• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Ana

#360
Minuakin se häiritsi, mutta hyvä jos ei ole kaksipäiväinen säikähdin jo :D Ja tuli sähköpostiin.

Anonymous

#361
Mulle ei tullut, mutta ei se niin tärkeä ole kun kuin jo tuolta linkin kautta.

Vevve

#362
^ Jostain syystä se heitti sen sun sähköpostista takaisin, tuli vaan virheilmotus takaisin.

Anonymous

#363
Varmaan oli just sillon laatikko täys mut ei tartte sitä lähettää enää.

Vevve

#364
Juups.
Mua alkaa jo jännittää, aina kun on iso työmäärä, pääkopassa kolkuttelee koko ajan sellainen "...sulla on vielä kauheesti tehtävää senkin laiskamato" -fiilis.  :c8 Mun reissu alkaa jo perjantaina kun menen Saanalle tuomarikoulutukseen.

GaneshaX

#365
Siitä tuomarikoulutuksesta ei oo muuten tullut mitään "yleistä tiedotetta/kutsua kiinnostuneille"???

Vai toimiiko se puskaradion kanssa ainoastaan? Eli se kuitenkin järjestetään?
Edellinenhän peruttiin viime metreillä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#366
^Se on vain kutsutuille nyt rajallisen tilan takia. Syksyllä sitten myös muulle väelle.

GaneshaX

#367
^ No sanoit joskus säpolla, että mut kutsutaan. En nyt sit ymmärrä yhtään...  :c8
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#368
^Olen juuri kirjoittamassa sulle mailia asiasta. Ja tällä hallituskaudella ei ole ainakaan peruttu mitään koulutuksia. Viime vuoden hallituksen koulutuksista en tiedä, koska en silloin hallitukseen kuulunut.

GaneshaX

#369
Mä en vaan ymmärrä, et kutsutaan, ei kutsuta ja en mä tiedä...  :c8

Siis jos ei paikalle mahdu, niin ei kai sinne alunperinkään kutsuta (puutteellisin tiedoin)
esim. minut saa kiinni, jos tulee tarkennettavaa niin sähköpostitse, postitse, puhelimitse, mutta ei FB:ssä eikä ajatuksia lukemalla.  :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#370
Voi hyvänen aika sentään. Kaikki ne ketkä on nyt kutsuttu, on edelleen kutsuttu. Ja tämä menee nyt kokonaan OT:ksi. Laita mailia, jos haluat keskustella asiasta enemmän.

GaneshaX

#371
Anteeksi OT, mutta en ole ajatustenlukija.

Se on hirveän ikävää, jos tällainen yhdistyksen toiminnan edistäminen koskee vain kaveripiiriä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#372
Syksyllä järjestetään uusi koulutus, lienette käsitelleet asiaa jo Saanan kanssa sähköpostitse. Muistaakseni viime vuonna ei järjestetty yhtäkään koulutusta?

Saana

#373
Perjantaina järjestettävään koulutukseen on kutsuttu mielestäni tuomariksi soveltuvat ehdokkaat (7kpl), jotka ovat aktiivisia näyttelykävijöitä ja joilla on riittävät pohjatiedot. Asuntoni pieni koko on myös estänyt hirvittävän suuren porukan kutsumisen. Tätä porukkaa ei suinkaan valittu kaveripiiristä vaan näyttelyaktiivisuuden, pohjatietojen sekä asuinseudun perusteella niin että tuomareita saataisi ympäri Suomea.

Anonymous

#374
Asia ei koske mua, mut miksi ei tilaisuutta voitu järjestää sellaisessa paikassa johon olisi kaikki "soveltuvat" mahtuneet? Mielestäni olisi ihan hyvä saada lisää uusia tuomareita ihan näyttelyissä kävijän näkökulmastakin joka itse nykyään olen. Myös lisää uusia ulkkistuomareitakin olisi hyvä saada.

Näyttelyssä nähdään ja mielenkiinnolla lähdetään.