• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

jensku

#405
Sain juuri laitettuu kaikki 6 boxii valmiiks. Pesin ne jopa.  :D

Meilläkin on parsat, porkkanat ja muut namit ostettu valmiiksi. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#406
Mulla on kaikki jo valmiina. Pitää vaan huomenna muistaa pistää elikot boxeihin ennen kuin lähden, ettei äiti lähde kuskaamaan tyhjiä boxeja Mirkulle  :D

Saana

#407
Pakko vähä viilata pilkkua, mut ettei kukaan ny menis parsaa laittamaan boxeihin ni porukka varmasti tarkottaa parsakaalia. :P

Mulla alkaa olla suurin osa hommista takana. Kämppä on vaan ihan mullinmallin ja pitäis jotenki saada yön aikana raivattua tänne tilaa. Kynnet ja (hiekka)kylvetykset pitää vielä tehdä, mut ne ny kerkee viittä minsaa ennen lähtöä niinku yleensä. xD

Sintturainen

#408
Mä oon sentään tälle iltaa saanut laskettua että mulla ylipäänsä ON bokseja tarpeeksi, kun on .. öh ... tullut varailtua muutama uus hamsu  :D  
Huomenna laitan vasta boksi valmiiksi kun saan lapset kouluun. Ja sitten puolenpäivän maissa auton nokka kohti etelää..   :mrgreen:

GaneshaX

#409
Aivan kaikki tekemättä. Kyllän noi sit kerkee  8-)

Bokseja/purua on ja hamsujen kynnet pitäis olla suht siistit jo valmiiks.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Lilli+Ella

#410
Onhan sallittua tuoda näyttelypaikalle myyntiin poikasia?! Vai onko siihen oikeus vain näytteilleasettajilla??

Mustikkamaan

#411
Valkkasin just näyttelyvaatteet ja pistin pesukoneeseen. Toivottavasti ehtivät kuivua huomiseksi, jos olisin ollu järkevä ni olisin pessy ne jo eilen.

Tänään täytyis vielä pikkuostoksia tehdä huomista varten, sekä hamsuille evästä että omia eväitä. Sit on paljon kaikkea näpräämistä, kivaa :) Kun malttais vielä tän päiväsajan hoitaa opintoja ja sit vasta siirtyä hamsujuttuihin  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Karvakorvathamsula

#412
höh, meikäläinen on melkeen 40 asteen kuumeessa eikä pääse tampereelle!  :(  joten siis Päivin sihteeriksi en pääse, mutta Kaisa varmaan voi tuurata... Tässä kaikille yleiseksi tiedoksi ja Kaisalle, Maijulle ja Päiville lähetän yv:tä. Pitäkää hauskaa munkin puolesta ja ottakaa paljon kuvia!  :D
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Mustikkamaan

#413
Hei jos teillä on tyhjänpanttina kuulakärkikyniä, niin yhdistys ottaa mielellään lahjoituksia vastaan! Kynät tahtovat olla sellaisia, että niitä aina jokunen joka näyttelyssä kulkeutuu jonkun taskussa pois, ja toki niitä myös menee jonkin verran rikki tai muutoin eivät ole käyttökelpoisia. Meillä monilla on kaikenlaisia mainoskuuliksia ym. laatikoidemme pohjilla, niin ne vois nyt antaa hyötykäyttöön SHY:lle :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#414
Ilmoitan kaverini puolesta, että Margit Virtanen voi olla assarina. Tullaan aamulla siis ajoissa junalla ja pienoinen opastus assarointihommaan tarvitaan :)

Vevve

#415
Lainaus käyttäjältä: "Lilli+Ella"Onhan sallittua tuoda näyttelypaikalle myyntiin poikasia?! Vai onko siihen oikeus vain näytteilleasettajilla??

Voi tuoda.  :)

jensku

#416
Vitsit, että jännittää jo iha kauheasti huominen.  :D Saas nähä maltanko nukkua yöllä olenkaa, no herätys ois muutenkin jo 03:30.  XD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Hamsutin86

#417
Tänää boksin valmiiksi laittaminen, illalla pilkon parsakaalin sekä porkkanat. :).

wiidii

#418
Mä olen tehnyt näinkin tärkeän jutun, olen valinnut vaatteet huomiselle!  XD  Pitää jaksaa istua niissä autossa ja en halua näyttää ihan räjähtäneeltä näytsipaikalla.
Kohta käpöstelen kellariin hakemaan bokseja. Ihanasti toin koulun opetusravintolasta ison säkin paloiteltua porkkanaa mukanani, hamsuille matkaevästä. Tuon ne ihan vapaaseen käyttöön näytsipaikalle mukaan, saa kaikki napsia tarvittaessa itselleen siitä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#419
Meillä ei sit oo BIS- eikä VV-ruusukkeita noin muun muassa. Ne ovat hukassa jossain päin Eurooppaa. Ruusukkeiden toimittaja odottelee niitä Suomen päähän vielä tovin, ja jos näyttää siltä etteivät ne löydä perille lainkaan, tekevät uudet. Sitä odotellessa sitten.

Toivon, että voitaisiin suurimmaksi osaksi sopia siten, että otatte loppuvuojen näyttelyistä teidän VV- ja BIS-ruusukkeet. Heille, keiden on syystä tai toisesta "pakko" saaha postilla, niin sitten postitan.

Mun osalta juhlanäyttelyn juhla oli sitten tässä :( VV-plakaatit ja -pokaalit ja BIS-pokaalit on olemassa, mutta aika ankeeta on ku palkintojen "toinen puoli" puuttuu eli ruusukkeet, olin vielä omasta mielestäni niin nätit ruusukkeet tilannut ja ne ikään kuin "kuuluivat yhteen" niiden pokaalien kanssa.

Kerrotaan näistä erikoisjärjestelyistä lisää huomisessa näyttelyssä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]