• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Kirppu

#135
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"^ Minä ainakin. Laita yv'llä tietoa millaista kuljetusapua tarvitsisi.
Hei, saitkohan minun yksäriäni kun vastausta ei ole kuulunut? Saisinko vaikka sähköpostiosoitteesi, niin voin sitä kautta laittaa viestiä jos yksityisviestit eivät toimi.

Ramone

#136
Onko ketään HELSINGISSÄ asuvaa joka voisi ottaa viikonloppuna syrkkivauvan kotiinsa, ja tuoda sen tuonne näyttelyyn mukanaan? Hamsu tulisi Kouvolasta asti, ja he ovat nyt viikonloppuna tulossa helsinkiin käymään. Maksan kyllä vaivannäöstä.
Kun muuten pieni hamsuvauva ei saisi mitenkään kyytiä.
Iso kiitos jos joku voisi!
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

delfi76

#137
Mä tuon eka kertaa näyttikseen Jekun (lks kyyhkynharmaa) Nöpö on ollut jo aiemminkin, mutta hoitelee tällä hetkellä vauvoja. Nöpölle jäis pari viikkoa aikaa kuntoutua poikasten jälkeen ennen näyttelyä, joten en oo varma ilmoonko Nöpöö nyt sit olleskaan :) Poikasia tuon myyntiin jos on vielä niitä on vielä silloin jäljellä :)

Maiju*

#138
Jaaha, kai se ois täälläkin kohta arvottava entten tentten jotta ketä ilmoitetaan matkaan.  :mrgreen:

Lainaus käyttäjältä: "Kirppu"
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"^ Minä ainakin. Laita yv'llä tietoa millaista kuljetusapua tarvitsisi.
Hei, saitkohan minun yksäriäni kun vastausta ei ole kuulunut? Saisinko vaikka sähköpostiosoitteesi, niin voin sitä kautta laittaa viestiä jos yksityisviestit eivät toimi.
Sain, mutta yksärit eivät toimi.
Säpo on mailto:riitasoinnun@hiiret.fi">riitasoinnun@hiiret.fi
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Takku-Turkki

#139
Mäkin tuun mun syrkin kanssa sinne ihmettelemään  :D

Näin sivussa, jos saan kysyä niin jos huomenna liityn hamsteriyhdistyksen jäseneksi, niin saanko tässä näyttelyssä jo alennetut ilmoittautumishinnat? Näin tyhmänä mietin  :oops:
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Mustikkamaan

#140
Saat! :) Jos olet jo ilmoittautunut, niin kerro siitä ilmojen vastaanottajalle että hän osaa merkata ylös sinulle oikeat hinnat. Jos ilmoittaudut vasta jäseneksi liittymisen jälkeen, niin sitten ei tarvitse mitään erillisiä ilmoittamisia, vaan ilmokaavakkeesta ruksit sen kohdan että "olen jäsen" :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

delfi76

#141
No niin ystävät hyvät mulla on ilmo tuolla kyytipalstallakin, mutta kerta kiellon päälle. Jos joku on tulossa Lempäälään JYVÄSKYLÄN suunnalta ja voisi koti matkalla kuljettaa näyttiksestä pienen hamsuvauvan uudelle omistajalleen JYVÄSKYLÄÄN niin oisin kiitollinen  :sydan  :sydan  :sydan  Laittakaa mulle vastausta yv:nä tai vielä parempi jos soittaa nro. 045-1385829
-Annika Sailio

Takku-Turkki

#142
Joo hienoo!  :) Liityin jäseneks tänään ja ilmoittauduin hamsun kanssa molempiin luokkiin.. En löytänyt tietoa siitä näyttelyluettelosta, että miten sen sit saa kun sen tilaa etukäteen ja mihin se maksetaan ja milloin?

Pyydän anteeksi mun kyselyjä, mutta ensimmäinen näyttely niin ei kaikkea voi tietää!  ;)

Niin ja ainiin, pikkusisko lähtee kans mukaan, tuo pehmolelunsa näytille  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Vevve

#143
^ Luettelo maksetaan samassa köntässä ilmoittautumisen kanssa, sen saa näyttelypaikalla.

Takku-Turkki

#144
O-ou! Maksoin näyttelymaksut tänään mutta enpäs maksanu sitä luetteloo! Apua!  :hyper

Hmmm täytyy laittaa s-postia asiasta, jos laitan sen euron sitten perään...
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Vevve

#145
^ Jos ilmoittautuessasi valitsit sen ruksin että haluat luettelon, se tulee hintaan automaattisesti.

Takku-Turkki

#146
Tommosta en muista lukeneeni mistään, vaikka tarkkaan luin kaikki säännöt yms.  :pihalla: Noh, pistin nyt s-postia asiasta, toivottavasti selviää.
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Vevve

#147
^Pöhkösti me puhutaan samasta asiasta sekä täällä että sähköpostitse, mutta onneksi selvisi.
Kaikki hotmailin käyttäjät, muistakaapa tsekata roskapostilaatikko koska vahvistus menee useimmiten sinne!  :)

Mä ilmosinkin vielä yhden robon, ku huomasin että siitä oliki yhtäkkiä tullu nätti  :D

Anonymous

#148
Mietiin tässä josko jaksaisin väsää jotain pientä ite joittenki luokkien voittajille.

Takku-Turkki

#149
Mä sain kyllä jonkun vahvistusviestin, missä luki mun ja hamsun tiedot, mutta ei siellä mitään maksua lukenut  :pihalla: No, onneks virheistä oppii!
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]