• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Katitar

#390
Pikkasen asiaan liittyen (rustaan hiiri-ilmoja parhaillaan).. tuo yhdistyksen ikälaskuri ei jostainsyystä toimi ollenkaan?  :S
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

#391
^ Joo ei toimi, ja valitettavasti ei oo nyt ihan heti tulossa..

yennni-

#392
Jos on tarvetta niin mua saa työllistää kaikin mahdollisin keinoin :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Marla

#393
Lainaus käyttäjältä: "yennni-"Jos on tarvetta niin mua saa työllistää kaikin mahdollisin keinoin :)
Pari assistentin paikkaa olisi vapaana. :) Laitan sinut vaikka Saijalle assariksi: viewtopic.php?p=150156#p150156

Anonymous

#394
Mulla on vielä kaikki tekemättä mut josko huomenna tekis ainaki kynsien leikkuun.

Takku-Turkki

#395
Mullakin on kaikki vielä tekemättä! Vaikka niin aattelin että alkuviikosta laitan kaikki valmiiks. No, huomenna boksi lopulliseen kuntoon (täytyy pestä kun on ollu gerbiileillä) ja semmosta.. Vois huomenna leikata kahen tassun kynnet ja sit ylihuomenna toiset kaks.. :) Ja pikkusysteri meinaa oottaa niin innolla sitä pehmisnäyttelyä!  :) On tosi kiva, että on semmonenkin lapsille  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Janika S.

#396
Taidan minäkin tulla täällä pyörähtämään, vaikken omia popottimia tuokkaan näytille.
Olen Tampereelle tulossa viikonlopuksi joka tapauksessa, niin ei ole pitkä matka poiketa :)
Mietin myös, että olisikohan tuolla mahd. päästä harjoitusarvostelemaan kääppäreitä?
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Mustikkamaan

#397
^Harkkarit täytyy sopia tuomarikouluttajan kanssa. Pääsääntöisesti ne on sovittava kaksi viikkoa ennen näyttelypäivää, mutta jos niin sanotusti "tilaa on", voi tuomarikouluttaja antaa luvan näinkin lyhyellä varoitusajalla.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

#398
Vielä olisi yksi assistentin paikka vapaana!: viewtopic.php?p=150156#p150156
Assarille (muiden toimihenkilöiden tapaan) tarjotaan ilmainen lounas sekä talkookortti (oikeuttaa ilmaiseen näyttelyilmoittautumiseen). Ohjeistusta tehtävään saa tarvittaessa. Ilmoita itsestäsi joko tähän ketjuun tai mulle s.postitse (yksärikin käy) os. marla.holma91(at)gmail.com

Ilmoittelettehan myös etukäteen, jos ette pääsekään hoitamaan varaamanne tehtävää.

KaisaM.

#399
Hei Ansku onkin kipeänä, voinko olla hänen sijastaan sihteerinä Satulle? Sitten olisi lemmikkisyrkkien assarointi vapaana.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Marla

#400
^ Ok, muokkailen listaa. Kaksi assistenttia siis haussa, lista löytyy ensimmäiseltä sivulta.

Anonymous

#401
Nyt ois kaikilta leikattu kynnet ja boxit katottu valmiiks, parsat+porkkanat ostettu (jollei muksut kerkee syömään kaikkia porkkanoita) elikkäs kaikki ihan mallillaan.

Henni

#402
Täällä kanssa kynnet leikattu, mutta boksit taitaa jäädä huomisiltaan :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

MirkkuH

#403
Boksit laitoin eilen...hyvä taikahamsu kun muistutit; pitää ruveta noita kynsiä katsomaan :)  Parstat kanssa ostettu.

Nape

#404
Mä en oo viel tehny yhtää mitään 8-)