• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

jensku

#330
Miun piti eilen laittaa kaikki valmiiksi, mut unohin.  xD

Ilmovahvistuksia ei ole vissii viellä lähetetty? :)  Pahottelen että olen näin utelias. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#331
Lainaus käyttäjältä: "jensku"Ilmovahvistuksia ei ole vissii viellä lähetetty? :)  Pahottelen että olen näin utelias. :D

Ei ole vielä lähetetty.

PiiaL

#332
Minulla meni nyt päivän suunnitelmat sillä lailla uuteen uskoon tässä viime metreillä, että en pysty ihan koko aikaa olemaan näyttelypaikalla, joten löytyisikö Heidille joku toinen sihteeröimään hänen koearvosteluaan? Palaan kyllä iltapäivästä takaisin paikan päälle ja mielelläni autan kyllä sitten, mutta koko päivää en pysty nyt kuitenkaan sihteeröimään.

Hyvä puoli on se, että kun nyt sainkin autokyydin paikan päälle, niin pystyn sitten olemaan palkintojen jakoon asti paikalla sitten, mutta kyyditsijät nyt sitten pistivät omatkin ehtonsa sille, että lähtevät mukaan. Että en saa koko päiväksi heitä hylätä, kun täältä asti liikenteessä siellä päin ollaan. Jos olisin taas juna-aikataulujen armoilla ollut, niin juna olisi lähtenyt aika aikaisin taas, että kun on niin paljon osallistujia, olisi pitänyt lähteä kesken kaiken..

Mustikkamaan

#333
^En tee koearvosteluita, joten en tarvitse sinne puolelle sihteerikköä :) Alun perin tarkoitus oli vain arvostella lasten lemmikit aamulla (mihin sihteeriä hain), mutta sain sen lykättyä pois että saan sitten tehtyä harkkaria koko päivän.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

PiiaL

#334
^ Ok, niin sitä siis tarkoitin, että siihen et tarvitse sihteeriä? Minä en noihin harjoitteluihin ole niin perehtynyt, niin varmaan sotken kivasti nämä koe- ja harjoitteluarvostelut..

spellcaster

#335
Minä pässi sitten menin ajatuksissani suunnittelemaan itelle perjantai-illaksi töitä  :roll:  Kiva olla kympin aikaan vasta kotona ku sillon haluis mennä jo pikkuhiljaa nukkumaan jotta jaksaa aamulla nousta ajamaan. Kotimatkalla nukahan sitten varmaan jo rattiin  :roll:
No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis  :D

Takku-Turkki

#336
Älkää sit pahoinpidelkö mua jos pääsette mun kameraan  :angel Oon varmaan se kuka räpsii eniten ja innoissaan kuvia sieltä! Mutta siis kuvat tulee vaan itelle muistoks, mut saa tulla sanoon jos ei haluu kuvaan/olla kuvattavana  :)

Mulla alkaa oleen kaikki kamat kasassa, boksia vailla. Ja kuitit täytyy tulostaa, huomenna haen Mörttiä että saa boksin kuntoon ^^
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Katitar

#337
Olen varmaankin ihan puusilmä, mutten nähnyt näyttelykutsussa ollenkaan manintaa siitä mihin aikaan arvostelut alkavat..  ;)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

spellcaster

#338
^ Yleensä siinä 10 pyritään aloittamaan, mutta joskus venyy...

Vevve

#339
Lemmikkisyrkkien voittajille on luvassa tosi hienot palkinnot!  :D nimim. väsään palkintoja kokeisiin lukemisen sijaan.

Anonymous

#340
Samoin noi mun väsäämät härpäkkeet tulee palkinnoiksi johonkin luokkaan. Mitäs Veera siellä väsäilee?

Vevve

#341
Salaisia juttuja!

Saana

#342
^Hihih! :D

Mä käänsin äsken ympäri koko hamsukamavaraston ja sain kerättyä kassillisen tavaraa myyntiin näytskän jyrsijäkirppikselle. Halvalla lähtee! :P

Mustikkamaan

#343
^Jaahas, eli täytyy ottaa käteistä mukaan!

Saataiskohan me ryhmäluokkia pitkästä aikaa kasaan tänne, nyt kun on niin paljon eläimiä ilmottu ja juhlanäyttelykin? Osallistuminen niihin on maksutonta, ideana on vain se että osallistuvat eläimet ovat jo muutenkin näyttelyssä. Ilmoittautuminen tehdään näyttelypaikalla, ja palkintona ruusuketta!


LainaaRyhmäluokat

Ryhmäluokat kuuluvat ulkomuotoluokkiin. Ryhmäluokkia arvostellessaan tuomarin tulee käyttää SHY:n virallista ryhmäluokan kaavaketta. Kaikkiin ryhmäluokkiin saa ilmoittautua myös vasta näyttelypaikalla.

Ryhmäluokka – Kasvattajaluokka
Kasvattajaluokkaan osallistuu vähintään kolme (3) hamsteria saman kasvattajan kahdesta tai useammasta yhdistelmästä. Eläinten tulee edustaa vähintään samaa perusväriä. Kaikkien eläinten tulee osallistua kyseisen näyttelyn johonkin kilpailuluokkaan. Luokkaan osallistuminen ei edellytä kasvattajanimeä ja osallistuminen on maksutonta.

Ryhmäluokka – Sukupolviluokka
Sukupolviluokkaan osallistuu vähintään kolme (3) hamsteria, jotka edustavat kolmea peräkkäistä sukupolvea (eli ovat keskenään sukua suoraan alenevassa polvessa). Osallistuvien hamsterien tulee edustaa vähintään samaa perusväriä. Kaikkien hamsterien tulee osallistua kyseisen näyttelyn johonkin kilpailuluokkaan. Luokkaan osallistuminen ei edellytä kasvattajanimeä ja osallistuminen on maksutonta.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#344
^ Kasvattajaluokassa ei varmaan saa esittää eri lajeja? Mul ois kaks robokasvattia ja kaks talvikkokasvattia mukana  :kieli