus ihan kuin olisi saanut 20 kilosen rinkan pois selästä  :)

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Hamsufani<33"miksi tyttö kääpiöhamsterini haisee? onko se vaarallista?
Se on kohta 2 v.
Se ei oo koskaan enne haissut noin pahalle mitähän se vois olla?
HELP!
ONKS KELLÄÄN TIETOO MIKÄ SIL ON?  :cry:  :cry:  :cry:

Käy näyttämässä eläinlääkärille. Täällä ei kukaan voi antaa diagnoosia, mutta paha haju voi viitata esimerkiksi tulehdukseen.