• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Saana

#300
Pet-rotat: 10kpl
Pet-gerbiilit: 2kpl
Pet-chinchillat: 4kpl
Pet-kanit: 105kpl

Sintturainen

#301
Huih, ompa paljon kaneja  :shock:   :)

Saana

#302
Jälkkäreitä voi ilmoittaa ulkomuotokiinareihin ja -roboihin sekä lemmikkiluokkiin. Lemmikkisyrkkien ennätyssuuresta määrästä johtuen toivomma kuitenkin, että niitä ei kovin montaa jälkkärinä enää ilmotettaisi.

Anonymous

#303
Entäs lastenlemmikki?

Vevve

#304
^ Voi ilmoittaa.

Anonymous

#305
Onko sama hinta kun etukäteen ilmottuna?

Marla

#306
Kutsussa lukee jälki-ilmoittautumishinnat, eli 3 euroa tuo LL. :)

Anonymous

#307
Ok

Paavo

#308
Haluaisko joku selvittää mulle mitä toi lasten lemmikki luokka on? Minkä ikänen kelpaa omistajaksi (alaikärajaa?) ja mitä siinä luokassa hamsusta katotaan?

Poika haluais hirveesti ton meijän hamsun viedä näyttelyyn, kun tuli menneenä viikonloppuna käytyä kissanäyttelyssä :) Meillä on syrkki, mut mahtuukohan se enää mukaan? Jos koittas het aamulla sillon ysiltä olla paikalla.
Syrkki ja pari kissaa \":)\"

Saana

#309
Lainaus käyttäjältä: "Paavo"Haluaisko joku selvittää mulle mitä toi lasten lemmikki luokka on? Minkä ikänen kelpaa omistajaksi (alaikärajaa?) ja mitä siinä luokassa hamsusta katotaan?

Poika haluais hirveesti ton meijän hamsun viedä näyttelyyn, kun tuli menneenä viikonloppuna käytyä kissanäyttelyssä :) Meillä on syrkki, mut mahtuukohan se enää mukaan? Jos koittas het aamulla sillon ysiltä olla paikalla.
Lasten lemmikkiluokka on alle 13-vuotiaille hamsterinomistajille. Se on ihan samanlainen luokka kuin muutkin lemmikkiluokat, mutta hamstereita saavat ilmoittaa siihen luokkaan vain lapset. :)

Lemmikkiluokkiin voi ilmoittautua vielä paikan päällä tässä(kin) näyttelyssä. Lisää näyttelyistä voi lukea SHY:n sivuilta. Mm. nämä kannattaa lukea hyvin: http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.ph ... elyn-kulku & http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.ph ... mstereille

Rossu

#310
Lasten lemmikkiluokka on muuten ihan normaali lemmikkiluokka(arvostellaan esim. käsiteltävyyttä, kuntoa ja muita "lemmikkiominaisuuksia, muttei väriä) paitsi siinä on tuo ikäraja, minkä Markka jo mainitsikin. Alaikärajaa ei minun tietääksenikään ole :)

Muoks. Olinkin vähän hidas :D
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Paavo

#311
Meillä poika on 3,5v. Joo, nuorelta kuulostaa, mut pääasiassa hamsu otettiin lemmikiksi hälle, tietty nyt päähoitovastuu on mulla :) Olis halunnu hiiren, mut tulin siihen tulokseen että hamsu on parempi :)
Tosiaan nyt viime viikonloppuna alkoi kyseleen multa, että koska meidän hamsteri menee näyttelyyn kun kissanäyttelyssä oltiin :) Ajattelin sit kattoo, et koska on seuraava näyttely.
Voiko saman hamsterin ilmoittaa sekä lasten että tavalliseen luokkaan?

Mä oon joskus 5 vuotta sitten edellisten hamsujen kanssa näyttelyssä käynyt, joten oon vähän pihalla :D
Syrkki ja pari kissaa \":)\"

Saana

#312
^Mikäli hän haluaapi niin näyttelyssä järjestetään myös pehmoleluluokka, johon perheen pienimmät voivat tuoda oman rakkaimman pehmolelunsa. Ne arvostellaan hyvin tarkasti ja asiantuntevasti ja kaikki saavat palkinnnot. :P

Hamsterin voi ilmoittaa samassa näyttelyssä sekä ulkomuotoluokkaan (syyrialaisten ilmoaika on jo päättynyt) että lemmikkiluokkaan (joista joko syyrialaisiin, kääpiöihin tai lasten lemmikkiin). Kahteen eri lemmikkiluokkaan ei voi samanaikaisesti osallistua.

Paavo

#313
Ok,kiitos :)

Eiköhän me siis paikalle pojan kanssa saavuta. Hamsu ja ehkä unikaveripehmokin mukana ;)
Syrkki ja pari kissaa \":)\"

Sintturainen

#314
Vois varmaan tehä jotain lahjoituspalkintoa... Onko muuten tulossa palkintoja mistään eläinkaupasta...tms?