22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

Saana

Kiitti ihan kauheesti kaikille toimihenkilöille ja ihanille tuomareille! :sydan Meillä oli pari ihan uutta assaria, jotka painoivat duunia kuin vanhat konkarit. Hienoa työtä tytöt, toivottavasti olette hommissa mukana jatkossakin!

Kokemuksesta viisastuneena yritämme ensi kerralla saada eläinpöytiin jonkun rodin sekä luettelot ja numerolaput täsmäämään. Numerolappuihin tulee jatkossa mahdollisesti värikooditkin. Ehkä. Eläimiä alkaa olla niin hirvittävät määrät, että kellään ei tunnu olevan enää homma hanskassa. Kehitysehdotuksia otetaan kernaasti vastaan! Assareille ja sihteereille on myös luvassa seuraavaan näyttelyyn kirjallinen ohjeistus.

Lahjoituspalkintoja saimme paaaljon. Kiitos kaikille lahjoittajille!

Minä tyttö se menin vielä näyttelyn jälkeen Manttaalitalolle tarjoilemaan kolmeksi tunniksi kaverin viisikymppisille. Arvatkaa kuka on poikki. Onneksi sain 3 uutta hampsua niin unohtuu sellaisetkin asiat kuin aiemmin vääntynyt ja nyttemmin epämuodostunut polvi. :D

Niinalle ja Sadulle vielä erityiskiitos vuosien työstä hamsteriharrastuksen edistämiseksi. Olette kunniakirjanne ansainneet! :)

Mulla oli mukava päivä. Kiitos ja anteeksi kaikille, jotka joutuivat kuuntelemaan loputonta höpötystäni.

Terveisin,

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Harmo"Tulee mieleen,et eikö ne assarit yhtään kato mistä ne on k.o laatikon hakenu,vai onko se sit ihan sama,kohan saa käsistään heitettyä johonkin... :roll:

Eihän se nyt ihan niinkään mene. Vaikka niitä bokseja joutuisi hieman hakemaan arvostelun jälkeen, niin eihän se nyt maailmanloppu ole. Kukaan ei ole seppä syntyessään, varsinkin kun/jos on kova kiire ja eläimiä paljon/hommasta ei ole paljon kokemusta.
Pöytiä ei kuitenkaan ole kuin muutamat  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Terveisin,

:D  :D  :D

Nape

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Terveisin,

:D  :D  :D

Yhdyn tähän :D

Pitää tosiaan kehittää jotenkin tota numerointijuttua ja että miten ne saatas järkevästi´. Ehkä sit tyyliin kaikki jaoteltu omiin kohtiinsa pöydillä eli esim. pk urokset, pk naaraat, mut siis siinä vaiheessahan se pakka varmaan sekottuu ko osa menee lemmikkiin ja sit vielä ulkkikseen.

Ei se assarointikaan varmasti ole mitään herkkua jos sitä koko päivän vetää. Jossain vaiheessa saattaa varmasti hyytyä, tulla ajatuskatkosta tms. ja vie boksin vahingossa väärälle pöydälle tms.

Me kun tultiin junalla kotiin nii se meni typerästi, että Lempäälä-Tampere, Tampere-Riihimäki ja viel Riihimäki-Hyvinkää + kaveri sitte vielä lähti miehensä kans ajaan kohti helsinkiä, kun olivat mut nakanneet eka kotiin täällä hyvinkäällä.

Saana

Noita kehitysehdotuksia saa muuten laittaa vaikka shy:n hallituksen yhteiseen mailiin mailto:shyhallitus@gmail.com">shyhallitus@gmail.com.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Ja ihmisiähän tässä vaan ollaan. Pääasia, että näyttelyn lopuksi kaikki omistajat ovat löytäneet eläimensä eikä yksikään ole kadonnut.

Paitsi Mirkun kaks kiinaria, toinen karkas ja toinen unohtu näyttelypaikalle  :D

Nape

^Siis eikä! Eikö sitä kadonnutta kiinaria löytyny? Missäs se unohtunu kiinari nyt sitten on? Voi ei  :D

Lilli+Ella

Eikö sitä karannutta kiinaria löytynyt?  :(

Vevve

Ei löytynyt, eikä myöskään kuulemma ollut kotona terrassakaan. Unohtuneen Marla onneksi poimi matkaansa  :)

Katitar

Kiitos näyttelystä munkin puolesta! Itsellä se meni osan aikaa hiiripuolen sihteerinä, joten en ollut ihan perillä kokoaikaa että mitä siellä näyttelypaikan toisellapuolen oikeen tapahtui.  ;)  Menestystäkin tuli jonkunverran.. yksi hiiristä oli ainakin lemmikkihiirien toinen ja  yks oli tuomarin suosikki. Lisäksi pieni Adelina pämpelli oli lemmikkikääppäreitten.. öö.. neljäs? <3

Oli kyllä kiva näyttelypäivä. Piippo-keskus on mun mieleen noin niinkuin yleensäkin kun näyttelypaikalla on jo kokoakin. Sinne mahtuu mukavasti eikä lämpötila kasva kesken päivän ihan hirvittävän suureksi. Lisäks tykkäsin kauheesti ko oli lemmikkitarvikekauppias myymässä kaikkea roinaa. Tommosesta tulee aina ostettua jotain pientä tarpeellista tarviketta kotiin (joskus jotain tarpeetontakin mikä on kuitenkin vaan pakko saada!).  xD

Nii ja tosiaan kaikki mun kuskaamat eläimet (muiden puolesta) löysi uudet omistajansa suht kivuttomasti ja takasinpäin tulleet eläimetkin pääsevät kohta omiin koteihinsa. Meillekkin kotiutui ihana pieni kaksikuinen robopoitsu.  :lov  Niin ja kun kotia pääsin niin kauan odotettu A-robopoikue oli pullahtanut maailmaan. <3
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Hamsutin86

Kiitos Saana kehusta tuo piristi jo paljon. Alku alkoi hankalasti kun sain luettelon homma alkoi sujumaan. Voin olla jatkossakin Assarina VAIN luettelon kanssa EN ilman  :)

Hamsutin86

En tiiä teinkö oikein.? Minä vein Lemmikkiluokassa käyneen hamsun ulkomuotoluokkaan. Molemmissa käyneen luokissa olevan hamsun myöskin ulkomuoto/lemmikkiluokkaan?. Parannettavaa tietenkin mulla on kun sais tietää mihin luokkaan arvosteltavat hamsteri kuuluu viiä, niin homma alkais sujumaan. Ja olisi kiva jos olisi kaveri assistentilla, mulla oli eläimiä 110 ja olin yksin kun taan ulkomuodossa oli 80 ja sielä oli 2 assaria. No selvisin kumminkin kiitos Taikahamulin alkuavustuksesta.  :) .

Benny-Petterillä meni taas loistavasti. Arvostelut hyvä+ ja erittäin hyvä, ja ruusuke tuli kannustuksesta jostai.

Koska tulisi nuo tulokset johonki?
(Nimim) Margit Virtanen. Assari Lemmikkiluokassa.

Sintturainen

Arvatkaa kuka oli kotona klo. 1.45 ja kenen pikkuneiti heräs uuteen päivään klo. 7.30  :D

Mutta kivaa oli, vaikka ei nyt voinut ihan silleen täysillä panostaa vaan hamsuihin kun piti Emmiä hoidella siinä sivussa.
Meille tuli neljä uusi hamsutinta mukaan. Vedalle kiitos kiinaripoju hienosta hoidosta, poju sijoittui molemmissa luokissa, ja en ollut sitä livenä ennen eilistä nähnytkään  ;)

Meidän pöydällä ei ollut numerot sekaisin, ilmeisesti pitkispöydällä enemmän sit. Mutta eikö nyt ollut ihan luetteloon tullut jotain kämmejä vahingossa, ihan inhimillisiä virheitä siis. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan. Se vois muuten toimia että ois ne pöydät numeroitu jo edellisenä päivänä.
Se musta oli ylipäänsä jännä että näyttelypaikka kasasttiin vasta samana aamuna, musta ois jotenkin selkeempää että kaikki ois jo aamulla valmiina. Toki ymmärrän jos välimatkat on pitkät, mutta ei kai Tampereelta niin pitkästi tuonne Lempäälään ollut  :p  Vai oonko mää vaan turtunut noihin välimatkoihin kun täällä lähinäyttelyyn on sellaiset 50-300km  :P

Takku-Turkki

^ Ei Tampereelta pitkä matka sinne ollut. Itekin odotin, että näyttelypaikka olisi kasattu valmiiks.. Aamulla tosiaan oli pieni hässäkkä, mutta tosiaan ihmisiähän tässä ollaan vaan  :)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Mustikkamaan

Mua niin ahisti ettei ne meidän VV-ruusukkeet olleet tulleet, kuoli koko juhlanäyttely sen mukana  :kieli Mut minkäs teet. Mä siitä kasaan tiedotusta tossa ensi viikolla, et miten tarkalleen ottaen niiden suhteen toimitaan - laitan myös Poskipussiin sitten tiedotusta.

Tein Saijalle ja Petelle harkkarin ulkkiskääpiöille. Saijalla ehdin olla tosi vähän aikaa (kattoin 11 kiinaria), Petellä katoinki sit jo runsaammin. Opin tosi paljon asioita, Pete on kyllä tosi hyvä noiden talvikoiden kanssa. Sain uusia näkökulmiakin, ja sitä nimenomaan haen noihin lajeihin mitä en itse ole kasvattanut (tv, kkh). Jotenkin tässä on noihin campbelleihin ehtiny ottaa etäisyyttä että aattelin olevani niistä ihan pihalla, mut ne oliki ihan piece of cake :)

Useimmiten näyttelypaikat kasataan näyttelyaamuna täällä Etelä-Suomessa  :D Joskus pääsis jo edellisenä päivänä laittaa, mut useimmiten noihin näyttelypaikkoihin ei ees saa mennä ennenkö näyttelypäivänä vasta.

Joku semmonen "tälle pöydälle numerot X-Y" vois olla ihan toimiva. Niissä pöytälapuissa ei lukenu ees että "numerojärjestykseen", et sinänsä osa ei varmaan ees tienny et niiden täytyis sillain olla, mut suurin osa kyl varmasti tiesi. Joskus on myös ollu semmosii ihmisii aamulla, jokka on ihan erikseen käyny järjestämässä ne boksit. Semmosetkin vois olla hyvä pestata vakituisesti :)

Näyttelytuloksia saatte odottaa siihen asti että tulosvastaavamme Saana - joka on siis pitkän näyttelypäivän lisäksi tarjoillut ystävänsä syntymäpäivillä monta tuntia eilen - jaksaa ne näpytellä. Ei oo oikeesti pikkujuttu, joten antakaa vähän aikaa. Ei oo mikään itsestäänselvyys että tulokset on täällä minään tiettynä aikana, saati sitten näyttelypäivänä tai sitä seuraavanakaan päivänä. Ootte ny oppineet ihan mahottoman vaativiksi näiden näyttelytulosten kanssa  :nops:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]