• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Marla

#315
^ On juu, niitä on kyselty melko monestakin paikkaa, lähinnä Hki-Tampere -akselilta.

Katitar

#316
Lainaus käyttäjältä: "delfi76"Edelleen kyselen ónko kukaan tulossa Jyväskylän suunnalta, jos on ja autossa olisi tilaa yhdelle boksille Lempäälästä--> Jyväskylään niin minuun voisi ottaa yhteyttä. Jyväskylässä nuori tyttö odottaa jo kuumeisesti vauvaa kotiin. Minulta kuljetus onnistuisi vasta kesäkuun puolivälissä.
-Annika Sailio 045-1385829
( sori tiiän ettei tää oo kyyti palsta, on mulla sielläkin ilmo)

Laitoin mailia.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Saana

#317
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Vois varmaan tehä jotain lahjoituspalkintoa...
Tee ihmeessä! :) Mulla on takapenkki täynnä lahjoituspalkintoja. Osa menee kyllä Pinalle, mutta on siellä hamsuillekin jotain kivaa. Tein itse myös jotain nyssyköitä. :)

Lahjoituspalkintojahan saa kysellä kuka tahansa näyttelyihin. Kauppiaan täytyy tietenkin luottaa asiakkaaseen sen verran, että tämä vie palkinnot näyttelyyn eli ihan tuntemattomilta ei kannata kysellä välttämättä. Kannattaa sanoa, että kun kauppa laittaa mainoksensa palkintoon niin kauppa saa samalla hyvää mainosta näyttelyssä. Palkinnot ovat koko päivän esillä.

Sintturainen

#318
Onko muuten SHY:llä mitään kiertopalkintoja, pokaaleja...yms? Tuli vaan mieleen kun lueskelin gerbiilifoorumia kun heillä on samana päivänä juhlanäyttely myös, niin heillä on ilmeisesti montakin kiertopystiä. Mä en oo vuosiin käynyt hamsujen juhliksessa niin ei voi muistaa  :haha

Mustikkamaan

#319
SHY:llä oli joskus se "paras pitkäkarvainen suomessa syntynyt uros" joka oli kiertopokaali, 90-luvun lopulla se viimesen kerran jaettiin ja sit se katos. Muutoin ei oo kiertsei.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#320
^Harmi, että joku varastoi sen itselleen eikä pitänyt kiertämässä! :(

Vevve

#321
SHY-hupparitilauksen voi tehdä myös täällä näyttelyssä ja maksaa samalla!  :)

Heli

#322
Onpas onni että teillon suomalaiset tuomarit tänne näyttelyyn kun nyt näköjään taas nuo tuhkapilvet uhkaa.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Päivi

#323
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Onpas onni että teillon suomalaiset tuomarit tänne näyttelyyn kun nyt näköjään taas nuo tuhkapilvet uhkaa.  :D

Juu, meitä ei tuhkapilvet pidättele :D

Hei muuten kaikki edes jotenkin kokeneemmat ulkomuotoluokan sihteerit!! Olisi ihan mahtavaa saada mulle avuksi joku sellanen sihteeri, jolla on aikaisempaa kokemusta mukavasti ulkomuotoluokan sihteeröinnistä nyt kun hamstereita on noinkin runsaasti! Sillä tavalla saatais vähän vauhtia arvosteluunkin eikä jouduttais nuokkumaan näyttelypaikalla ihan tolkuttoman pitkään :) Kiitos <3
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Saana

#324
Sihteerien pestejä hieman vaihdeltu pyynnöstä. :)

Sintturainen

#325
Enää neljä yötä niin pääsee reissuun  :D Tosin ruvennut vähän mietityttään että mitähän sitä on tullut luvattua, tää meidän neiti on niin ihanassa konttausiässä, ja kaikkea vasten nousee seisomaan, mitenhän se jaksaa olla rattaissa / sylissä koko päivän... Vai onko näyttelyalueella mitään vauvaturvallista takahuonetta   XD

Takku-Turkki

#326
Täällä alkaa oleen jo pientä jännitystä ilmassa  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

jensku

#327
Täällä myös xD  Olen aina toivovonu pääseväni omieni kanssa näihi juhliksiin ja nyt vihdoin pääsen ekaa kertaa. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Takku-Turkki

#328
^ Mulle tää on ihan eka näyttely. Jännittää osaanko viedä hamsun oikeeseen paikkaan  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

mirauh

#329
Meillä on kimpsut ja kampsut kasassa, hyvissä ajoin valmiina niin en joudu stressaan :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta