• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Mrk

#285
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Olet nyt Saijan sihteerinä, mutta jos haluat vaihtaa niin se onnistuu kyllä. Ekalla sivulla päivitetty tilanne.
Jees, tämä homma sopii hyvin. :)

Saana

#286
Nyt kun lemmikkisyrkkejä on ihan järjetön määrä niin toivoisimme, että niitä ei tuotaisi jälkkäreinä enää. Toki niitä saa tuoda, mutta päivä venyy jo näillä eläimillä hirmuisen pitkäksi.

mirauh

#287
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Laitoin sut lemmikkisyrkeille Salla Salosen assariksi, siinä ei muuta tarvi kuin hakea eläimet numerojärjestyksessä tuomarille ja viedä arvostellut pois :)

Selvä peli, hamstereitahan ei enään tässä vaiheessa tarvitse ilmeisesti kuljettää mihinkään suuntaan kun ovat jo tässävaiheessa olleet ulkomuotoluokassa? :) Mut mä tahdon ehdottomasti vielä paikanpäällä kädestä pitäen tehtävään opastamisen :D!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#288
^ Osa eläimistä saattaa olla ulkomuotoluokkien pöydällä jos ne arvostellaan myös ulkkiksessa, mutta sun tehtävänä on viedä ne pelkästään lemmikkiluokkaan, ulkkiksen assari vie sitten ulkomuototuomarille.  :)

Ana

#289
No niin tuosta asiasta tulikin mieleen, että mitä jos hamsun pitää olla molemmissa luokissa yhtä aikaa arvosteltavana? Vai onko numerot sumplittu niin, että todennäköisesti niin ei käy? Ettei tuu hylkyy sen takia, ettei oo paikalla.

Vevve

#290
^ Siinä tapauksessa toiselle tuomarille sanotaan että eläin on just nyt muualla arvosteltavana ja tulee kohta, tuomari voi tuomaroida sillä aikaa seuraavan eläimen. Numerot menee ikäjärjestyksessä. Joskus niin käy, mutta ei se mitään  :)

mirauh

#291
Äh nyt iski jo valmiiksi paniikki :S
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Sintturainen

#292
Täällä kans on jo reissukuumetta. Mehän lähtään siis jo edellisen päivän aamuna ajeleen etelään. Ei jaksais yli viikkoa ootella  :D  :c8

Saana

#293
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"Äh nyt iski jo valmiiksi paniikki :S
Pieni jännityshän on ihan parasta. Muakin jännittää aina ennen näytskiä vaikka oon kiertäny niitä jo 7 vuotta. :) Assaroimista ei kuitenkaan tarvi panikoida. Sut kyllä opastetaan tehtävään! Ja jos kukaan ei tuu ku vähän nykäset hihasta ni tuut si repäsee mun hihaa! Jos joku elukka ei meinaa millään löytyä niin muut assarit kyllä varmasti auttavat. Ja jos sittenkään ei meinaa löytyä niin katsotaan luettelosta eläimen omistaja ja etsitään kyseinen henkilö. Ja jos häntä ei ulkonäöltä tunnisteta niin voidaan kuuluttaa eläimen numeroa tai omistaja paikalle. Kyllä noi aina selviää. :)

mirauh

#294
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Pieni jännityshän on ihan parasta. Muakin jännittää aina ennen näytskiä vaikka oon kiertäny niitä jo 7 vuotta. :) Assaroimista ei kuitenkaan tarvi panikoida. Sut kyllä opastetaan tehtävään! Ja jos kukaan ei tuu ku vähän nykäset hihasta ni tuut si repäsee mun hihaa! Jos joku elukka ei meinaa millään löytyä niin muut assarit kyllä varmasti auttavat. Ja jos sittenkään ei meinaa löytyä niin katsotaan luettelosta eläimen omistaja ja etsitään kyseinen henkilö. Ja jos häntä ei ulkonäöltä tunnisteta niin voidaan kuuluttaa eläimen numeroa tai omistaja paikalle. Kyllä noi aina selviää. :)

No tää helpotti onneksi vähäsen :D Täällä on näyttelyboksin ruokia vaille valmiina! :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Anonymous

#295
^Kyllä siellä porukka jeesii aina boxienki ettimisessä.

delfi76

#296
Edelleen kyselen ónko kukaan tulossa Jyväskylän suunnalta, jos on ja autossa olisi tilaa yhdelle boksille Lempäälästä--> Jyväskylään niin minuun voisi ottaa yhteyttä. Jyväskylässä nuori tyttö odottaa jo kuumeisesti vauvaa kotiin. Minulta kuljetus onnistuisi vasta kesäkuun puolivälissä.
-Annika Sailio 045-1385829
( sori tiiän ettei tää oo kyyti palsta, on mulla sielläkin ilmo)

jensku

#297
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"Täällä on näyttelyboksin ruokia vaille valmiina! :)

Oletpa ajoissa. :D   Itse ajattelin myös tossa viikonloppuna laittaa kaikki 6 boxii kuntoon. Tosin pitää viellä 1 boxi ostaa + mörttiä.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Maiju*

#298
Munkin pitäis varmaan olla kerrankin ajoissa, ja viikonloppuna töiden jälkeen laittaa boksit kuntoon.

Helppoa ko heinänteko, meikäläisellä 10 päivän työputki päällä, seuraava vapaapäivä on tuo näyttelylauantai, ja siinä työpäivien ohella pitäisi suoriutua muutosta aikavälillä ma-ke, siivota vanha asunto ja viikon päästä torstaina tulee koiranpentukin.  :nuija:
Näyttelyä edeltävänä päivänä on iltavuoro, pääsen klo 20:30 töistä, jonka jälkeen pitää vielä viedä hiiret kuriirille hiirinäyttelyä varten ja laittaa kotona jutut kuntoon näyttelyä varten.
Ja sunnuntaina onkin sit mun valmistujaisjuhlat, eli se niistä vapaapäivistä.  :mrgreen:

Joten, saatan näyttelyssä olla hieman puhki.  :c8
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

PiiaL

#299
Varmaan aika harva lukee edes kyytipalstaa, joten minäkin huhuilen vielä tässä keskustelussa: jos joku on tulossa Kouvolasta / ajaa näyttelyaamuna Kouvolan kautta, laittakaa yksäriä!