• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#345
^No ei tietty.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

spellcaster

#346
Tää nyt menee vähän off topic, mutta valitaanko vielä vuoden kasvattajia? Vai muistanko ihan väärin jo valmiiksi että koskaan olisi valittukaan?

Mustikkamaan

#347
^Kyl.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#348
Olipa mulla muuten pönttö kysymys  :D
... mietin josko jälki-ilmotan vielä yhen robon niin saan kasvattajaluokkaan osallistujat kasaan.

Anonymous

#349
Mäki jälki-ilmotan vielä yhen pikkusen.

Sohvi

#350
Huuhhuh, nyt alko jo jännittää.

Vaik oon käyny melko monessa näyttelyssä, aina on tää sama juttu et oonko nyt unohtanu jotain :D Tulee varmasti mukava näyttelypäivä.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Saana

#351
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Kasvattajaluokassa ei varmaan saa esittää eri lajeja? Mul ois kaks robokasvattia ja kaks talvikkokasvattia mukana  :kieli
Olipa mulla muuten pönttö kysymys  :D
Mulla olis kyllä kanssa normaalit kiinari, robo ja syrkki ilmottaa. :D

Mutta sitten ihan asiaan. Jos joku tuo mun kasvatteja näytsiin (lähinnä roboja) niin ilmoittautukoot mulle. Vois tuohon kasvattajaluokkaan osallistua, jos löytyis jotkut kivat eläimet. :) Syrkkejäkin saattais kyllä löytyä.

Vevve

#352
Lainaus käyttäjältä: "Saana"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Kasvattajaluokassa ei varmaan saa esittää eri lajeja? Mul ois kaks robokasvattia ja kaks talvikkokasvattia mukana  :kieli
Olipa mulla muuten pönttö kysymys  :D
Mulla olis kyllä kanssa normaalit kiinari, robo ja syrkki ilmottaa. :D

Mutta sitten ihan asiaan. Jos joku tuo mun kasvatteja näytsiin (lähinnä roboja) niin ilmoittautukoot mulle. Vois tuohon kasvattajaluokkaan osallistua, jos löytyis jotkut kivat eläimet. :) Syrkkejäkin saattais kyllä löytyä.

Laskin luettelosta että 5 sun standardirobokasvattia ois tulossa. Voin pistää listaa vaikka fb:ssä. :)

Ana

#353
Onko kukaan tulossa Lempäälän näyttelyyn Haminasta? Kun saattaa olla, että sieltä löytyisi minulle hamsterinpoikainen, mutta en niin kaukaa voi hakea.

HaMsu96

#354
Täältä ollaan tulossa neljän hamsun kanssa (:

Niin ja sellaista vielä, että mikäs tuo kasvattajaluokka on?
Auttakaa tietämätöntä :D
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Vevve

#355
^ Edellisellä sivulla kerrotaan.

Vevve

#356
Näyttelyvahvistusta ei tällä kertaa tule sähköpostitse koska ilmoittautuneiden yhteystiedot hävisivät. Vahvistuksen voi ladata täältä: //http://veerasofia.net/vahvistus280511.pdf

HaMsu96

#357
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Edellisellä sivulla kerrotaan.


Kiitti (:
To be old and wise, you first must be young and stupid.

mirauh

#358
Silmään pisti vahvistuksessa että "Molempien näyttelypäivien aikana järjestetään..." Sori en ole mitenkään pilkkua viilaava, ehdin jo vaan innostua että pääsen hamsteritapahtumaan joka kestää useamman päivän :(

Ainiin mitään sellaista listaa ei luultavasti tule, että nään itse olenko maksanut ja mitä :D tarkoitin siis samanlaista joka lähetettiin ennen littoisten näyttelyä :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#359
^ Tein vahvistuksen jonkun vanhan pohjalta, joten sinne on lipsahtanut tuollainen typo. Maksulistaa ei tällä kertaa tule samaisen tietojen katoamisen takia, se on vielä hiukan kesken.

edit/ oli väärä hälytys, löytyihän ne yhteystiedot! elikkäs vahvistus pistetty myös postitse kaikille osallistujille.