• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Saana

#75
Mää siitä käsialasta Vevvelle sanoin, kun en meinannut saada tuloksien nimistä selvää. Samassa yhteydessä kuitenkin kehuin taiteellisia lahjoja ja nakitin seuraavaan näyttelyyn sihteeriksi. Joten älkää ny sentään pelkäämään alkako sihteeröintiä vaikka iso paha täti Vevveä hieman asiasta kiusasikin. :D

Mustikkamaan

#76
Joo siin vaihees ku kirjottaa tuloksia, niin on syytä olla tarkempi, koska hamstereilla on mitä ihmeellisimpiä nimiä - ja ihmisilläkin joskus. Mut siinä arvosteluja kirjottaessa ei oo niin vakavaa, koska jos siellä joku epäselvä sana on niin ne on helposti loogisesti tulkittavissa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

PiiaL

#77
Mustikkamaan: Oukei, minäpä sihteeröin sinulle sitten. Yritän olla mahdollisimman topakkana, kyllä minä yleensä olen aika kätevä, kun homman makuun pääsen. :)

Eevi

#78
Mä voin olla lk syrkkien assarina! :) Miks ihmiset on näin aikasin liikkeellä, eihän mulle kohta riitä mitään hommaa. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Mustikkamaan

#79
^Oottakaa vaan ku lähiaikoina (toivottavasti) selvii kääpiöpuolen tuomarit :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

yennni-

#80
kait sitä vois taas lähteä näytelmöimään :D
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

NormaJeane

#81
Mie aattelin taas assaroimaan tulla ja jos Anniina pääsee kyydillä ni lupaan palkita sut ruhtinaallisesti <3

Ja jos tällä kertaa oikeen kunnon lauman tois noita rottalaisia kun kaikki ilmo ajat menny ohi.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

mirauh

#82
Miten musta tuntuu et näyttelyitä on aina liian vähän mä oon nyt jo täpinöissä et oispa jo näyttelyt, oispa jo näyttelyt! :D Ei muuta elämää kun hamsterit.. :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

ammie

#83
Niin mustakin tuntuu, että voiku ois jo näyttely, mutta sit näyttelyä edeltävä päivä....  :lol:  "Mä en halua herätä huomenna aikaisi, yäää!" Mutta kyllä se aikainen herätys yleensä on ihan kannattava lopuin viimein. Viime näyttely oli niin lysti, että oksat pois.  :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

mirauh

#84
Mua ei edes haittaa ne herätykset tahon vaan hamsuilemaan julkisesti :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Kirppu

#85
Onko kukaan tulossa tonne Lahden suunnalta? Tarvitsisin nimittäin vähän kuljetusapua hamsterdunalle. :)

Maiju*

#86
^ Minä ainakin. Laita yv'llä tietoa millaista kuljetusapua tarvitsisi.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sintturainen

#87
Tässähän alkaa tulla paineita ku eka kertaa arvostelemaan tämmöistä "isompaa" näyttelyä  :p

viiru

#88
Miksi muuten kutsua ei ole Internet-sivuilla? Vai olenks mie vallan näkökyvyttömäksi tullut?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#89
^Kattelin ihan samaa tossa pari päivää sitten.

OT:na vielä että tuolla tuomaripuolella on muuten musta vanhentuneita tietoja, paikkakunnaksi voisi vaihtaa Turun ja puhelinnumeroksi 0443396173 . :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.